Ez sem az.
Teljesen más a tank, az a kiindulási alap, úgy próbálkozz...
De az enyémnek más a váza is (oldalsztendernek nincs ott a hely, ahol a többinek fent van), plusz az enyémben más első futómű volt, meg ilyenek...
Megpróbálom összeszedni mindenét, hogy eredeti cuccai legyenek, majd jön a nagy feladat: Apró darabokra szedem és megkapja a gyári színeit! Szép álom? :D
Te szerencsétlen, fogd már fel, hogy az a kibaszott Cobra Cross nem gyári volt, hanem egy utólagos szedett-vedett cuccokból összeállított szar? Hát nem érted meg?! Te csak ezt tudod hajkúrászni? Én mindent megtettem, hogy kiderítsem milyen típus, restaurálni akartam, de még a spanyolok, portugálok sem tudtak segíteni, pedig náluk töménytelen cross gép van!
Az előző gazdája nemrég ment vele és azt mondta, hogy szerinte most vele(74kg) menne 100-at.. Ismeri, 8 évig nála volt... Viszont ez azt is jelentheti, hogy az 1gyűrűs yamaha dugó nem is olyan rossz bele? Ki kell szednem és kideríteni, hogy miben van olyan...
Teljesen más a tank, az a kiindulási alap, úgy próbálkozz...
De az enyémnek más a váza is (oldalsztendernek nincs ott a hely, ahol a többinek fent van), plusz az enyémben más első futómű volt, meg ilyenek...
A fényképeiden fekete a dekli, azt pedig csak az 1982-körüli 80-as blokkokra rakták rá eredetileg.
http://anuncios.ebay.es/motos-...
Így nézett ki fénykorában.
http://hasznaltmotorok.hu/hirdetesek/43662
Az új dugót, hónolt hengert én nem nevezném szarnak.
http://vateraauto.hu/hirdetes/...
Építeni való...
Ehez mit szólsz?Értékelnéd formailag?
http://www.ebay.de/itm/ws/eBay...