ez meg egészen jól szól
Mondjuk a 120-at nem kell komolyan venni:)
Műszakilag meg..
VAshenger (ez egész) kis karbi, kis légszűrő doboz, pilincka teló, vékonyka váz.
Mondjuk érdekes, hog a futómű geometria meg sportosabb mint a cündié.
nekem iylenem van csak azt a gusztustalan csomagtartót leszedtem.
Illetve nem is pontosan ilyen, mert ennél egyel újabb, már az öntött kerekes, pedig ez a küllős jobban tetszik.
Az öntött nehéz mint a sár,meg szerintem ronda is.
Érdekes amikor ez ú j volt, meg voltam halva az öntött kerékért..
Megfogadtam, hogy nem foglak szivatni, mert nem elegáns, de kérlek próbáld meg elképzelni, hogy az univerzumnak nem te vagy a közepe, és nem feltétlenül minden rólad-neked szól, most is így volna jó.
Fogalmam sincs mibe akadtál meg, de biztosíthatlak, hogy úgy általában nem szokál az eszembejutni, amit összehordok, azt nem hozzád képest teszem.
Szóval lécci pattanjál már le rólam, mert igen uncsi a műsor.
...és még mielött "magasröptű" fejtegetésbe kezdenél személyemmel kapcsolatban,olvasd csak vissza a 37116 -os hozzászolásodat,melyben mentegeted magad,hogy te nem generálod a vitákat,ennek ellenére az elözö két -három észosztásodban is személyeskedni kezdtél! ennyit az emzoli stilusról! védesd le,nehogy utánozni próbálja valaki jogtalanul
az élményt csak nélküled lehet elképzelni,nálad bomlasztóbb alakkal még életemben nem találkoztam,és még korlátolt is vagy ráadásul.veled akkor se mennék motorozni,ha fizetnének érte..
Normális..
Én azt gondolom, az a normális, ha elmegyünk motorozni, ki,mivel.
Utána (közben alatt) jól lefikázzuk egymás hulladékfémeit vagy éppen megdícsérjük,oszt nevetünk, egyetértünk, vagy nem.
Ez mind lényegtelen, az élmény a lényeg, hogy azt ki, mivel éri el, az eléggé mindegy.
Semmi kifogásom semmilen márkához fűződő fanatizmus ellen, de amárka iránti hűségnek(fanatizmusnak) nem kell szükségszerűen átmennie márkasovén nemtommibe, mert az már nem egy pozitív, valami, az már szimpla együgyűség.
(a fanatizmus realitása az más kérdés, de az iylen, ez nem realitás, nem ésszel megy, hanem érzelemből, aki meg azt vitatja, megkérdőjelezi, az egyszerűen hülye:)
Én nyitott vagyok (korlátoltak ezt buzinak fogják érteni)mindenkinek megvan a maga fejlövése és egyúttal keresztje.
Rengeteg valami iránt elkötelezett motoros ismerősöm van, kinek a 4t, kinek a 2t, kinek valamiylen márka, kb lényegtelen, a konkrét dolog.
Bár nem értek vele egyet, de el tudom fogadni, csak nekem ne legyen kötelező.
Értem én, te megpróbálod filozófiai síkra terelni a kérdést, pusztán műszaki és esztétikai szempontból. És a normális márka-sovén fanatizmust meg elveted. Ez nem szép tőled...
Jaj, legalább te ne..
Neked is olyan jól megfér egy garázsban ez is meg az is, nekem is.(meg úgy kb aki nem sérült annak dettó)
Van korabeli kis Rd-m, aminél a cündi nyilvánvalóan sokkal jobb motor, mégis szeretem a kis rd-t (is)
Attól, hogy akármi a főrum címe, nehogymár ne lehessen megemlíteni, vagy szeretni mást is.
Jobbak a német-osztrákok azt ámen.
Neked tetszik a ktm, nekem meg nem, és ez eléggé tud fügetlen lenni attól, hogy mi a fórum címe.
Olyas dolog ez, mint a p20.
lelke van.
Miközben nyilvánvalóan vannak sokkal jobb korabeli kéthengeresek, neked is van, pedig nyilván lehetne Guzzi is mondjuk, de az más lenne, másért lehetne szeretni, mondjuk a műszaki tartalom miatt..
Attől még húzhat a szived a p20hoz, hogy ésszel tudod, van annál jobb.
Nemtom értelmesen fejztem-e ki magam (e)
Persze, műszakilag nyilván..
Viszont a Japók nem csak pofásak, de egyúttal sokkal könynebbek is.
A japók kihagyták a 70-es évek ejeén divatos szögletes tankos trendet (p350 az egy okádék szerintem) és ezekkel a kecses, filigrán cuccokal indítottak.
