mit nem értesz?
volt benne egy dbig 125ös- és túl erősnek bizonyult. és eléggé gyanúsnak tűnt volna a rendőröknek. és így a haverom haverjával elcseréltük a blokkot úgy hogy kaptam két blokkot érte.
azaz 70 ccm mind kettő és berúgós meg önindítós. és négyütemű.
Ember! Jól látok? Ez itt oldalt a karbi és membránon "lóg"?
Mi lesz ebből? A függőleges és vízszintes vezérsíkokat ellenőrizted már? Szerintem a meghibásodások érdekében 160-as órát tegyél be, arról talán nem törik le majd a mutató, ha körbefordul..
mert az egyik mélyebb a karc a gyűrű törés miatt és csak minimum 38.75-ösre kell felfúratni a másik henger csak szimpla kopott és kell neki is a fúrás. ha már fúratom akkor egyszerre kettőt fúratom meg -s akkor lesz tartalék is :) a nagyobbik méret valszeg erősebb mert azon fel vannak nagyobbítva a nyílások pár mm-rel mint a másikon. és gondoltam hogy kipróbálom hogy melyik a jobb :)
természetesen 17-es bing helyett majd kap 19-es binget :)
nem hüvelyes hanem öntvényes :) és jelenleg gyári alapméretes volt 38.00 mm volt és mind kettő az és a fúrás után az egyik 38.5 a másik meg 38.75-ös lesz :)
Mert mi másról szeretnél olvasni egy kismotoros fórumban? Egyébként, ha csak fúratni viszed azt a hengert, én inkább arra leszek kíváncsi, hogy meddig fog menni?
Ha nem tűnt még fel, ez egy fórum! Talán, ha megmondtad volna a pontos választ, akkor nem ez lenne a téma! Amúgy meg jobb, mint egymás buzerálása, de ha neked inkább az hiányzik, írj bátran! Abban nagyon jó vagyok!
Egyébként ez erről szól! Kérdez valaki valamit, és aki ÉRT HOZZÁ, az válaszol, a többi pedig csak beleugat! :) Igazán értelmes választ eddig még Zündappon kívül senki sem adott, viszont kurvasok hozzászólás van már! Gondolkozz csak!
Aham.
Szóval hazudsz.