Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de ment is vele. keress rá!
50 ccm ben technikalilag szeorntem a suziku volt a leg meredekebb.
Bár nem álíltottak fel vele értelmetlen végsebesség rekordot, de e gyorsasági VB futamokon csk világbajnok lett.

50ccm 3 henger, valami 16 vagy hány sebességes váltó.
érdekes! Felhasználó: motorosmedve
Személyes adatok
felhasználónév: motorosmedve
életkor: 32
körzetem (lakhely): Vasad
jelenlegi motorom: Puch cobra gtl 50-6, Puch cobra gtl 80/6 és 1db Suzuki DR-500 + 1 BMW-325td
háziállat: Falun? Van minden! :D
így lettem motoros: A dinnyelopáshoz gyors és izmos motor kellett! A dinnye elfogyott, a motor megmaradt! :D Viszont megtanultam a síkszántásos gyorsasági cross trükkjeit! :p
egyéb közölnivalók, legjobb köridők, eredmények, MSN, ICQ, stb.: Skype: Jocawap
Mail: motorosmedve@gmail.com
Felhasználó: motorosmedve
Személyes adatok
felhasználónév: motorosmedve
A felhasználó nem adott meg adatokat magáról.
Szóval van ilyen pszichopata, aki megépíti!

Kár, hogy nem ment vele..
Mostmár nagyon érdekel, hogy 50cc-ben mekkora volt a legnagyobb fordulatszám és lóerő, amit valaha stabilan el tudtak érni...
Istenem, add, hogy egyszer egy ilyen mellettem induljon be!

http://youtu.be/2EIij9U_LZw
Értemén de ami akkor volt meg ami ma van az nem összehasonlítható.
de gondoljuk csak bele egy malossi 1983-s 125-ös suzuki rm-em alapból adatok szerint 40 ló.... de persze itt a sebessége más meg a áttételek... no a ütem is....
A 34-lóerő meg a 210-es végsebesség stimmel csak ez 1 henger meg fele annyi ütem.
Micsoda precizitással és hatalmas mérnöki ismeretekkel épülnek ezek a gépek.. Szinte hihetetlen! És működik! Ha belegondolok, hogy az én tudásom/ismertemet hogyan lehetne ehhez mérni, akkor talán az a pontos arány, hogy egy motor egész életéből egyetlen munkaütem.. :) Ezek után tényleg csak egy kóklernek érzem magam, pedig én aztán, amennyire az ismereteim engedik, megadom a módját! És hozzám képest is mennyi gánymester van... Eleinte talán inkább sértőnek éreztem a véleményeiteket, mert azt gondoltam, hogy miért kell mindig hülyének nézni, de rájöttem, hogy azért, mert az is vagyok! De tanulni akarok! Ezért aztán mégegyszer szeretnék elnézést kérni mindenkitől, akinek bármi negatívat írtam!
Továbbá köszönöm mindenkinek az építő kritikát és az oktató hozzászólást!
a 90 években a 250 utcai 4 ütemü 4 hengeres motorok forogtak
20000 ezret, az F1 most se tud többet mindenféle kütyükkel.
a löket annyi
1970 még nem tudta de akkor minden motor azonos katba ennyíit tuidott, amit a mai utcaiak 125-be. És sokkal jobb futómüvel.
A késői 125 ös gp motorok jóval 50 ló felett tudnak.
gondoljuk csak bele hogy nem laza konstrukció hogy hengerekénti átmérője 2.5 cm! és egy hengerben 4 szelep van vazzeg.... ez már nagyon beteeeegggg.... bár láttam vhol van egy honda monkey vagy honda dax és 4 hengeresre építették meg. és 125 ccm! és pont olyan hangja van mint egy nagy cbr-nek :)
A 125 ccm mellett 34Le és max 23000ford/percre gondolsz, 210km/h végsebességgel?
Na jó, de turbo?

Egyből eszembe jutott a Cobrán egy csavarkompresszor, injektorral!
Kell hozzá egy magasnyomású pumpa, meghajtás, jeladó, e-epromba írni egy programot, egy piezo-befecskendező, egy kopresszor, egy membrános henger, meg egy pszichopata, aki összerakja..
1970-ben az MZ ugyan ezt tudta 1 hengerrel.
Ilyenem volt nem fikázni!
Specifications: 5 cylinder in line, 4 stroke, air-cooled, 124.4 cc (35.5 x 25.14 mm), 34 HP at 20,500 rpm, max revolutions 23,000 rpm, DOHC, 4 valves per cylinder, 5 carburretteurs, magnesium crankcase, electronical ignition, 9 gears, chain driven, drum brakes, tyres 18", mass 85 kg, max speed 210 km/h.



(már értem, hogy mire értettétek a gyenge literteljesítményt)