van egy 18 wattos villtek, ami a kapcsoló után el van osztva első és hátsó fényre.
(már persze ha c50 supered van:)
Az első és hátsó izzó teljesítményével úgy lehet sakkozni, hogy az össz teljesítmény 18 watt legyen, hogy ne verdessék le egymást.
(ez a 18watt annyira kicsi, hogy simán az egészet lehetne"szabályozni" a már mondott tkercses baszással)
ebben az a trükk, hogy az üzemi tartomány elején gyakorlatulag vezetékként működik, ellenállása úgyszolván nincs(ezért kell vastag derótból)
felül sem az ohmikus ellenállása megy fel, hanem egyszerűen a frakvanciát "vágja" ez által korlátozza a kimenőfeszt.
Az ellenálláson meg folytonosan esik fesz, ezért áram iy folytonosan folyik rajta, amit teljesne felesleges, ráadásul az ellenállat ekkora kaakón már melegszik is erősen.
ez egy zseniális megoldás, nem tudok róla, hogy kis motorokban az ndk gyárakon kívül alkalmazta e valaki a világon.
További előny, hogy bolondbiztos, gyakorlatilag tönkretehetetlen örök darab, a félvezetős valódi fesz szabályzót meg igen köünnyű kinyírni egy elkötéssel, ráadásul szeretnek is tönkremenni maguktól.
(nézd meg a többi motoro topikot, mindegyikben foyltonosan fesz szabályzót keresnek)
erről van szó?http://www.kreidlerschrauber.d...
Mennyetek lejjeb kreidler verseny videók is vanak :)
Én nem értek hozzá de nem is szólok bele.
4W-os van benne, most néztem.
van egy 18 wattos villtek, ami a kapcsoló után el van osztva első és hátsó fényre.
(már persze ha c50 supered van:)
Az első és hátsó izzó teljesítményével úgy lehet sakkozni, hogy az össz teljesítmény 18 watt legyen, hogy ne verdessék le egymást.
(ez a 18watt annyira kicsi, hogy simán az egészet lehetne"szabályozni" a már mondott tkercses baszással)
A másikat ismerem, nagyon jó oldal!
Harmadszorra nem írom le.
Megint nem oldódik vízben...
Babetta gyújtás, központi teleszkóp, könnyített légszűrő.
ebben az a trükk, hogy az üzemi tartomány elején gyakorlatulag vezetékként működik, ellenállása úgyszolván nincs(ezért kell vastag derótból)
felül sem az ohmikus ellenállása megy fel, hanem egyszerűen a frakvanciát "vágja" ez által korlátozza a kimenőfeszt.
Az ellenálláson meg folytonosan esik fesz, ezért áram iy folytonosan folyik rajta, amit teljesne felesleges, ráadásul az ellenállat ekkora kaakón már melegszik is erősen.
ez egy zseniális megoldás, nem tudok róla, hogy kis motorokban az ndk gyárakon kívül alkalmazta e valaki a világon.
További előny, hogy bolondbiztos, gyakorlatilag tönkretehetetlen örök darab, a félvezetős valódi fesz szabályzót meg igen köünnyű kinyírni egy elkötéssel, ráadásul szeretnek is tönkremenni maguktól.
(nézd meg a többi motoro topikot, mindegyikben foyltonosan fesz szabályzót keresnek)