A te Simód Őse 1955-ben Walter Ulbricth Idején Az a kettö motor gyár volt ahol elő állitotak olyan motorokat DKW háború elött után KREIDLER háború után.és megeggyezés alapján engedélyeztették és igy alakult ki a SIMSON MOFA MZ MOFA STB STB ! Ha tévednék a GURUK Válaszolnak!
a 2 felömlősnél hogy csináltátok hogy 8 paci legyen? gondolom minden nyílást 2 mmrel meg lett tágítva? mert az én a volt simómon is 2 felömlős és persze kicsit kireszeltem a kiput és a szívó nyílást:) és az képes volt kimenni 80-85 utazósebességre:)
am membrán nem lehet tévhit. mert volt robeszom is meg sima simóm is meg KTM pl 40-esem is és érezni lehetet azért a fogyasztásokat.. Amelyik membrános azzal kb fél liter és 1 litert simán lehet megspórolni. persze ha nem teszünk rá nagyobb karbit.
én a membránosításról nem a fordulatszámba gondoltam hanem a fogyasztásra. mert úgy tudom hogy a membránosításnál jelentősan csökkenti a fogyasztás. azaz akkor elég neki kicsivel kisabb karbi is mert így is a membrán miatt nem köpi vissza a benzingőz egy részét a karbiba. és akkor alul nyomatékosabb lesz. azért akartam gyári dobbal hoy messziről gyárisnak tűnjön :) a hengerről ami kérdeztem a srác 13értkínálja. éa abban van 4 felömlő, és pót ablakokkal azaz pótfelömlő, és pótkipu... szal ementáli
A simson eredeti fordszámtartományára teljesen felesleges és értelmetlen membrános hengert csinálni, egyszerűen pénzkidobás.
Hogy értelme is legyen, utsó fokozatban minima 8-9-et kellene forognia.
Gyári kipuval meg ezt nem fogja tudni.
Már sokan faragnak hengereket, van aki szépen, van aki nem.
Viszont téynlegesen érteni nem ért hozzá csak igen kevés ember.
Jellemzően valami bevált dolgokat másolgatnak, amiket innen-onnan koppintottak.
Az iylennel az a baj, hogy kellene a teljes rendszer,karbistól, kipuval, légyszűrővel.
EZ persze nem szokott meglenni a mesterek egy részének, és ettől kezdve dől is az egész.
Jellemző történet:
Volt egy bevált cucom, elkérték a tejes dokumentációt, odaadtam.
Megfaragtatták valami helybeli szakival.
A munka szemre szép volt, de a méréses ellenőrzés során kiderült, hogy a kipuablak nem oylan(magasabb, mi az a 2mmm...) é szélesebb is, mert a pót kipu nyílást a jóember nem tudta megcsinálni....
A felömlők sem oylanok lettek, kisebbek is, de legelább szintán magasabbak, nem is arra néznek, satöbbi.
Magyarán, kb semmi köze nem volt ahhoz, emit én elküldtem.
Gyíakorlatilag az türtént, hoyg amit macerás volt megcsinálni, azt a jóember nem csináta meg, ötletszerűen átalakítgatta.
Csakhoyg azok nem véletlenül voltak oylanok amilyenek...
És azért persze, várják tőle ugyan azt a teljesítményt...
Egy sima 4 felömlős tuningot van aki már 5-6 ezer között bevállal, persze nem megy sehogy sem, mert a mecerás, munkaigényes dolgokat leegyszerűsíti, eljegyja.
Én uygan ezt nem tudom 10-12 alatt megcsinálni, és akkor jön a duma, hogy "mériylendrága, a kispista feléből megcsinálja"
Jól teszed.
Nézd meg, hogy eredeti szimmering van e benne.
Ha már nem, akkor csere valami belevalóra.
Az athenának van méretes, mondjuk 2 rugó...
40esnél ne legyen vastagabb, mert nem folyik vissza, hanem fentmard.
Étolaj nem jó, mert megavasodik, és ragacs lesz belőle.
egy kérdés hogy a neten találtam egy simson 6 felömlős 60-as hengert és membránosítva. és az mekkora hatása lesz a teljesítményben és a fogyasztásban ha gyári kipufogóval alkalmazom?
Köszönöm a felvilágosítást. Nem is tudtam hogy ide más szimmering való mint pl a főtengelyhez. Ma is okosabb lettem:D Szerintem töltök bele 10w 40 teszkós Vip olajat az olcsó. Először kipróbálom csak olajbeöntéssel utána jön a teljes felújítás.
Jah igen, picit eltüntem. Szerda volt az utolsó pihenőnap, a következő meg vasárnap lesz.
Falconette-C50 projekt becsődölt.
Már szinte minden a helyén volt, de féket nem tudtam rá csinálni, illetve szivni sem akartam. Úgyhogy tegnap 00:20-tól 02.23-ig összeraktam inkább a C50-t. Viszont kiderült, nem olyan szar a a futómű, csak hiányzott egy burkolati csavar, amiatt zörgött leginkább.
Normális szivócsövel sem megy többet, érdekes.
Az körülbelül mennyi? Melyik jobb? A hajtóműolaj hykomol vagy a sima teszkós 10w 40 motorolaj is jó bele? Amúgy megnéztem és igen nincs benne olaj. Egyuttal már a szimeringeket is kicserélem mert szerintem az eresztette el.
Bocs csak nem olvastam el őket:( Am kössz:)