Nem, ez az 50-es az eddig ismeretlen yamaha dugóval. Nem tudom mihez hasonlítani, szóval nem tudom, hogy ez mennyire jó, vagy rossz eredmény, de legalább megy valahogy.. A 80-as erősebbnek tűnik, de végsebességre kb. ugyanennyit tud.
Gyenge hátszélben, hazafelé a 90-et is elértem! :D Egyébként ott fogy el az erő, hiába tudna pörögni, onnan már csak szakadékban gyorsulna.. 8500-as fordulat a vége 6-ban.. És kb. 1 kilóméteren keresztül csak gyorsul!
Yamaha dugó helyett a gyárival többet tudna? Úgy érzem, hogy nem... És észrevettem valamit, amit nem tudok mire vélni: Ha "nagyobb" sebességnél elengedem a gázt hosszabb időre, akkor újabb gázadásnál dadog egyet, gondolkodik, majd megindul.. Mi a kevés/sok neki? (tudom, a 118kilóm!)
Felraktam! :) Nagyon csini lett, az egész gyárat feltúrtam és két ilyen alátétet találtam a végére! Drótkefe, kalapács, reszelő, villáskulcs, szilikonzsír a gumik alá, szóval minden játszott ma! :D
Te meg egy ténylegesen ritka Cross Cobrát küldtél ki. Abból tényleg nincs több. Képmutató vagy. Megtartod 3 hónapig aztán eladod többszöröséért amit 45 ért vettél Zündappot 3 szoros áron adod el.:D
Nem kell, úgyis jön börzére, meg egyébként is ígért alkatrészt! Másrészt én láttam róla képet, tudom kit kell keresni és azt sosem fogja tudni, hogy mikor hová megyek. És még ott van annak a lehetősége, hogy sosem tudja, ki vásárol tőle! Viszont egyelőre eddig nem szivatott le, ezért nem hívta fel magára senki figyelmet. Najó, a szigetszentmiklós volt a határ, amit tudtam tolerálni :D
persze,csak elfelejtitek,hogy akkor 450ft-bol teletankoltad a rigát,most meg 1 liter benyát veszel bele...a fizetés pedig szintén a töredéke volt a mainak!
De te kintre adod el! És így pedig csak innen elfogy.. Már bocsi, hogy belepofázok.. A te szemszögedből is érthető, hogy ha valakinek kell, keressen, találjon, fizesse és az övé! Mindenki előtt adott a lehetőség.. Ha meg nincs pénz rá, akkor nem másra kell verni a saját problémáját! Hozzáteszem, hogy ha egy olcsó Cobra így kimenne az országból valamelyik nepper keze által, szívem szerint megkeresném és én is levágnám az ujjait!
Ebben az a nagyon vicces, hogy ezzel ti magatok veritek fel mesterségesen ezeknek a motoroknak az árát, nemsokára meg ti fogtok sírni, hogy csak romhalmazok vannak 100 ezer alatt.
Ugyan az kezd kialkalulni, mint 15 éve a simsonokkal.
Tegnap összeraktam a kilóméterórát a gtl50-en. 85-öt tudtam kihozni belőle. Nem nagy eredmény, viszont 35km-ről járok dolgozni, így nem szeretném, hogy bárhol megálljon alattam. (megmagyarázom a szart)
Tök jól tudod számolni más pénzét. Pont tegnap volt valamelyik csatornán hogy miért boldogtalanok a magyar emberek. És legtöbben azt válaszolták hogy azért mert mindig más életével törődnek (álá Valóvilág édenhotel meg a többi szar) Én senkinek nem akarom bemesélni ha nem hiszed járj utána. Tényleg nem az enyém a motor. Attól még én hírdethetem mivel tudok angolul és kommunikálni a vevőkkel.
És az ismerősöd a Willhaben-en van, és 4x-es áron adod el neki? Aham, persze. Hazudjál másnak!
Kb. 60.000-ért vetted, az 200 euró, most árulod 800-ért...
Yamaha dugó helyett a gyárival többet tudna? Úgy érzem, hogy nem... És észrevettem valamit, amit nem tudok mire vélni: Ha "nagyobb" sebességnél elengedem a gázt hosszabb időre, akkor újabb gázadásnál dadog egyet, gondolkodik, majd megindul.. Mi a kevés/sok neki? (tudom, a 118kilóm!)
Köszönöm!
Gyárilag 90 körül. :D Ha nem lenne szétküldve.:D
http://auto-motor.vatera.hu/mo...
Ugyan az kezd kialkalulni, mint 15 éve a simsonokkal.
http://youtu.be/5GpCZ6AXJGA
Kb. 60.000-ért vetted, az 200 euró, most árulod 800-ért...