Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs semmiféle 70esed.
Nem.
Azárt van a tetején, hogy a nyomás jobban a hengerfalra szorítsa.
még mindig az eL téma megy ? :D de nem baaaaj...
Bár legyen most a memrán téma is hogy mi hogy jó?
mert terveznék egy membrános hengert építeni... :)
Ha újra gép előtt ülök, megpróbálom lefordítani: (L-gyűrűről egy kis irodalom)

http://www.bridgestonemotorcyc...
...és ha még tovább gondoljuk, talán a második gyűrű pedig azt a célt szolgálja, hogy figyelembe véve az L gyűrű működését, miután a munkaütem megszűnik a kipufogás pillanatában, de még nem nyitott a felömlő, a kartelbe sűrített keverék nyomását jobban képes megtartani. (Ezt megint csak én feltételezem róla, mindenféle alapismeret nélkül) Viszont olyan dugón, amin eltörött a gyűrű, mert beakadt, láthatóan a sima gyűrű kezdte a balhét és annak a törmeléke szakította le az L gyűrűt felfelé. És ilyenből már nem egy darabot láttam!
"Az L gyűrű kialkításából fakadóan,egy vékoyn kis pilincka, amivel nem lehet elegendően széles ablakokat elkövetn a hengerben, mert csinosan beletörik.
Szerntem ez a hátránya, ami miatt a pnege motorokban nem alkalmazzák."

Nem akarok beleszólni, de csak maga a gyűrűhorony vékony! Maga a felület szélesebb, mint a második, sima gyűrű..

És ha jobban belegondolsz, (ezt már csak én feltételezem!) talán azért van a dugó legtetején, hogy azzal is kevesebb legyen a dugó és henger közötti illesztésből fakadó káros tér, ami ugyebár oldalirányban nyomja össze a dugót, amikor azt kizárólag lefelé is nyomhatná.. És mivel az illetést kizárja, az ablakoknál is valamilyen szinten pontosabb a nyitás-zárás.. Úgy értem, hogy azonnal nyit és akkor, amikor odaér a dugó közvetlen teteje.. Nincs az előkipufogáshoz hasonló jelenség a többi ablakban. És hogy miért nem használják? Szerintem inkább csak azért, mert önmagában nem képvisel akkora teljesítményjavulást, amiért anyagi szempontból érdemes vele foglalkozni. Helyette inkább máshová koncentrálnak, mint pl a membránok.. De ez megint csak az én eszmefuttatásom és senki ne vegye magára! Viszont a vékony pilinckát, határozottan tudom cáfolni!
mondd miért kamu? mire hiszed hogy kamu?
Bizonyos megoldásoakat egyes gyárak, szerntem nem műszaki meggyőződésből, hanem valamiféle üzleti vagy marketing érdekből prefereálnak, hajlok rá, hogy azt gondoljam, ez a Vand Dykes féle L gyűrűs megoldás is iylen.
el lehet rá mondani, hogy "húdebaromkikülönleges gyűrű van a motorban" és azt akár műszakilag meg is lehet indokolni.

Oszt az egész rizsa vagy simán a szokásos merketingbullshit, ami arról szól, hogy egy kiragadott lényegtelen részletet úgy álíltanak be,mint ha az alapvetően meghatározná egy motor(termék) minőségét.

Meg vagyok róla győződve, hogy ha ez a Van Dykes féle megoldás TÉNYLEGESEN előnyös lenne, akkor a versenysportban legalább valamelyik szakág hazsnálná.
De nem hazsnálja.

Még akár azt is el tudom fogdni, hogy BIZONYOS PARAMÉTEREIBEN ténylegesen jobb lehet, mint a sima széles öntvény gyűrű, viszont egészen biztos, hogy van oylan paramétere, ami meg sokkal rosszabb mint akár egy mezei széles öntvénygyűrűnek, és ez szerintem a tartósság.

