egyébként részben igaz hogy a gyűrű jobban tömít. de ez sok tényezőtől is függ. bár sokat számít a vezérlés is. bár volt két olyan motorom ami mind kettőben l gyűrűs volt a sachs rs gyorsasági az abban is volt meg a ktm puch zöld színű olaszblokkos 80-as. nna a sachs rs nem pörgött mint az állat. de a zöld meg visit mint a malac.
a zöldről van videjóóm a nevemre katt.
a két gyürüs megoldás valoban jobb alacsony fordulatszám tartományban,ott jobb a nyomaték,de utána viszont visszafogja a motor pörgését!nézzétek csak meg a kreidler versenygépeit,mitöl forogtak 20000-et vajon?
már megint hülyeséget beszélsz! bocs...az l gyürü pont magas fordulaton tömit jobban,mert a nagyobb nyomás hatására tud jobban széttágulni!és ez nem csak elmélet,hanem a saját jonéhány zündappomon tapasztalom!alacsony fordulaton döglött,de utána mint a rakéta elindul!
ezenkivül történetesen sajnos rákényszerültem egyszer,hogy az 1 l gyürüs dugot átalakitsam normál két gyürüsre,mert nem kaptam annakidején 20 éve,és nem tudom leirni a különbséget a két megoldás között..
puchinátor "barétom"!neked meg annyi eszed sincs,hogy összerakjál egy blokkot magadtol! történetesen ismerem azt a szerelöt,akihez elküldted a szar blokkodat,hogy rakja össze,mert szétszedéséhez volt csak tudásod!
azonkivül ki használja a benzin-levegö keverék szabályzo szot? senki..helyette huzom a gázt, és ki mondja pld. hogy belsöégésü süritötér kifejezést?senki..helyette robbano tér-t mondanak ...ugyhogy nem a szavakon kéne lovagolni állandoan!
ha figyelmesen elolvasnád amit irok,akkor rájönnél,hogy nem a világbajnokság volt a 60-as években,hanem egy regisztrált megbizhatosági körpályateszt,amin váltott pilotákkal folyamatosan mentek 10000 km-t 70km-h körátlaggal!majd elöszedem a képet ujra,vagy keresd vissza..
És a Nem versenybe miért tette a gyártó?
a sachs kitalálta hogy ebböl L gyürüt képez ami jobban tömit, csak drága több müveletsor kell a dugónál is a gyürünél is mint az egyszerübb kivitelnél. Ezért utcára a többi gyártó a tömegtermelés miatt maradt a normál verziónál.
Tehát aki nem versenyző kapott lehetőséget a versenyzésre!
jobban eladható termék a simiknek! Amiből tanultak a nem Simik!
hosszú lenne, a megjelenésekor minden utcai motor széles öntvénygyürüvel ment 2-3 db volt a jobb tömités érdekében,
a sachs kitalálta hogy ebböl L gyürüt képez ami jobban tömit, csak drága több müveletsor kell a dugónál is a gyürünél is mint az egyszerübb kivitelnél. Ezért utcára a többi gyártó a tömegtermelés miatt maradt a normál verziónál. Aztán megoldották az acél gyürüket és mindenki azt kezdte használni, Az elönye az L gyürüs motornak számottevö nincs talán alacsony fordulaton jobban tömit,
az L kialakitás miatt viszont a felfekvő felülete a mai 0,8-1mm gyürükkel szemben 2x-s tehát ott van mint 2 1mm gyürü.
Nagyon acélbol készültel nem is találkoztam de ez nem jelenti hogy nincs,ezért a verseny motoroknál az acélgyürü meg már az utcaikba is. Sokkal de sokkal olcsobb a sima acélgyürü gyártása, Az L gyürü ha annyi elönnyel rendelkezne mint itt állitják az összes 2t versenymotorba az lenne,ezzel szenbe 1-2 acélgyürüvel mennek.
Tudnál mesélni az L gyűrű működéséről? Meg miért jó miért nem stb. Gondolom te tudod pontosan ha már jártas vagy a versenysportban. Mert nekem ez a rész hiányos eléggé és jó lenne megtudni végre
szerintem nem ezen múlik hogy l gyűrűstől jobban növelné a fordulatot, hidd el nekem is volt egy két motoromon l gyűrűs. itt a magasfordulatszám a vezérléstől függ inkább. De ami az én véleményem hogy a l gyűrű inkább a dugattyút jobban kíméli meg a besüléstől (tudod a alul feketedik meg.)
ezt is rosszul tudod mert 1984-ben 80 ccm lett vb 1-sö de nem biztos hogy l gyürüs motor volt aztán se elötte se utána.
