a blokk az is 4 sebis?
bár a váltó fog kiosztásra lennék kiváncsi hogy a 1-ik meg a 4-ik sebesség mennyi a fogszáma, mert blokkoknál eltérő lehet a áttétel.
bazzmegg mondom mebrános lesz nna! és másik hogy én nem nyúltam ezen a felömlőmódosításhoz! és csak annyi hogy felfúrattam és mondom majd kiderül hogy milyen lesz!
Egyébként a ktm pl-nél ugyan az volt a kialakítás csak ott membrános baszod, ez meg nem és így kell rá gyártani egyet és akkor pöpec lesz.
Elképesztó, hogy addig hozzámersz nyúlni egy motorhoz amég az alap áramlási irányokkal nem vagy tisztában ez kb a leg alapabb dolog a világon hogy mi merre produkál meg mi mire van kitalálva benne semmi más.Az meg konkrétan elvan rontva de ugye aki érti az ilyet egyből észreveszi még énis aki nem ért hozzá észrevettem haver.
Röhögni fogsz, orosz csónak motorban volt oylan forgótárcsa jellegű vezérlés, amit leginkább forgószelepnek lehetne nevezni.
Egy lelapolt palástu henger volt a szívó útban, a forgása foyltán hol nyitotta, hol zárta a szívót.
Szemre ötletes megoldás, viszont nagy hátránya, hogy mint egy csabarszivattyú, saját maga körül forgatja a gázt, ahelyett, hogy beküldené a hengerbe.
Bazegg, neked aztánérdemes magyarázni...
Most írom le, hogy NEM JÓ A ROBOGÓ MEMBRÁN mert kisebb.
A honda MB membrán is fele akkora mint emiket javasoltam.
Nem véletlenül írom ám le azt amit
De ez vasöntvény henger nem? Ha van még egy ilyen lakatos is a környéken, akkor nincs akadály! Be köll hegeszteni a lukat! Vagy csináljuk meg 1szelepesre! Segítek!
bár a váltó fog kiosztásra lennék kiváncsi hogy a 1-ik meg a 4-ik sebesség mennyi a fogszáma, mert blokkoknál eltérő lehet a áttétel.
Egyébként a ktm pl-nél ugyan az volt a kialakítás csak ott membrános baszod, ez meg nem és így kell rá gyártani egyet és akkor pöpec lesz.
http://youtu.be/xjhTXZh9IjA
http://youtu.be/Jymb9F0HX60
http://youtu.be/CV7dWsJMUN4
[002]
http://youtu.be/TNDzKZ6pq3A
http://www.youtube.com/watch?v...
Valaki akar egy Cobrát? :)
Nem is buta a kütyü!
Simán visszakövetelném.
Egy lelapolt palástu henger volt a szívó útban, a forgása foyltán hol nyitotta, hol zárta a szívót.
Szemre ötletes megoldás, viszont nagy hátránya, hogy mint egy csabarszivattyú, saját maga körül forgatja a gázt, ahelyett, hogy beküldené a hengerbe.
Most írom le, hogy NEM JÓ A ROBOGÓ MEMBRÁN mert kisebb.
A honda MB membrán is fele akkora mint emiket javasoltam.
Nem véletlenül írom ám le azt amit