Az L gyűrű kialkításából fakadóan,egy vékoyn kis pilincka, amivel nem lehet elegendően széles ablakokat elkövetn a hengerben, mert csinosan beletörik.
Szerntem ez a hátránya, ami miatt a pnege motorokban nem alkalmazzák.

Azt gondolom, az L gyűrű forradalmi lehetett a széles öntvény gyűrűk korában, de kiszorult az élvonalból elég gyorsan, amikor megjelentek a krómozott acélgyűrűk.
Ezek minden tekintetben jobbak mint az L gyűrű.
Kevéssbé koptatják a hengert még nagyobb felületi nyomás esetén is,, tartósak, nem t9rékenyek, nagy ablakokat lehet velük csinálni a gyűrűtörés vezsélye nélkül.


Én semmi oylan műszaki indokot nem tudok ami 2012 ben az L gyűrű létjogosultságát alátámasztaná.
ismeri öt valaki? márkatárs,forum tag lehetne..http://www.motorepites.hu/moto...
A 125-ös is tud kellemesen szólni, ha kipufogót tesznek rá, nem pedig aludobozt.
A 70-es meg kamu. Mutass képet!
ja az időközben lecseréltem 70 cc 4T-re :) és így már nem lesz gyanakvó a magyarkártyásoknak. :) mert jóval kisebb a hangja. :) e ahaverom szerint ezzel a blokkal mentek 80km felett
azaz körül. remélem így is lesz. és akkor pont jó lesz.
Remélem legközelebb valamelyik találkozón is összefutunk, és sörözünk egy rohadt nagyot! Az első 10-et én fizetem! (a többit meg már nem számoljuk)

Pisti haverom is mondta, hogy ide érdemes lejönni máskor is!
Ha meg kicsit fura a gyerek, akkor tudni kell róla, hogy 4pontos agyérszűkülete van, amitől, ha fáradt, néha jobban akadozik a dumája. Az orvosok azt mondták a műtétre, hogy 50%, hogy nem éli túl, azon belül 50%, hogy nyaktól lefelé béna lesz! Így meg bármikor meghalhat. Azt mondta, hogy csak a jogsija maradjon meg, a többi nem számít!
Ezt csak azért írtam ide, mert ha bárkivel találkozunk még, nehogy úgy menjen át, hogy elmebeteg.
azt én is észrevettem,hogy az sebességméröje nem korrekt,de azért lép rendesen..
de össze is rakod?
Kikiáltani mást szoktak!
De éppen a KTM 4T-re gondoltam...
mondom megvan a rendszáma nna! és mi van hogy ha elveszted a forgalmit, mitcsinálsz? hát arendszám alapján bemész a okmnyirodába nem? és akkor lekérik az adatot, és kikiállítják.
Már bocsánat, de számomra ez a video már ott megbukott, hogy nem egész 3mp alatt 105-ről 40-re lassított, miközben a motor orra meg sem bukott lefelé.. Lehet, hogy nekem a 118kg-ommal van baj, de nálam a puch egy keményebb lassításnál "orral túrja" az aszfaltot.. :)
A hétvégén megszaporodtak a szétszedett blokkok...
A fehér Zündappon elkopott a váltótengelyen a ricni. A 125-ösé hosszú volt, a 4 sebességesé rövid. Egy 3. blokkot már nem mertünk szétszedni, mert bár valójában 5-ösnek kellett lennie, de csak 4 működött.
Végül aki mer, az nyer, és jó lett.
nekem mondod...van kettö is belöle,igaz csak 125-ös
A KS 175 is L gyűrűs felül. Érdekes de pörög is mint a disznó 175 ös létére.
És 125-ös papír nélküli motorral mennyire tágítja ki a nyilásod? Mert nem fog megdícsérni!
Én is örülök neki hogy megismerkedtünk a hondás komád és te is jo arcok vagytok hátha összefutunk még a jövöben ha tudok segiteni valamiben tudod hol találsz.
üdv
de mondom a okmányirodából lekérhető a moci tulaj adatai és megér e 40-et?
Nemismered a történetet.