lenne egy kérdésem hogy mennyit érhet egy gyári etz 125 valós 9 ezer kmrell ha csak rendszáma forgalmi nélkül van de okmánynál előhozható a forgalmija.
érdekes,arra persze nem reagált,hogy miért máshoz viszi a blokkját javitani... csak arra futja "értelméböl",hogy hozzászoljon olyan dolgokhoz,amiröl halvány lila fingja sincs...
azionos horonyvastagságra nem lehet íííííl gyürüt késziteni,
hozzáteszem nem simsonozok, sokkal komolyabb dolgokkal foglalkotok.
azt hogy megemlited a kleidert hogy 20 forog annyi köze van annak a motornak a széria utcaihoz hogy az embléma az meg ott készült.
Forgassál csak 12ezret az 1 gyürüvel mert forog mindeggyi stenderen de végfokozatba nem biztos hogy a tiéd fog.
miután vagy 84-ben becsödölt a zündapp kár érte nagyon senki se használt utána L gyürüt. Mondj egy 10 éven belül gyártott tipust
amibe ez van.
egyébbként te gyöztél a faterod több fröccsöt ivott meg mint az enyém, igy jó?
A cobra gyári dugóján az L-gyűrű alatt van egy szélesebb, "hagyományos" gyűrű is.. Az mit csinál? Miért nem vékony krómgyűrű van ott? Vagy egyáltalán minek az oda, mikor számtalan dugó csak 1gyűrűs? Egyébként, jó, hogy nem jöttél ki! Nagyon gagyi volt és Nagykáta még hulladékabbnak bizonyult azok szerint, akik onnan jöttek át! Lui-tól elhoztam mindent, oltári jó arc! :)
úgy fut, mint egy vadállat
http://youtu.be/PMHP9rH6MUc
hozzáteszem nem simsonozok, sokkal komolyabb dolgokkal foglalkotok.
azt hogy megemlited a kleidert hogy 20 forog annyi köze van annak a motornak a széria utcaihoz hogy az embléma az meg ott készült.
Forgassál csak 12ezret az 1 gyürüvel mert forog mindeggyi stenderen de végfokozatba nem biztos hogy a tiéd fog.
miután vagy 84-ben becsödölt a zündapp kár érte nagyon senki se használt utána L gyürüt. Mondj egy 10 éven belül gyártott tipust
amibe ez van.
egyébbként te gyöztél a faterod több fröccsöt ivott meg mint az enyém, igy jó?