Megjöttek ma a cuccok. Kb 300-400 Kilónyi Puch-Sachs blokkalkatrészek. Cobra-Monza6SL blokkból 6 darab, új dugattyúk hengerek 4 gangos blokkok és cuccok hozzá, Sachs 5-6 gangos cuccok meg egy felújított hengerrel rendelkező Ultra 80 levgős blokk. Behordani is elég volt a műhelybe
hát őszintén szólva nekem van egy ktm cometem ami puch 4 gangos blokkos és abban 5 felömlős (38,5-ös túlméret) henger van és 17-es bing karbival. polini rezós dobbal és egy gyűrűs dugattyúval. mentem vele max végsebességre az 85 km/h volt! ugyebár az reszelt blokk volt, tavalyelőtt a haveromnak ktm sachs 5 gangos gyári blokkal lazán feltuddtam venni vele a sebességet, a gyorsulásban jobb voltam nála DE a végsebességnél ő kezdett felkapaszkodni hozzám és később egy más mellett mentük el. így mond ez neked vmit remélem? :) De jelenleg csapágyas lett a blokkom mert rendre szerint szétforgattam :D
Nem találtam belőle az interneten, biztos nem maradt fent belőle sok. Illetve lesz most 2-3 "húsosládányi" Sachs 5-6 gangos alkatrészem is szóval ha kell valami blokkalkatrész akkor szólj.
Üdv mindenkinek! A Puch cobra főtengelycsapágyak sorszámára lenne szükségem,ha valaki tudja kérem írja meg.Ha jól emlékszem nem hagyományos golyóscsapágyakkal szerelték őket... Köszönöm!
Valaki tudja, hogy a Puch Maxi, ill Monza 4-5-6 felömlős GYÁRI hengereknek mi volt a teljesítménye? Köszi a segítséget!
1 KS 80 Dapp hiányosan "vizes"
1 KS 50 elsőszériás vizes teljesen gyári állapotban
Rep20: Találtam egy eredeti Sachs Motor Service reklámtáblát is!:) Neon minden bennevan jó kis dekoráció lesz a műhelyben