Akit érdekel 1 puch imola Gx tipusu segéd motor az irjon
nagyábbol a motorrol:4 sebességes jol veszi ha behuzom a kuplungot zörög sztem lamellás, vettem rá 1 gagyi uj karbit ami felrakáskor azonnal eltört a csonknál a befogadója jelenleg bilincsel van odahuzatva,van rajta digitális km óra elsöfékbetét nincs benne mülödik pöccre indul új dugó gyürü csapszeg lámpák jók elsö hátsó, de én már nem akarok többet rákölteni akit érdekel
az iron! SÜRGÖSSS
Kösz. Nem szándékozom eladni, de nem is lenne piaca. A maréknyi gyűjtőn kívül, még azt sem tudják, hogy mi ez. Végül is a Cobra kapcsán, te mondtad, hogy már nem is nagyon kerülnek elő újabb példányok. Azóta figyelem a netet és évente 2-3 figyelemre méltó darabot hírdetnek. Azok is többnyire 80-asok.
Ja, igen, hát ott a titok, hogyha csak egy ezres órabért számolsz magadnak, hip-hop összejön mondjuk 150 ezer, akkor tényleg drága mulatság, de hát ez egy jó móka, nem?
Azért nem volt ez akkora beruházás, hogy belerokkanjak. A matrica a legdrágább tétel 34 euro, a kerék szinterezése 5, a váz homokfújása 4 rongy. A többi, meg rengeteg óra meló és némi festék. Igaz a gépet is meg kellett venni, de ennek az árából nem kaptam volna üzemképes Simsont sem...
Sziasztok!
Van nálam egy Sachs Hercules 50ccm,1973-as.
Milyen olaj való a váltóba?
És mit lehet tudni a masináról?
Cucc van hazánkban hozzá ha kell?
javítani van ittt,de tetszik a gép,lehet hogy birtokomba jut:)
Amúgy, a kb-t nem értem..
Most akkor 5 vagy 6?
Ha ekkora felületi érdesség van a csapágyhelyen, és ugrál 5-6között, az úgy kaka, hiába is centrírozol, ahol eetleg össze van kaszabolva a csapágyhely ott a csapágy felfog ülni, és még ha a főci agában nem is üt, a csapágyban már ütni fog.
Zattó függ.
Normális főcit, emit még valami betonrépa nem próbált meg összerakni satuval illik nullásra kihozni.
Ha egyszer alaposan megsatuzzák, úgy félrenyomja a csapot, hogy soha többet nem lehet rendesen kicentrírozni.
Főcit szerelni csak ténylegesen párhuzamsan dolgozó présben lehet.
(alapvetően kalodában illene abban is, de mucsán szépen megsatuzzák és ámen, ha szemre nem üt, akor jó D:)
Simson főcinél a gyári megengedett ütés 2század, a sértetlen cuccok némelyike kihozható nullásra.
A reaéitás viszont az, hogy szinte mindegyiket megsatuzták már,ésjelentős macera után sem megy némelyik 4-6 század alá, az meg úgy szarcsi:)
(4 még mondjuk khm, khm elmegy széria cimconyba babettába)
Magyarul: normális motornak 2század alatt illene lenni.
Persze, célszerű lett volna külön a sonkákat még szétszedve leellenőrizni, mert amelyikben eleve több század van már a fél darabban is, az nem lesz joe soha.
zoliiibááá! a főtengely centírozásnál. mennyi a századmm megengedett a ütése? mert most újítottam fel egy főcit két főciből hoztam össze. és kb 0.05-6 századra sikerült.... kihozni.
Csatlakoznom kell az előttem szólókhoz, ez a 21 mm-es Bing tényleg vacak. Tegnap két különböző hengerre is feltettem, de akármilyen beállítással próbálkoztam nem sikerült elfogadhatóra.
nagyábbol a motorrol:4 sebességes jol veszi ha behuzom a kuplungot zörög sztem lamellás, vettem rá 1 gagyi uj karbit ami felrakáskor azonnal eltört a csonknál a befogadója jelenleg bilincsel van odahuzatva,van rajta digitális km óra elsöfékbetét nincs benne mülödik pöccre indul új dugó gyürü csapszeg lámpák jók elsö hátsó, de én már nem akarok többet rákölteni akit érdekel
az iron! SÜRGÖSSS
120 ezernél tartunk..
elég sok munkának látszik, csináltatva azért drága lenne..
(de:)
Van nálam egy Sachs Hercules 50ccm,1973-as.
Milyen olaj való a váltóba?
És mit lehet tudni a masináról?
Cucc van hazánkban hozzá ha kell?
javítani van ittt,de tetszik a gép,lehet hogy birtokomba jut:)
Róócsild e vagy?
D:)
Most akkor 5 vagy 6?
Ha ekkora felületi érdesség van a csapágyhelyen, és ugrál 5-6között, az úgy kaka, hiába is centrírozol, ahol eetleg össze van kaszabolva a csapágyhely ott a csapágy felfog ülni, és még ha a főci agában nem is üt, a csapágyban már ütni fog.
Normális főcit, emit még valami betonrépa nem próbált meg összerakni satuval illik nullásra kihozni.
Ha egyszer alaposan megsatuzzák, úgy félrenyomja a csapot, hogy soha többet nem lehet rendesen kicentrírozni.
Főcit szerelni csak ténylegesen párhuzamsan dolgozó présben lehet.
(alapvetően kalodában illene abban is, de mucsán szépen megsatuzzák és ámen, ha szemre nem üt, akor jó D:)
Simson főcinél a gyári megengedett ütés 2század, a sértetlen cuccok némelyike kihozható nullásra.
A reaéitás viszont az, hogy szinte mindegyiket megsatuzták már,ésjelentős macera után sem megy némelyik 4-6 század alá, az meg úgy szarcsi:)
(4 még mondjuk khm, khm elmegy széria cimconyba babettába)
Magyarul: normális motornak 2század alatt illene lenni.
Persze, célszerű lett volna külön a sonkákat még szétszedve leellenőrizni, mert amelyikben eleve több század van már a fél darabban is, az nem lesz joe soha.
Tehát ha 6 század, akkor azon még dolgozzál.
nemisannyira bitangpusztulatosan fostos D:)
Szóvalhogy, joe.
Ráadásul ehhez mindent lehet kapni itthon is.