Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!
Bocs csak nem olvastam el őket:( Am kössz:)
A te Simód Őse 1955-ben Walter Ulbricth Idején Az a kettö motor gyár volt ahol elő állitotak olyan motorokat DKW háború elött után KREIDLER háború után.és megeggyezés alapján engedélyeztették és igy alakult ki a SIMSON MOFA MZ MOFA STB STB ! Ha tévednék a GURUK Válaszolnak!
Pháááh persze:D 80-85
Napi OFF :

egy kis restaurálós mese

http://car-tarsak.blogspot.com...
napi OFF!
6 jel ami arra utal, hogy túl sokat pókerezel
1. Amikor a bácsikád infarktust kap vacsora közben, te csak annyit mondasz: "blöfföl!".

2. Az új ismerkedő dumád: mutasd mid van?

3. A rendőr megállít gyors hajtásért 10 ezer, mire te: tartom és emelek.

4. Az orvosod szerint zseton könyököd van.

5. Szex közben azt kiabálod, All in, All in!

6. Szupermarketben az eladó kérdezi hogy kártyával fizetsz-e, bólintasz és odadobsz elé két ászt.
a 2 felömlősnél hogy csináltátok hogy 8 paci legyen? gondolom minden nyílást 2 mmrel meg lett tágítva? mert az én a volt simómon is 2 felömlős és persze kicsit kireszeltem a kiput és a szívó nyílást:) és az képes volt kimenni 80-85 utazósebességre:)
am membrán nem lehet tévhit. mert volt robeszom is meg sima simóm is meg KTM pl 40-esem is és érezni lehetet azért a fogyasztásokat.. Amelyik membrános azzal kb fél liter és 1 litert simán lehet megspórolni. persze ha nem teszünk rá nagyobb karbit.
nem az ementáli a lényeg.
2 felömlősből is csináltunk 8 loerőset(fékpadon mérve)

A többi a membránnal kapcsolatban a szokásos tévhit.
én a membránosításról nem a fordulatszámba gondoltam hanem a fogyasztásra. mert úgy tudom hogy a membránosításnál jelentősan csökkenti a fogyasztás. azaz akkor elég neki kicsivel kisabb karbi is mert így is a membrán miatt nem köpi vissza a benzingőz egy részét a karbiba. és akkor alul nyomatékosabb lesz. azért akartam gyári dobbal hoy messziről gyárisnak tűnjön :) a hengerről ami kérdeztem a srác 13értkínálja. éa abban van 4 felömlő, és pót ablakokkal azaz pótfelömlő, és pótkipu... szal ementáli
JAh, igen.

A simson eredeti fordszámtartományára teljesen felesleges és értelmetlen membrános hengert csinálni, egyszerűen pénzkidobás.
Hogy értelme is legyen, utsó fokozatban minima 8-9-et kellene forognia.
Gyári kipuval meg ezt nem fogja tudni.
Erősen attól függ ki csinálta.

Már sokan faragnak hengereket, van aki szépen, van aki nem.
Viszont téynlegesen érteni nem ért hozzá csak igen kevés ember.
Jellemzően valami bevált dolgokat másolgatnak, amiket innen-onnan koppintottak.
Az iylennel az a baj, hogy kellene a teljes rendszer,karbistól, kipuval, légyszűrővel.
EZ persze nem szokott meglenni a mesterek egy részének, és ettől kezdve dől is az egész.

Jellemző történet:

Volt egy bevált cucom, elkérték a tejes dokumentációt, odaadtam.
Megfaragtatták valami helybeli szakival.
A munka szemre szép volt, de a méréses ellenőrzés során kiderült, hogy a kipuablak nem oylan(magasabb, mi az a 2mmm...) é szélesebb is, mert a pót kipu nyílást a jóember nem tudta megcsinálni....
A felömlők sem oylanok lettek, kisebbek is, de legelább szintán magasabbak, nem is arra néznek, satöbbi.

Magyarán, kb semmi köze nem volt ahhoz, emit én elküldtem.
Gyíakorlatilag az türtént, hoyg amit macerás volt megcsinálni, azt a jóember nem csináta meg, ötletszerűen átalakítgatta.
Csakhoyg azok nem véletlenül voltak oylanok amilyenek...
És azért persze, várják tőle ugyan azt a teljesítményt...

