lehet hogy istenited az l gyürüt de 30 éve senki nem használja,
livételt volt a sachs szerü motorok, melesleg nem 1 tipusba az l gyürü alatt van 1 másik is, különben oda kell álni a startvonalhoz azt meg kell mutatni!
ja összecsavaroztam 1-21 pannoniát, de olyanokat amiket te még nem is láttal, de mint versenyszerelö 6 évig csináltam mindenféle versenymotort, és a drapállal meg a többivel bejártam europát.
meg most is azt csinálok kedvemre. tavaly a mami kupában ,
a motor minden versenyt megnyert. Most is készül a nagyok mellet ,kissebbek is már ccm-be
igy ahogy mondod,robbanáskor dugo lefele,gyürü szét! ezért nem kell 2 gyürü,ami csak visszafogja a motort,ezért nem pörög 2 gyürüvel...de a neppereknek ez tök mindegy
Amúgy hogy működött mert ezt elmondhatnád mert nem tudom pontosan én sem. Nekem kb az volt meg hogy felfelé amikor megy a dugó jobban kinyílik és amikor elindul le akkor összehúzódik...
neked is át kéne olvasni néhány fizikakönyvet látom neked se volt még kezedben l gyürü ,ha ilyen hülyeségeket beszélsz,hogy a fordulatszám nem függ a gyürü feszitöerejétöl.. aztán meg hogy a vezérlésnek mi köze ahhoz,hogy milyen a gyürü,az meg végképp egy ökörség..
de ha adott volna egy kis észt nektek a joisten,akkor rájönnétek,hogy azonos horonyvastagság esetén az l gyürüböl kiesztergált anyagmennyiség miatt kb.annyit rugozik szinte mint egy fele akkora vastagságu gyürü....fizika zsenik vagytok mindketten
persze,persze már megszokhattam volna ,hogy csak az "isten" mzoli irásai nem hülyeségek tákoljátok csak tovább a hulladék simsonjaitokat,abba nem kell l gyürü és amibe meg gyárilag benne van,az röhögve kiforogja a 12000-et és nem esik szét 2 verseny alatt.ti szerintem még életetekben nem fogtatok kezetekbe l gyürüt,mert ha odáig fogtok jutni,majd meglátjátok hogy mennyivel kisebb a feszitöereje...
Sajnos nincs eredeti dugóm, és eddig nem is találtam, mert azok, amiket árulnak, mind 48mm-esek, az enyémben viszont 50mm-es van, nikasziles(vagy valamilyen keményfémes) hengerben, ami láthatóan nem volt még hüvelyezve.. .
Tényleg, miért találták ki? Nekem egy (nem mondom a nevét) híres dugattyúöntő mester azt mondta, hogy semmit sem jelent! És a tömege sem számít! Viszont az én tapasztalatom mást bizonyít..
ha van eredeti 80 as dugod ahhoz viszonyitsad a benne lévö sulyát,. az hogy csak 7000 forog nem biztos hogy rossz.
legalább sokáig tart, bár 1 kis reszeléssel többet tudhatna.
Semmi orbitális tuning az eredeti állapot mellet csak összeigazitva a meglévöt.
Kár lenne részleteznem fölösleges...Neked a motort egy dugattyú vagy egy csapszeg határozza meg miközben a többi részéről képes vagy megfeletkezni úgy egészében.
már miért is fog jobban pörögni? az hogy L gyürü vagy hagyományos semmi köze a fszámhoz, az L gyürü esetében,
a gyürü felsö éle vezéreli a nyilásokat aminek az egyik szára pont a dugótetö magasságában van, a másik esetben a dugattyu tetövonala a vezérlő él. Ettöl vagy attol ugyanaz a vezérlés.
livételt volt a sachs szerü motorok, melesleg nem 1 tipusba az l gyürü alatt van 1 másik is, különben oda kell álni a startvonalhoz azt meg kell mutatni!