Ezek az olasz gépek műszakilag szinte egyformák. A Morini, meg a Garelli blokkot használják. De a design, hát az nagyon király...79-ben még az angolok is morinit raktak a Bsa Beaverbe. Nekem, mivel csak most fedezem fel ezeket, igen meglepő, habár a Ktm is volt olasz blokkal. Ki szerelt már ilyet, jobb, vagy rosszab, mint a Sachs blokk?
attila012-nek!
Ha én a te hozzászólásodra a "válasz erre" feliratra kattintva válaszolok, akkor te kapsz egy emailt, hogy " Fórum válaszod érkezett" s így tudod mi szól neked és mi nem. Egyébként megadtam a telószámom, hogy este pontosítsunk, mert jó lenne tudni, hogy pontosan mi kell a kuplung alkatrészekből, hisz a komplett is mindenkinek más, én pedig ritkán és rövid időre jutok mailhoz. Vannak kuplungjaim, képeket is tudok küldeni, csak tudjam pontosan miről (telefon). Reggel meló előtt van kb fél órám a levelezésre, és néha pár lopott perc napközben, ezért kértem a telót! 06-20/289 55 85
az a baj,hogy itt a forumon általánossá kezd válni ez a dolog,velem is megtörtént nem is egyszer!:( ezek azért irogatnak ide,mert unatkoznak,vagy hogy az ember idejét rabolják? mert ugye lefotózni a cuccot,feltölteni,elötte megtakaritgatni,stb.
attila012-nek !
A kuplungra tett ajánlatomat tekintsd tárgytalannak! Keresel valamit, aztán a jelentkezésre még válaszolni is lusta vagy, szóval keresgélj csak bátran másnál!
Köszi!
úgy 11-12 éve hozott egy ogre valami aprilia am6 blokkot
Na azzal az okos gazdi olaszországban egy tengerparti mólón addig jaszkarizott valami kispicsák előtt/miatt amíg kurvára beleesett a tnegerbe motorostul:)
Szintén ezen a sonnenberger oldalon van ez a story: a faszi egy pajtában találta ezt az igéretes Herculest. Azután szétbontotta a blokkot és ő is pofára is esett rendesen. Tanulság, nem minden arany...
Nah persze!.... Mikor a narancsot olaj nélkül használtam - és hibátlanul ment, egyszer sem állt meg - jól kérdőre vont itt mindenki hogy hogy képzelem, gyilkooos vagyok...
Van itt még sok furcsaság. Sokat én is itt láttam először. A magyarázó szöveg is jó. Kár, hogy a reklám anyagok gyenge felbontással lettek berakva, ezért nemigen olvashatók.
Bár nem ismerem ezeket belülről, de a kora 70-es évek beli olasz kétüteműek eléggé jók voltak műszakilag is
aradigyuri@freemail.hu
Ha én a te hozzászólásodra a "válasz erre" feliratra kattintva válaszolok, akkor te kapsz egy emailt, hogy " Fórum válaszod érkezett" s így tudod mi szól neked és mi nem. Egyébként megadtam a telószámom, hogy este pontosítsunk, mert jó lenne tudni, hogy pontosan mi kell a kuplung alkatrészekből, hisz a komplett is mindenkinek más, én pedig ritkán és rövid időre jutok mailhoz. Vannak kuplungjaim, képeket is tudok küldeni, csak tudjam pontosan miről (telefon). Reggel meló előtt van kb fél órám a levelezésre, és néha pár lopott perc napközben, ezért kértem a telót! 06-20/289 55 85
A kuplungra tett ajánlatomat tekintsd tárgytalannak! Keresel valamit, aztán a jelentkezésre még válaszolni is lusta vagy, szóval keresgélj csak bátran másnál!
Köszi!
"
Üzeneted: .
A roncs hiányos puchnak mi a végső ára?
A képen nem látható alkatrészei esetleg külön tejesrekeszben félre vannak rakva?
Dátum: ma, 10:13 popey1977 Felhasználó hirdetései .
Nem eladó azért mert roncs és hiányos.
.
Dátum: ma, 10:33 Üzeneted: .
Ezt nem értem, felad egy hírdetést és még sem eladó?
Pedig reális áron megvásároltam volna és megjavítottam volna, hogy közlekedésre alkalmas legyen.
"
Na azzal az okos gazdi olaszországban egy tengerparti mólón addig jaszkarizott valami kispicsák előtt/miatt amíg kurvára beleesett a tnegerbe motorostul:)
Az ilyesmi tortúrát semmi nem bírja ki.
Normális full szinti olaj kell.
A hókuszpókuszok a kóbor apácák megtévesztésére valók.