Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a benincsap rendesen átfolyik?
kipufogó tiszta? és a gyertya?
Kondi?
HALIIII SSSSOOSSSS ki huzna szét 1 puch imola gx blookot és újítaná fel nekem? lamella csere kellene tömitések szimering és fötengelycsapágy csere aki ezt megtudja csinálni az irjoooooonnnnn lehetöleg DEBRECEN közelében
Tankszellőző?
Sziasztok!
Adott egy KTM Hobby és most az a baj vele hogy elindul könnyen de egy idő múlva megáll mintha elfogyott volna a benzin, nem indul és utána kis idő múlva megint indul. Pici Bing karbi van rajta hasonló mint az új simsonokon. Csak már eléggé idegesítő. Benzinszint nem lett állítgatva. Tűszelep is jól működik, de nemtudom mennyire jó lehet az áteresztése.
'genisértettem, gyól iselkedem 10telettel D:)

De tényleg.
A Lacié fekete váz, piros idom és pályához igazítható áttétellel ment.
nekem meg van hozzá Hummel hengerem,tényleg nagyon jól ment
és iszonyú szép hangja van.
Az mba 2 henegres volt,a tejesitmenyhez kell a hengerszam.Volt abban olyan technologia,h tudta a 45 lovat.En mentem meg 90-91 ben morbidellivel,83 as motor lehetett,az uj 1 hengeres hondat jol elpicsazta.Majd,ha jol viselkedsz megmutatom a morbidelli konyvemet,abban vannak vezerlesi idok......muszaki rajzok.Hidd el az a motor messze meghaladta akorat.
Fölösleges ameddig nincs kész. Videót akarok majd felrakni
képek? :)
Kezd összeállni végre az SS50. Egész jó kis gép ez nagyon precíz szerkezet, meg látszik hogy raktak a dolgokba anyagot rendesen. Pl a kilométeróra meghajtója a fogaskerekek minden acélból van nem spiátermből meg műanyagból. Ez nem igazán romlott el még. Ellenben a Puchokban ezek a cuccok műanyagból vannak és ritka amelyiken működik a kilométeróra. Ami még dob rajta az a hang. 50 köbös géphez képest nagyon hörgős dörmögős a hangja nekem nagyon tetszik. Amúgy meg egy az egyben úgy néz ki mint egy küllőskerekű Puch Monza
Indlt az a motor 4-5 éve bábolnán vajon?
Mert ott volt egy fehér idomos malac ami jó volt
Dehogy széria a Malacka, spéci henger, hangolt rezo, versenyidom, könnyítések stb. De valóban , ezt említeni kellett volna. Egyébként a 90-es évek végén sokan hoztak, Aspest, meg Malancát, mert akkor volt a technológia váltás és ezeket fillérekért, 2-300000 liráért adogatták Imolában, meg Reggióban. Itthon a veterános bulik sztárjai voltak a Pannonringen, meg a Hungaroringen.
Én is ezt modnom..
Hogy ha az rsa volt 50, akkor nehéz elhinni, hogy a 20 évvel korábbi mba megvolt 40.
Nem mintha nem volna tökéletesen léynegtelen, vlatkáppen én a széria malacból kireszelhető , a 200+ hoz szükséges közel 40 loerőben kételkedtem
gyárilag 105 a vége,álmodozik a fickó,és jó sokat csal az órája.. http://aprod.hu/hirdetes/april...
Nem tudni honnan szereztek,volt nekik is kevlar,carbon,csak le voltak maradva egy 6 evvel.Titan az meg dogivel volt.En absz elismerem a ruszkik teljesitmenyet,mas kerdes,ha nem tette volna ,akkor ment volna Szibir be.

A Talma evjaratok rsw,kesobb rsa siman meg voltak 50 le,de azert az 1 hengeres motor volt.
Hm..
Az mondjuk jó krdés, hogy keréken vagy főcin.
Az egyik kolega levelezget valami ombréval aki kisfőnök volt az aprilinál amiikor Talma ott ment, a forma azt mondja ez elejének sem volt több keréken mint 50 egynéhány, és ez ugye 2005 környéke.
Hátszóval én nemtom..

(speciel én találkoztam kompozit aanyagokkal a 80-es évek végefelé oroszoktól vettünk kevlárt meg szénszövetet, a soha el nem készülő burán űrsiklóból lopták:)
Nagyon hiteteln kozmopolita vagy!ne magadbol indulj ki,majd mutatok neked par gp technikas konyvet,stb,aztan meglatod,mikor 86 ban,1 evvel Drapal utan az Armstrong csinalt full carbon vazas motort....azt se tudtuk akkor, mi a szenszal....
Tessek ez a kedvencem.monococque vaz by LCR,gumi tank...
Milyen evjarat?40-42le volt volt a production motor 84 es evj.,volt abbol gyari is,de a 85 evjarat,azt 45 re irja,14 500 on

Az egyhengeresuk,mikor kitiltottak a 2 hengerest 87 ben,az csak 38 volt.
Nemtudod mennyi volt a huszonötös MBA?
Szeritnem nem volt 40 loerő.

huszonöcsikék az nem RS?
Háát, ami a szövegben van, attól biztos nem megy százhuszat:)
kicsi karbi kicsi membrán.
Mindegy, a hangulata jó és jól is néz ki.

A "szörösé" 2 kiló felett meg hát na..
Egy széria rs 125-öt is eléggé meg kell reszelni hogy 190-et tudjon ténylegesen.
Kétlem, hogy a malacot nagyon sokkal 85 klió alá le lehetne fogyasztani,és kétlem hogy a gyári hengerből hengernként közel 20 loerőt ki lehetne venni..
Ennyi még a speciál MBA sem igen volt asszem.