vegyél már még nagyobb dioptriájú lencsét! lefotózom ha kell lefilmezem! nem üt bele!
direkt agykormánynál van ütköző amiatt nem ütközik bele a tankba! te szerencsétlen!.
engem ne dumálj meg,több kormányt cserélgettem már életemben,mint amennyi hazugságot összehordassz itt a forumon az biztos hogy az a lehajtott kormány beleüt a tankba! idiota..
Ha befér, a hosszabbat tegyed, mert nagyobb felületen fekszk fel.
Arövidebb nem is a palástra, hanem a belső felöntésre fog terhelni, sokkal hajlamosabb lesz lefelé eltörni a tömegerőtől.
A halított omegadróttal akkor jársz el heylesen, ha lecsíped a faszba a kiálló végét.
Azt tedd bele amit adtak hozzá.
Azért van benne kiugrasztó bemarás, hog ne kelljen fül a jiszedéshez.
Újabb kérdés: Egyik csapszeg sem éri át kopptól koppig a dugattyú biztosítóhornyait. Így felmerült bennem a kérdés, hogy milyen gondot okozhat, ha a rövidebb és 7gr-al könnyebb csapszeget rakom be? Melyik biztosító tart jobban? Az "egyfüles" a gyári dugóval jött.. Gondolom az jobban is feszít..
Tegnap előtt este tudtam meg és az időjárás miatt kérdéses volt, hogy megyünk-e.. Sajnálom, legközelebb előre szólok! Egyébként jövő hét végén is lesz ugyanott egy motoros rendezvény..
Szerintem is jó.és mivel,hogy 77-es gyártmány nekem tökéletesen megfelel!széria 50-be futhatna is .volt zündapp gts 50-em.azzal nem voltam megelégedve.többet vártam tőle max 70-et ment de akkor már nagyon visított.
direkt agykormánynál van ütköző amiatt nem ütközik bele a tankba! te szerencsétlen!.
Akiknek még szabadon hever a henger, egy kis emlékeztető..
Arövidebb nem is a palástra, hanem a belső felöntésre fog terhelni, sokkal hajlamosabb lesz lefelé eltörni a tömegerőtől.
A halított omegadróttal akkor jársz el heylesen, ha lecsíped a faszba a kiálló végét.
Azt tedd bele amit adtak hozzá.
Azért van benne kiugrasztó bemarás, hog ne kelljen fül a jiszedéshez.