Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Papírok nélkül kiváló donor.
Észre se venné!
kár,hogy nem két hagyományos gyürüvel csinálják,akkor még jobban menne.. ugye professzorok?
lenne egy kérdésem hogy mennyit érhet egy gyári etz 125 valós 9 ezer kmrell ha csak rendszáma forgalmi nélkül van de okmánynál előhozható a forgalmija.
bár ha ezt a meglátná a rendőr úgy agyonlőnné mint egy kutyát. amúgy nem kicsit megy ez..
ez itt senkit nem érdekel,mert l gyürüvel megy,és ugye az nagyon szar...
Ezt azért meg kellene nézni még ha Kreidler is!
úgy fut, mint egy vadállat
http://youtu.be/PMHP9rH6MUc
érdekes,arra persze nem reagált,hogy miért máshoz viszi a blokkját javitani... csak arra futja "értelméböl",hogy hozzászoljon olyan dolgokhoz,amiröl halvány lila fingja sincs...
Persze van egy Rigám is abból hiányzik egy betekerős S52 blokk.
Neked sok dolog hiányos.
Üdv! Az értelemhez(Pöstiesen) Kevés Vöröshagyma és ugyan olyan szinü Borocska kell ami Tőkén érett! Nem műanyag!
van olyanom is std méretbe a 80hengerhez hozattam az ebayon vettem
szerintem a parrilánál kapsz hozzá Meteort.
az nekem sajnos nem jó (max ha megegyezik a 80-as sachs dugóval)
van utángyártott olasz dugom a zündapp 80ks-hez keménykromos acélgyürükkel,
azionos horonyvastagságra nem lehet íííííl gyürüt késziteni,
hozzáteszem nem simsonozok, sokkal komolyabb dolgokkal foglalkotok.
azt hogy megemlited a kleidert hogy 20 forog annyi köze van annak a motornak a széria utcaihoz hogy az embléma az meg ott készült.
Forgassál csak 12ezret az 1 gyürüvel mert forog mindeggyi stenderen de végfokozatba nem biztos hogy a tiéd fog.
miután vagy 84-ben becsödölt a zündapp kár érte nagyon senki se használt utána L gyürüt. Mondj egy 10 éven belül gyártott tipust
amibe ez van.
egyébbként te gyöztél a faterod több fröccsöt ivott meg mint az enyém, igy jó?
A nagyobbik fényesebb dugattyú ránézésre hasonlít egy 80-as sachs dugattyúra nincs véletelnül beőle egy használható példányod?
Ami oda kék filctollal felvan rajzolva abból mi valósult meg?
Dehogy zundapp szeintem legalább 20 lóerő lesz és 20000-ezret fog forogni mert szeritnem bármelyik motor L gyűrűvel pályagéppé lép elő.
Not found az oldalon értelem nem található.
vedd le az alsó gyürüt az 12000 fog pörögni.
A cobra gyári dugóján az L-gyűrű alatt van egy szélesebb, "hagyományos" gyűrű is.. Az mit csinál? Miért nem vékony krómgyűrű van ott? Vagy egyáltalán minek az oda, mikor számtalan dugó csak 1gyűrűs? Egyébként, jó, hogy nem jöttél ki! Nagyon gagyi volt és Nagykáta még hulladékabbnak bizonyult azok szerint, akik onnan jöttek át! Lui-tól elhoztam mindent, oltári jó arc! :)
már csak ez hiányzik a gyüjteményböl.. http://www.zseft-zundapp.com/a...
12000 km 70,2 km-h körátlaggal! nem rossz,ugye? http://www.zseft-zundapp.com/a...