A 85 év vb cimát a krauser nyerte késöbb ilyennel ment a Juhász Karcsi meg a Bregyó ha akarod befotozom a vb motor dugolyát van a fiokban.
az l gyürüs megoldás annyira szar,hogy a zündapp világbajnok is lett vele,és egy körpályán 10000km-t mentek teljes gázon folyamatosan a 60-as években 70km-h átlaggal,amiröl már többször raktam be képet!
nem vagyok hülye,én is tudom hogy nem kifejezetten robbanás van a hengerben,de a köznyelvben ez terjedt el,és egyszerübb is kimondani...ugyanugy elterjedtek a magyar nyelvben olyan kifejezések,amik nem fedik teljesen a szo jelentését,mégis azt használják
itt le is van irva hogy láng, tehát égés helytelen a robbanó motor
kifelyezés mert belsőégésü motor a jó. Ezeket nem áéntaláltam fel,
a fizika mellet mást is kéne olvasni
Nem én és Gyuribá vagyunk azok akik itt folymatosan zöldségekkel traktáljuk a jónépet.
Gyuribá már akkor is a motorkerékpárban dolgozott amikor te még a csattogós lepkét tologattad.
Ráadásul nem"összecsavarozgatott pár Pannoniát" hanem a kisérleti üzemben tevékenykedett.
(gyengébbek kedvéért: ott fejlesztették a motorokat)
Gyuribá, mint írta, később versenyszerelő volt, de csinált otthon a maga kedvére háromhengeres Pannoniát például.
VAlamennyit versenyzett is, de azt inkább hobbiból, szóval tudjad már, hogy kivel beszélsz iylen hangon ember...
Ehhez képest, te mit is tudsz felmutatni?
Kb semmit.
Vissza kellene venni az arcból, be kellene fejezni a nálad jóval nagyobb tudásu emberek kiosztást.
Ráadásul állandóan be is égsz ezekkel a próbálkozásokkal, hiszen most is egy gyönyörű zöldséggel hozakodsz elő, mszerint, a motorban "robbanás "lenne.
A motorban nincs robbanás, a motorban égés zajlik.
Az égés, meg valami olyasmi, ami éppen most történik veled
áruld már el a gyürünek mi köze a fordulatszámhoz, talán 1-2 tuningkönyvet végig kellene olvasnod, meg kellene nézni milyen vezérlési adatok kellenek a fordulatszámokhoz, és le kellene fokolni a motort,hogy legyen fogalmad róla.Mundjuk ilyennel.
a zöldről van videjóóm a nevemre katt.
a sachs kitalálta hogy ebböl L gyürüt képez ami jobban tömit, csak drága több müveletsor kell a dugónál is a gyürünél is mint az egyszerübb kivitelnél. Ezért utcára a többi gyártó a tömegtermelés miatt maradt a normál verziónál.
Tehát aki nem versenyző kapott lehetőséget a versenyzésre!
jobban eladható termék a simiknek! Amiből tanultak a nem Simik!
a sachs kitalálta hogy ebböl L gyürüt képez ami jobban tömit, csak drága több müveletsor kell a dugónál is a gyürünél is mint az egyszerübb kivitelnél. Ezért utcára a többi gyártó a tömegtermelés miatt maradt a normál verziónál. Aztán megoldották az acél gyürüket és mindenki azt kezdte használni, Az elönye az L gyürüs motornak számottevö nincs talán alacsony fordulaton jobban tömit,
az L kialakitás miatt viszont a felfekvő felülete a mai 0,8-1mm gyürükkel szemben 2x-s tehát ott van mint 2 1mm gyürü.
Nagyon acélbol készültel nem is találkoztam de ez nem jelenti hogy nincs,ezért a verseny motoroknál az acélgyürü meg már az utcaikba is. Sokkal de sokkal olcsobb a sima acélgyürü gyártása, Az L gyürü ha annyi elönnyel rendelkezne mint itt állitják az összes 2t versenymotorba az lenne,ezzel szenbe 1-2 acélgyürüvel mennek.
L-gyürüről nincs ismeretem de találtam irodalmat,olvasgatom! PL:
http://www.motorradonline.de/d...
Ezt is:http://www.2strokeengine.net/g...
Igaz hogy nem mai de érdekes!
A 85 év vb cimát a krauser nyerte késöbb ilyennel ment a Juhász Karcsi meg a Bregyó ha akarod befotozom a vb motor dugolyát van a fiokban.
kifelyezés mert belsőégésü motor a jó. Ezeket nem áéntaláltam fel,
a fizika mellet mást is kéne olvasni
Gyuribá már akkor is a motorkerékpárban dolgozott amikor te még a csattogós lepkét tologattad.
Ráadásul nem"összecsavarozgatott pár Pannoniát" hanem a kisérleti üzemben tevékenykedett.
(gyengébbek kedvéért: ott fejlesztették a motorokat)
Gyuribá, mint írta, később versenyszerelő volt, de csinált otthon a maga kedvére háromhengeres Pannoniát például.
VAlamennyit versenyzett is, de azt inkább hobbiból, szóval tudjad már, hogy kivel beszélsz iylen hangon ember...
Ehhez képest, te mit is tudsz felmutatni?
Kb semmit.
Vissza kellene venni az arcból, be kellene fejezni a nálad jóval nagyobb tudásu emberek kiosztást.
Ráadásul állandóan be is égsz ezekkel a próbálkozásokkal, hiszen most is egy gyönyörű zöldséggel hozakodsz elő, mszerint, a motorban "robbanás "lenne.
A motorban nincs robbanás, a motorban égés zajlik.
Az égés, meg valami olyasmi, ami éppen most történik veled