Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ilyen eredetileg.1973-as,K50se.19-es Bing figyel rajta.
Akit érdekel 1 puch imola Gx tipusu segéd motor az irjon
nagyábbol a motorrol:4 sebességes jol veszi ha behuzom a kuplungot zörög sztem lamellás, vettem rá 1 gagyi uj karbit ami felrakáskor azonnal eltört a csonknál a befogadója jelenleg bilincsel van odahuzatva,van rajta digitális km óra elsöfékbetét nincs benne mülödik pöccre indul új dugó gyürü csapszeg lámpák jók elsö hátsó, de én már nem akarok többet rákölteni akit érdekel
az iron! SÜRGÖSSS
Kösz. Nem szándékozom eladni, de nem is lenne piaca. A maréknyi gyűjtőn kívül, még azt sem tudják, hogy mi ez. Végül is a Cobra kapcsán, te mondtad, hogy már nem is nagyon kerülnek elő újabb példányok. Azóta figyelem a netet és évente 2-3 figyelemre méltó darabot hírdetnek. Azok is többnyire 80-asok.
Nagyon szép lett! Gratula! Megérte a melót, ha megtartod, de ha eladnád, már nem biztos hogy megérné. (Legalább is itthon)
Csináltam valakinek egy cimconyt..
120 ezernél tartunk..
Ja, igen, hát ott a titok, hogyha csak egy ezres órabért számolsz magadnak, hip-hop összejön mondjuk 150 ezer, akkor tényleg drága mulatság, de hát ez egy jó móka, nem?
Jó, hát én nem tudom, mit csináltál belőle sajátkezűleg..
elég sok munkának látszik, csináltatva azért drága lenne..
eléggé ugyanolyan olaj kell minden hasonló korú motorba nem?
(de:)
Rakj egy képet, mert ebből nem derül ki mi ez!
Azért nem volt ez akkora beruházás, hogy belerokkanjak. A matrica a legdrágább tétel 34 euro, a kerék szinterezése 5, a váz homokfújása 4 rongy. A többi, meg rengeteg óra meló és némi festék. Igaz a gépet is meg kellett venni, de ennek az árából nem kaptam volna üzemképes Simsont sem...
Sziasztok!
Van nálam egy Sachs Hercules 50ccm,1973-as.
Milyen olaj való a váltóba?
És mit lehet tudni a masináról?
Cucc van hazánkban hozzá ha kell?
javítani van ittt,de tetszik a gép,lehet hogy birtokomba jut:)
Tyűha...

Róócsild e vagy?
D:)
Ez volt az.
Amúgy, a kb-t nem értem..
Most akkor 5 vagy 6?
Ha ekkora felületi érdesség van a csapágyhelyen, és ugrál 5-6között, az úgy kaka, hiába is centrírozol, ahol eetleg össze van kaszabolva a csapágyhely ott a csapágy felfog ülni, és még ha a főci agában nem is üt, a csapágyban már ütni fog.
Zattó függ.
Normális főcit, emit még valami betonrépa nem próbált meg összerakni satuval illik nullásra kihozni.
Ha egyszer alaposan megsatuzzák, úgy félrenyomja a csapot, hogy soha többet nem lehet rendesen kicentrírozni.
Főcit szerelni csak ténylegesen párhuzamsan dolgozó présben lehet.
(alapvetően kalodában illene abban is, de mucsán szépen megsatuzzák és ámen, ha szemre nem üt, akor jó D:)

Simson főcinél a gyári megengedett ütés 2század, a sértetlen cuccok némelyike kihozható nullásra.
A reaéitás viszont az, hogy szinte mindegyiket megsatuzták már,ésjelentős macera után sem megy némelyik 4-6 század alá, az meg úgy szarcsi:)
(4 még mondjuk khm, khm elmegy széria cimconyba babettába)

Magyarul: normális motornak 2század alatt illene lenni.

Persze, célszerű lett volna külön a sonkákat még szétszedve leellenőrizni, mert amelyikben eleve több század van már a fél darabban is, az nem lesz joe soha.

Tehát ha 6 század, akkor azon még dolgozzál.
zoliiibááá! a főtengely centírozásnál. mennyi a századmm megengedett a ütése? mert most újítottam fel egy főcit két főciből hoztam össze. és kb 0.05-6 századra sikerült.... kihozni.
Danke monsieur...
Amikor simsonoséknál valami jól néz ki, azt szokjuk mondani, hogy:
nemisannyira bitangpusztulatosan fostos D:)
Szóvalhogy, joe.
Rossz kép ment az előzményről. A régi kép elveszett.
Már a végéhez közeledik az rlw felújítása. Ilyen volt, ilyen lett... Kritika jöhet, főleg ha építő jellegű...
, , , ,
van vkinek elfekvőben olcsón felső tűgörgős főtengelye a puch 4 gangoshoz?
Csatlakoznom kell az előttem szólókhoz, ez a 21 mm-es Bing tényleg vacak. Tegnap két különböző hengerre is feltettem, de akármilyen beállítással próbálkoztam nem sikerült elfogadhatóra.
Dell PHBG 21.
Ráadásul ehhez mindent lehet kapni itthon is.
talán etz karbival is lehet helyettesíteni. vagy jawa karbi is megteszi.