Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudod melyik típussal lehet helyettesíteni? A henger szívócsonk átmérője 25,8 mm.
Ez a csatos bing ez egy sza... lehet nála jobb karbit találni...
Ha nem fontos az eredetiség, válassz inkább egy phbg-tjobb is, és fele akkora kívül.
Köszi szépen!
Hello!
Egy haverom felveszi Veled a kapcsolatot, van neki 3db.Megadtam az emailedet neki.
Sziasztok! Keresek eladó Bing 21-es karburátort Sachs RS 50-hez! Email: carpignani@gmail.com
Errefelé haver Cagiva Mito Evo kettesét ellopták a "norvég cserediákok" akkora hülyék voltak, hogy tőlük 1 utcányira vitték el és átfestve az utcán tárolták. Mégis mit hittek? Amikor megtaláltuk a motort a rendőr kérdezte is hogy mi ez kérdi ez ötvenes nem mondott haver semmit. Ja igen itt az áll hogy az. (Közben nagyon nézte a 220 as órát :D) De már állított meg vele motoros rendőr is amikor velevoltam. Én egy M50 Jet el ő meg ezzel. Nem kérdezett a rendőr semmit csak hogy megvan e a biztosítás. Errefelé még jófejek a rendőrök:)
Abban igazad van, hogy az igazoltatásnál az adásvételit és a biztosítást nézik. Ott nincs is lehetőségük az adatok ellenőrzésére. Maximum az alvázszámot lekérdezik, nincs-e kőrözés kiadva rá.
Nyomozd ki légy szíves, gyártottak-e valaha motort az írek! Az mindenesetre furcsa, hogy az egy nyomorult Bsa beaveren kívül, -amiben ráadásul Morini blokk volt - az angolok kimaradtak a nagyteljesítményű ötvenesek gyártásából. De visszatérve a 80-as dilemmához, jobb nem eröltetni a rendszám nélküli közlekedést velük...
Bizonyos budapesti kerületeben célzottan vadásznak a rendszámtalan motorokra. Több futárt is kapcsoltak már le, és bebizonyosodott a kamu50-es tényállás. De tegyük hozzá egy ilyen silány magyar rendszerben bajban lennének egy 30+os motor beazonosításával.
Nekem a törénetem a naranccsal: üdüterületről motoroztam át a 6-os főúton Téténybe, majd a kereszteződésben utánam fordult a rendőr. Megállok, odaadom biztosítás, volt egy normál testalkatú, meg egy bojler méretű rendőr. A normál megnézi a motort, vázszámot, motorszámot (henger alatt, nagyon alul), majd áll mellettem fogva a papírok. Annyira nem hittek a gyári adattáblának, hogy a bojler is teljesen aláfeküdt az egész motornak! Ott röhögtem magamban... Állunk még mindig, gondolkozunk-gondolkozunk, majd megkérdi: elsősegélycsomag?
- Ööhhhmm, aaaz niiiincs....
- Nahjólvan Attila, motorozzon tovább!

---
Amúgy üdv a szigetekről! Elköltöztem Dublinba! Kapnak a nepperek egy kis szabad teret...
Addig is egy angol Puch Monza
a 80-asra ugyanugy megkötik a biztositást,senki se fogja ellenörizni a furat löketet,és ha kismotorként veszed,akkor johiszemü vásárlo vagy...persze a 80-as matricát ne hagyd rajta ,,
Háát, a baleset, az más eset..
Ha motorszám alapján nyócvanas, akor obivan.
Vagy bevállalod, vagy nem.
Az rg-n meg a hondákon is más betűvel kezdődik a 80-as meg az 50-es, azzal is meg lehet bukni vígan.
Kivéve, ha kreatívan megoldod D:)
persze, egy gyári eredeti motrotot senki nem fog szétfaragni, kihegeszteni,átütni.
Nem erről van szó. Ha baleset történik, akkor, - akár te vagy a hibás, akár a másik fél -, a biztosító ellenőrzi az adatokat. Bármi gyanú esetén, a legkevesebb, hogy nem fizetnek. Személyi sérülésnél, meg ugye kötelező rendőrt hívni. Ők azonnal vizsgálják az alvázszámot, meg a biztosítást, ha nincs összhang, akkor azonnal összejön az okirathamisítási tényállás, ami ugye bűncselekmény és nem úszható meg helyszíni bírsággal... A gyári ötvenesnél mindez kizárt, de a sebességhatárokat azért illik betartani ott is. (Nekem nem megy...)
én mondtam már régebben,hogy vigyél magaddal gyári fotót,meg müszaki leirást,mert ugyanugy néz ki a 80-as mint az 50-es(vizes-levegös sachc)
Kb tökmindegy..
HA a fakabát meg akar találni, akkor megtalál.
Zargatott engem már tányérsapkás majom a simsonnal is, hogy az mekkora volna bévül, de volt már hogy az rg 80-at le sem szarták,pedig az akora mint egy 125-ös, és oylannak is néz ki.
A nagyeszűek értelmi képességei rendszerint kimerülnek abban, hogy megnézik a kilométerórát meg az adattáblát.
Ha sok a km/h érték, akkor próbálkoznak..
Rezzenéstelen arrccal le kell tagadni, hogy 80as,ragaszkodni kell hozzá, hogy ez biza 50-es, csak nem gyártottak rá különböző órákat.
Az rg-nél mondjuk ténylegesen így van.

Slampi is mesélte már itt, hogy megtalálták "túl nagy a henger"dumával, pedig az övé tényleg 50-es.
Körkérdés! Ti gond nélkül megvesztek egy 80-as bármit és használjátok, vagy tartotok az ezzel való bonyodalmaktól? ( a jó kis Hercules ultra 80 okán kérdem)
Há amikor bémelegedett nem volt jó a szikra. Meg lett rüszűve aztán hézagállíva és lyó lett
Engömet azért az érdekelne, hogy amegszakajtó miképpe okoh iylen hibát..
Merthogy az sokféle hibát képes prodiukálni, de ilyet kevéssé..
Akkor viszont a porlasztót rehabilitálni kell...
Megszakító volt a hibás azáldóját. Ki köllött tisztíjjani.
Döglött kondival kormolja a gyertyát, mindenütt egyenletesen, mert kmaradozik a gyújtás.
(olykor nem is érezni, de a gyertya már szén fekete szárazon krmos)

Tankszellőző illetve bármiylan benzinelfogyós cuccnál meg kivilágsodik a gyertya a keveseléstől.
No holnap viszek kárpitoshoz az SS ülését a tankot nemtudom hogy lefestessem e mivel gyári a fényezés csak a teteje karcos illetve van egy horpadás rajta.
Amit tünetként leírtál, nekem már tanksapka szellőző dugulás miatt volt, de a haldokló kondi is alattomos jószág. A tank alján lötyögő szmötyi is okozhat dugulást. Ha akad az úszó, vagy a szelep akkor is ez a kotta.
Igen igen igen. Szikra jó, kipuff jó, amikor a motor működik akkor jól húz csak utána mintha kifogyna a benzin és leáll. Utálom ezt a "kocka" fajta bing karbikat. Mindig csak a baj van velük.
Legalább nyugtázd, hogy ezek, - amit a fiúk javasoltak -, ellenőrizve vannak...