Hozzájuk képest egy korabeli ktm kifejezetten böszme.
Ráadásul a japók nagyon gorsan fejlesztették a modelleket, nem ültek rá 10évekre ugynaarra a tipusra.
Alig 15 év alatt az fs-től mint szinttől eljutottak a folyamatos fejlesztgetéssel a honda (mbx)vizes blokkjáig, ami már műszakilag is jobb mint az európaiak, akik viszont ültek a babérkjaikon hibátlanul tönkre is mentek egytől egyig.
Pofásak ezek a japán gépek, de a nímetek, meg az osztrákok jobbak . Talán a Honda Dream 50 az egyetlen, amit beraknék közéjük. De az meg nagyon drága mulatság...
Mondjuk a 120-at nem kell komolyan venni:)
Műszakilag meg..
VAshenger (ez egész) kis karbi, kis légszűrő doboz, pilincka teló, vékonyka váz.
Mondjuk érdekes, hog a futómű geometria meg sportosabb mint a cündié.
Ezt a tipust teccik ismerni?
http://img84.imageshack.us/img...
Illetve nem is pontosan ilyen, mert ennél egyel újabb, már az öntött kerekes, pedig ez a küllős jobban tetszik.
Az öntött nehéz mint a sár,meg szerintem ronda is.
Érdekes amikor ez ú j volt, meg voltam halva az öntött kerékért..
Fogalmam sincs mibe akadtál meg, de biztosíthatlak, hogy úgy általában nem szokál az eszembejutni, amit összehordok, azt nem hozzád képest teszem.
Szóval lécci pattanjál már le rólam, mert igen uncsi a műsor.
A kutyafáját, jól csőbehúztál.
Pedig a márkasovénnél rájöhettem volna..
Na megájjcsak:)
Én azt gondolom, az a normális, ha elmegyünk motorozni, ki,mivel.
Utána (közben alatt) jól lefikázzuk egymás hulladékfémeit vagy éppen megdícsérjük,oszt nevetünk, egyetértünk, vagy nem.
Ez mind lényegtelen, az élmény a lényeg, hogy azt ki, mivel éri el, az eléggé mindegy.
(a fanatizmus realitása az más kérdés, de az iylen, ez nem realitás, nem ésszel megy, hanem érzelemből, aki meg azt vitatja, megkérdőjelezi, az egyszerűen hülye:)
Én nyitott vagyok (korlátoltak ezt buzinak fogják érteni)mindenkinek megvan a maga fejlövése és egyúttal keresztje.
Rengeteg valami iránt elkötelezett motoros ismerősöm van, kinek a 4t, kinek a 2t, kinek valamiylen márka, kb lényegtelen, a konkrét dolog.
Bár nem értek vele egyet, de el tudom fogadni, csak nekem ne legyen kötelező.
Neked is olyan jól megfér egy garázsban ez is meg az is, nekem is.(meg úgy kb aki nem sérült annak dettó)
Van korabeli kis Rd-m, aminél a cündi nyilvánvalóan sokkal jobb motor, mégis szeretem a kis rd-t (is)
Attól, hogy akármi a főrum címe, nehogymár ne lehessen megemlíteni, vagy szeretni mást is.
Jobbak a német-osztrákok azt ámen.
Neked tetszik a ktm, nekem meg nem, és ez eléggé tud fügetlen lenni attól, hogy mi a fórum címe.
Olyas dolog ez, mint a p20.
lelke van.
Miközben nyilvánvalóan vannak sokkal jobb korabeli kéthengeresek, neked is van, pedig nyilván lehetne Guzzi is mondjuk, de az más lenne, másért lehetne szeretni, mondjuk a műszaki tartalom miatt..
Attől még húzhat a szived a p20hoz, hogy ésszel tudod, van annál jobb.
Nemtom értelmesen fejztem-e ki magam (e)
Viszont a Japók nem csak pofásak, de egyúttal sokkal könynebbek is.
A japók kihagyták a 70-es évek ejeén divatos szögletes tankos trendet (p350 az egy okádék szerintem) és ezekkel a kecses, filigrán cuccokal indítottak.
Hozzájuk képest egy korabeli ktm kifejezetten böszme.
Ráadásul a japók nagyon gorsan fejlesztették a modelleket, nem ültek rá 10évekre ugynaarra a tipusra.
Alig 15 év alatt az fs-től mint szinttől eljutottak a folyamatos fejlesztgetéssel a honda (mbx)vizes blokkjáig, ami már műszakilag is jobb mint az európaiak, akik viszont ültek a babérkjaikon hibátlanul tönkre is mentek egytől egyig.
http://www.scootergalleri.dk/g...