Egy sima 4 felömlős tuningot van aki már 5-6 ezer között bevállal, persze nem megy sehogy sem, mert a mecerás, munkaigényes dolgokat leegyszerűsíti, eljegyja.
Én uygan ezt nem tudom 10-12 alatt megcsinálni, és akkor jön a duma, hogy "mériylendrága, a kispista feléből megcsinálja"

Sós Anti, és Vaczkó Dani munkáját tudom ajánlani.
Jól teszed.
Nézd meg, hogy eredeti szimmering van e benne.
Ha már nem, akkor csere valami belevalóra.
Az athenának van méretes, mondjuk 2 rugó...
40esnél ne legyen vastagabb, mert nem folyik vissza, hanem fentmard.

Étolaj nem jó, mert megavasodik, és ragacs lesz belőle.
Nincsmit Slick :D
egy kérdés hogy a neten találtam egy simson 6 felömlős 60-as hengert és membránosítva. és az mekkora hatása lesz a teljesítményben és a fogyasztásban ha gyári kipufogóval alkalmazom?
akkor ennyi erővel is jó a műszerolaj is vagy étolaj vagy váltóé?
Köszönöm a felvilágosítást. Nem is tudtam hogy ide más szimmering való mint pl a főtengelyhez. Ma is okosabb lettem:D Szerintem töltök bele 10w 40 teszkós Vip olajat az olcsó. Először kipróbálom csak olajbeöntéssel utána jön a teljes felújítás.
Olajvesztést az szokott okozni,hogy a paraszt szétszedi, és alulra nem teszi vissza a csavar alá a műanyag tömítést.

Persze, a szimmeringeket is kicserélik, ha ereszt ha nem, és szépen beleteszik a nem belevaló forgó mozgásra szánt szimmeringet.

Azzal persze ereszt, és akkor "szar a szimszon"

Teleszkópba, oylan "szimmering" kell ami hosszanti mozgást tömít.
Az eredeti szimemringen ennek a jelzése a számozás után S2.

A fizikai méretei tök mások, mint a forgó mozgásra való UGYAN ÚgY SZÁMOZOTT cuccnak.

Szóval, telóba valót vegyél bele.
(szerited a simson cuccokat is áruló motorosboltok miylet tartanak? :)
(igen ,nem telószimmeringet:)

Ez a magyar realitás.
Nehogymár hajtóműolajat tegyél oda...

VAlami vékony olaj kell, ami az első berugózás után vissza is folyik, nem pedig feltapad, mint a hajtóműolaj...

Gyakorlatilag tényleg bármiylen vékony olaj jó.

Mennyiséget azért nem írtam, mert mondtam, hogy én többet töltök, mint előírva vagyon.
hehehe!ez nem brumo moci,ez ééééén moci,de az enyiiimen van karbi is...
Fater üzeni Slick! 1 deci olaj kell bele sima hajtóműolaj és uj rugó meg szimmering meg dugó ugyanis ay a simo teleszkópban van!
Jah igen, picit eltüntem. Szerda volt az utolsó pihenőnap, a következő meg vasárnap lesz.

Falconette-C50 projekt becsődölt.
Már szinte minden a helyén volt, de féket nem tudtam rá csinálni, illetve szivni sem akartam. Úgyhogy tegnap 00:20-tól 02.23-ig összeraktam inkább a C50-t. Viszont kiderült, nem olyan szar a a futómű, csak hiányzott egy burkolati csavar, amiatt zörgött leginkább.
Normális szivócsövel sem megy többet, érdekes.
Én hidraulika olajat szoktamletenni az nem olyen taknyos.


http://youtu.be/jeqz9zKvDm8
Az körülbelül mennyi? Melyik jobb? A hajtóműolaj hykomol vagy a sima teszkós 10w 40 motorolaj is jó bele? Amúgy megnéztem és igen nincs benne olaj. Egyuttal már a szimeringeket is kicserélem mert szerintem az eresztette el.