Végre megvan a Cobra gtl :-) ! Nagyon egyben van a gép, gyári fény, minden matrica a helyén, minden gyári rajta, semmi kókány. A hangja gyönyörű, elsőre indul és megy mint az állat! A fényezésben itt ott a használat során keletkezett kisebb sérülés, a napfénytől talán néhol fakulás, leginkább a fejidom első részén!A váltója is szépen működik.
Ha jól emlékszem 17400 km van benne! Boldog vagyok!:-)
lenne kérésem hogy a ktm mss-hez teljes elektronikai kapcsolási rajz kéne azaz hogy milyen gyújtással gyártottak meg külső vagy belsőtrafós volt e, satöbbi fontos lenne.
a blokk típus sachs 501/4 bkf és ebben jobbos bosch lendkerék van.
és a alaplapja is bosch de eléggé gányul van megcsinálva. mert ulobox-os és nem tudom hogy mi hova megy mert minden működik jól csak egyedül a első fényszóró ,mindig harmatgyenge. 86-féle tekercseket cserélgettük rajta és a eredmény mindig ugyanaz volt.
Sajna fejből írtam a számot és tévedtem. valójában 4744 db Cobra készült Grácban+ a Post Cobra . A TT-ket tudtommal az Avello-nál csinálták a spanyolok, de onnan nincs semmi adatom.
Kicsit kiegészíteném a Gorcsa válaszát, annyival, hogy a fesorolásba még oda tenném a néhány postás Cobrát, meg a terep változatot is. Hogy miért jók a Cobrák? Mert, ha rendesen karbantartják és nem forgatják 9000 f/p fölé, akkor a kategória egyik legjobb gépét kapjuk. Minőségben állja a versenyt a konkurens Zündapp, Kreidler, Sachs és Ktm motorokkal. A kis motorosnak üzenem: csak így tovább...
A Puch kismotorok gyártmánytörténete című gyári kiadványból vannak a számok. Már Slick is kevesellte,de ennyit írtak le a gyáriak. Szerintem csak tudják, hogy miért!
Az összes változat: Gs, Gt, Gtl.
Azért hihető nekem ez a szám, mert az utolsó ára "Kifutó", megszűnő tÍpusként 34000 schilling felett volt. Jó pár évvel később, a magyar "kalandozások"alatt ennyiért igen pöpec autókat lehetett venni! Kint sem volt egy olcsó mulatság a Cobra. A vizes pedig ezek közűl is magasan a legdrágább volt! Szerintem csak pár száz darab készülhetett belőle.
Más, vásárlásnál a váltót is nyúzd meg egy kicsit, mert sok dobálja a sebességet, főleg az 1-2-t, bár ez lehet olaj miatt is, de jobb a békesség!A karbi is eszméletlenül ki tud kopni, és éktelen hangokat tud produkálni, meg persze ilyenkor nem is úgy megy, mint kéne.
Ha jól emlékszem 17400 km van benne! Boldog vagyok!:-)
a blokk típus sachs 501/4 bkf és ebben jobbos bosch lendkerék van.
és a alaplapja is bosch de eléggé gányul van megcsinálva. mert ulobox-os és nem tudom hogy mi hova megy mert minden működik jól csak egyedül a első fényszóró ,mindig harmatgyenge. 86-féle tekercseket cserélgettük rajta és a eredmény mindig ugyanaz volt.
Bár én nem voltam ott, a nvezetes futamon, de esőben nem tudott menni, meg rajtolni sem tudott, de egy körön világbajnok volt az egyértelmű.
Nincs valakinek Sachs 5 gangos blokkhoz gyújtás oldali deklije?
Az összes változat: Gs, Gt, Gtl.
Azért hihető nekem ez a szám, mert az utolsó ára "Kifutó", megszűnő tÍpusként 34000 schilling felett volt. Jó pár évvel később, a magyar "kalandozások"alatt ennyiért igen pöpec autókat lehetett venni! Kint sem volt egy olcsó mulatság a Cobra. A vizes pedig ezek közűl is magasan a legdrágább volt! Szerintem csak pár száz darab készülhetett belőle.
Más, vásárlásnál a váltót is nyúzd meg egy kicsit, mert sok dobálja a sebességet, főleg az 1-2-t, bár ez lehet olaj miatt is, de jobb a békesség!A karbi is eszméletlenül ki tud kopni, és éktelen hangokat tud produkálni, meg persze ilyenkor nem is úgy megy, mint kéne.