Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"Vizesből csinálták a legkevesebbet, így itthon is ez a legritkább, egyébként a gyáriak szerint az összes változatból együttvéve 4044 db készült."
Ez biztos hogy valós adat?Melyek is ezek a típusok?Mennyi ebből a vizes Cobra? Ez baromi kicsi szám lehet!
"Vedd úgy, ha nálad lesz a gép, mintha isten lábát fogtad volna meg."
-Valóban?Na, de miért is!?Igen, elég későn kerültem motorok közelébe, másvilág volt akkor és motoros sem volt a családban.A fiamat miután rátettem kb.10 hónapos korában az egyik motoromra és beindítottam neki, percekig kellett járatnom mire leállíthattam úgy, hogy megengedte(vagyis nem sírt,hogy még-még).Másnap úgy ébredt, aztán hetekig, hogy a kis kezeit előre nyújtva a jobbot marokra tartotta és mintha a gázt húzná berregett,közben sírt és csak akkor hagyta abba, ha hátra rohantam vele a garázsba és rátettem egy járó motorra ismét.Most 2 éves lesz napok múlva, imádja a motorokat.Van kis játék motorja amin veret és sokszor ha megébred éjjel, felül az ágyon és azt mondja "Hol a motorom, hol a motorom....."
Elnézést hogy egy kicsit elkalandoztam.Ezzel csak azt akartam érzékeltetni, hogy nála elég korán elkezdődött ez a szerelem.
Vagy 90-ben, vagy 92-ben amikor az az esős futam volt pont ott álltam a Hungaroring célegyenes végében, szinte az egész mezőny elfektette a gépet, a Waldi is...hú de rég volt!
Üdv!
Esetleg valakit,ha érdekel: http://olx.hu/hirdetes/ktm-pon...
Gondolom azt vágod kicsoda Waldi..
Hűha ez nagyon király oldal. Hogy lehet egy ilyenre ráakadni?
Látod látod...
Tudja a paraszt, hogy mi a joe...
DDD:)
Ha tényleg 6 gangos a blokk akkor egész sokat érhet... Elvileg valami kistraktort hajtott vele a parasztbácsi előtte csak csapágyaslett és lecserélte egy simson blokkra
Kreidler RS 6 gang átalakitás+ az ára! http://ralfwaldmann.kreidlerva...
A blokk az RS de nemtudom hány gangos. Amikor vettem aztmondták hogy 6
Így már más...
Gyáriban nincs! Átalakított van!
Kreidler Florett Rs 6 gangos és gyári?
Van itthon egy 6 gangos RS de ahoz csapágyat kell vadásznom mert igencsak lógnak benne. Azonkívül meg egész jó a blokk. Külön vettem a vázat meg a blokkot
KM órát elég nehéz működőképessé tenni vagy a meghajtó vagy a spriál mindig elromlik. Legtöbbször a meghajtó mert rossz műanyagból van és elrohad.
Arra hogy legyen kompresszió és ne csörögjön a hajtókar. Első fék ne eresszen. Fékbetétből ha jól emlékszem csak drágát lehet kapni bele kb 5000 forint ja meg ne legyen agyongányolva a gép
motor eladó bankrabló tulajdonossal együtt... http://olx.hu/hirdetes/elado-s...
Van néhány aktív forum-tag, aki rendelkezik vizes cobrával. Ők a konkrét kérdésre biztosan szivesen válaszolnak. Vedd úgy, ha nálad lesz a gép, mintha isten lábát fogtad volna meg. Amúgy szimpatikus a bemutatkozásod, még, ha későn érő típus vagy, akkor is. ( vagyunk itt néhányan, akiknél a motor iránti rajongás 3 éves kor
óta tart )
Hát a Krejdli miatt. Sokszor a szerencsén múlik, hogy az elsők között láss meg egy ígéretes mocit, ne legyen földrajzilag túl messze, nameg árban is elfogadható. Van, hogy 5 percen múlik minden, mert sokan rástartolnak.
Szevasztok.
Magyarországon kb. mennyi Puch Cobra lehet? Vagy itt közületek ki rendelkezik ezzel a típussal?A vizes változattal.Úgy néz ki napokon belül hozzá jutok egy ilyen géphez és valószínű lesznek kérdéseim.
Ezért is kérdezek.Mire kell odafigyelni vásárlásakor?Mik azok a részek amikhez nem nagyon lehet szerezni alkatrészt?Első fékbetétet melyiket ajánljátok és a kilóméteróra spirál beszerezhető vagy mely másik típuséval cserélhető?
Köszönöm előre is a válaszokat!
Persze. Miért mondod?
Ismered a szabályt? Ami nekem jó buli, az másnak is az lehet...
ja oké.
bár nekem is pont ugyan ilyen fajta kerekeivel voltak meg minden csak annyi a különbség hogy nekem csak egy tárcsás első fék volt csak. és legyezőhengeres blokkal volt ja és a műszerfalam meg gyári volt :P :)
akkor tényleg késö.. de a google kiadta..