Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem csak az a baja hogy kicsit leült a fórum, fel akarja dobni a hangulatot.
Hasonló esetekben előre borítékolható módon szokott lejátszódni ez a folyamat.
Gondolom a kapálással végzett tegnap, és unatkozik, az asszony meg elhajtotta ez este és most frusztrált a drágám..
Ilyenkor beindul nála a troll-generátor.
Ha most az akadt meg a torkodon édesem, hogy az nsr fórumba is irkálni kezdtem, akkor fájdalom, de ki kell ábrándítsalak:
Hamarabb kezdtem oda IS irkálni, mint te megkezdted itt áldásos tevékenységedet.
követhetnéd a példáját..
ésaztán neked meg m,i a bajod?
"kedvencünk" átköltözött más fórumra! http://www.sportmotor.hu/motor...
Az 50-es, 60-as években meg pályabringás nagyhatalomnak számítottunk Európában, de ezt sem tudja már szinte senki!
az ebay-on csak 10dkg kapható http://www.ebay.de/itm/zundanl...
hány kiló kell belöle?:))
Tisztelt Urak!
Ha van valakinek elfekvőben egy ilyen Ktm, Hercules stb. 12V-os feszszabályzója, jelezze nekem. bmw3@freemail.hu
a lehetetlenkörülmények ellenére volt magyar aki a világsztárság kapujáig jutott, Bodrogi Laci.
Ha az ő apja nem franciaországban melózik, ős em ért volna el semmit soha.
Pedig volt rajta a Tour-on a sárga trikó, igaz csak egy napig, de akkor is rajta volt, és számos kiemelkedő nemzetközi eredménnyel büszkéélkedhet még.
A legtöbb Magyar azt sme tudja, hogy létezik ez a fószer.
Lehet, hogy erre (pályabringa)kellene egy-két pályát építeni itthon a több tízmilliárdért épülő focipályák helyett! Előbb foci kéne, a többi ráérne később. Itt "aprópénzből" lehetne eredményeket elérni, és pár év alatt, lehet, hogy több néző lenne, mint a kutyaütő fociligánk összes meccsén együttvéve! Igaz, abból nem gazdagodnának meg ennyien!
Stéher már csak bemutatónak volt akkor szerintem.
A pálya már akkor sem volt alkalmas normális bicózásra.
Eleve, olyan gumit, ami betonra alkalmas volt úgy kellett nagyítóval keresni, mert már akkor is a fapálya dívott mindehol, és a fapályára való pálaszingónak a beton az 2-3kör és kampobasszo.
MA meg már a mérete(412méter) sem kompatibilis semmivel sem tényleg csak veteránozásra jó.
Pedig,korában, a 60-as években tízezren nézték a pályaversenyeket, amik közül néhány tényleg halál izgalmas még a hoizzá em értőnek is.
A páros verseny például ilyen, de a stéher vagy a tandem meg piszok látványos.
De ezeket már én is csak bemutatónak láttam nem igazi versenynek 79 körül.
Mostanában, veterános rendezvényeket tartanak itt. "Véletlenül" találtam egy képet...
Régebben voltak itthon, a Millenárison is ilyen motorfelvezetéses versenyek, még a 70-es évek végén is!
Na igen, te tudod mi az a stéher. Aki nem tudta, annak elmondom: motor-felvezetős bicajverseny. Ovális alakú döntött falú pályán. Igen látványos.
Tudod milyen nehéz stéher pilótának lenni?
Hogy eléggé húzzad, a palit, de ne túl.
Hihetetlen micsoda gyűjtemények vannak. Ami tényleg ritkaság, azok a steher motorok. Jól láttam, hogy az egyik Anzani? Mindenki tudja mi az a steher?
Holland barátom küldte face!
Király ez a kép. Hol találtad?
Alkatrész!
http://veteranapro.hu/hasznala...

Valakinek elgurult a gyógyszere.
Vasárnap börze Lőrincen, ha esik, ha fúj...