Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyébként az adattábláján az évjáratnál üres, sima a rubrika. Hogyan tudom megállapítani a gyártási évet?
Végre megvan a Cobra gtl :-) ! Nagyon egyben van a gép, gyári fény, minden matrica a helyén, minden gyári rajta, semmi kókány. A hangja gyönyörű, elsőre indul és megy mint az állat! A fényezésben itt ott a használat során keletkezett kisebb sérülés, a napfénytől talán néhol fakulás, leginkább a fejidom első részén!A váltója is szépen működik.
Ha jól emlékszem 17400 km van benne! Boldog vagyok!:-)
Jó.
Jólesz. Küldd képet a ímélemre.
4
menni lenne az ára?
Van
lenne kérésem hogy a ktm mss-hez teljes elektronikai kapcsolási rajz kéne azaz hogy milyen gyújtással gyártottak meg külső vagy belsőtrafós volt e, satöbbi fontos lenne.
a blokk típus sachs 501/4 bkf és ebben jobbos bosch lendkerék van.
és a alaplapja is bosch de eléggé gányul van megcsinálva. mert ulobox-os és nem tudom hogy mi hova megy mert minden működik jól csak egyedül a első fényszóró ,mindig harmatgyenge. 86-féle tekercseket cserélgettük rajta és a eredmény mindig ugyanaz volt.
hallod van e neked a ktm mss-hez üléslemez? vagy komplett ülésed? mert ami van az eléggé teljesen szétrohadt
JAja:)

Bár én nem voltam ott, a nvezetes futamon, de esőben nem tudott menni, meg rajtolni sem tudott, de egy körön világbajnok volt az egyértelmű.
Rendben, köszönöm!
Van valakinek rossz, nem működő motoplat állórésze? Kellene pár darab.
Ok, a többit a bmw3@freemail.hu -n megbeszéljük.
Nagyon jó! Postán tudod küldeni Szombathelyre? Természetesen a postaköltséget állom.
Ilyen van.
Még csak össze van "dobálva" :)
Fú ez tetszik:)
Hát egy ilyen oldtimer szerű hobbi verseny motort építek, ehhez kellene.
Sajna fejből írtam a számot és tévedtem. valójában 4744 db Cobra készült Grácban+ a Post Cobra . A TT-ket tudtommal az Avello-nál csinálták a spanyolok, de onnan nincs semmi adatom.
RS40 Sachshoz?:P
Csak nem tesója lesz az rs50 cup replikának? Ha muszáj, akkor van.
Igen a postás 168 darab készült belőle. Van itthon belőle. Meg TT ből is. Csak abba kellene egy dugattyú :(
Sziasztok!

Nincs valakinek Sachs 5 gangos blokkhoz gyújtás oldali deklije?
Kicsit kiegészíteném a Gorcsa válaszát, annyival, hogy a fesorolásba még oda tenném a néhány postás Cobrát, meg a terep változatot is. Hogy miért jók a Cobrák? Mert, ha rendesen karbantartják és nem forgatják 9000 f/p fölé, akkor a kategória egyik legjobb gépét kapjuk. Minőségben állja a versenyt a konkurens Zündapp, Kreidler, Sachs és Ktm motorokkal. A kis motorosnak üzenem: csak így tovább...
A Puch kismotorok gyártmánytörténete című gyári kiadványból vannak a számok. Már Slick is kevesellte,de ennyit írtak le a gyáriak. Szerintem csak tudják, hogy miért!
Az összes változat: Gs, Gt, Gtl.
Azért hihető nekem ez a szám, mert az utolsó ára "Kifutó", megszűnő tÍpusként 34000 schilling felett volt. Jó pár évvel később, a magyar "kalandozások"alatt ennyiért igen pöpec autókat lehetett venni! Kint sem volt egy olcsó mulatság a Cobra. A vizes pedig ezek közűl is magasan a legdrágább volt! Szerintem csak pár száz darab készülhetett belőle.
Más, vásárlásnál a váltót is nyúzd meg egy kicsit, mert sok dobálja a sebességet, főleg az 1-2-t, bár ez lehet olaj miatt is, de jobb a békesség!A karbi is eszméletlenül ki tud kopni, és éktelen hangokat tud produkálni, meg persze ilyenkor nem is úgy megy, mint kéne.