Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Értem, csakhogy ezek gyári alkatrészekhez tartozó paraméterek. Most fordítsunk egyet a dolgokon!

Mi történik abban az esetben, ha egy esetleges javítás után egy nehezebb, utángyártott dugó és egy vastagabb falvastagságú csapszeg kerül vissza? Mert nálam ez történhetett az előző gazdánál, márcsak abból is kiindulva, hogy a gyári 80-as Cobra dugója is "L"-gyűrűs, ez pedig nem! És már fogásra is meglépően nehéz és vastag az anyaga.. Ez milyen menettulajdonságba tud beleszólni amellett, hogy ez is ráz? Érdemes foglalkozni vele? Nem készül ki tőle a hajtókar, vagy a főtengely csapágy?
Akkor meg hülye vagy:)
A bacardi 151? Aligha...:D 73.5 fokos rum és meggyújtva illik inni.
A bacardi női pia.
Buúúzievagy?
D:)
Hogyne lenne.
Mutassak kilukasztott simson dugót?
nem akarok ismét kötözködni , de van rá példa másnál is,hogy atonos löket mellet ugyan azon blokkhoz nagyobb dugot használnak, pl rd 250-350 54x54 ill 54x64
a dugó sulya 116gr illetve 198 gr. a 350-es esewtenként
akár 12500 is elforog, mint a 250-es csak jobban "ráz.
viszont cserébe 6kg forgató nyomatékot produkál a 250 4,4kg jával szemben. márpedig ez tolja a motort. De emlithetném az xt 500-600 660-ast is. Azért az azonos blokk mellet vannak változtatások a blokkon belül pl a kuplung, de ha gyári akkor a ftengely is másképp van sulyozva.
8 sör és 2 bacardi 151 után nem vicces néztem hogy mivan? Amúgy a 3 hengeres suzuki fölösleges miért jó nemjó olyan mint egy faláb egy ipoddal.
Idézem az egyik bejegyzésemet:

"Sziasztok! Ebben a pillanatban szedtem szét a 80-as Cobrát. Összehasonlítottam egy 50-es blokkal. A következő eredményt kaptam, ami miatt érthetően nem pörög úgy a 80-as!

Mért adatok:
Lökethossz: 40mm mindkettőnél
Hengerfurat: 40/50mm
Csapszeg: 12/14mm
Csapszeg tömege: 25/50gr
Dugattyú tömege: 60/110gr

Szóval az a +75gr éppen elég, hogy a fordulatszámot visszafogja, tapasztalva ugyanezt egy előző, túl nehéz dugattyúnál"


Gyanítom, hogy egyik motorban sem gyári a dugattyú.. Hol tudnak csinálni olyan dugót, hogy ne legyen ekkora különbség a két motor dugattyú/csapszeg tömege között? Valahonnan meg kellene tudnom a gyári 80-as dugó paramétereit. Vagy, van olyan hely, ahol mérés útján ki tudják deríteni, hogy mekkora lehet a mozgó tömeg a forgó tömegen? Vagy hülyeséget akarok megint?
Szia! Mikor vagy otthon? Elmennék a cuccokért! A km hajtás főként kell!
Kétütemű 50-es motorokban is van kopogásos égés?
Pár évea gp motorokon egyszerre gyújtnak, jobb a tpadás.

A négyüteműhöz egyébként meg nem értek.
Csak a súlyelosztásra tudok gondolni..
Miért jobb, ha párban dolgoznak a dugattyúk? Ma is alkalmazzák ezt?
Nem írok én 2 perc alatt hsz-t:)

De nem is szorozhatod fel simán hattal, mert szerintem, ebben a hondában páronként járhattak a dugók, tehát 240 fokonkén lehetett egy munkaütem vagyis 720 fokonként, azaz két körönként három.
A főtengeylfordulat viszont nem munkaütemre, azaz 2 körre van értve, hanem főcifordulatra.

Ebből fakadóan az inkább 500 hz környéke:)

De tök mindegy, bitangul visiít.
Viszont, hogy mégis kimagyarázzam magam a hülyeség alól egy másik baromsággal, mégis eszembe jutott egy olyan, mégpedig az Y2K
Zolibácsi, megelőztél! 20000 fordulat mellett és 6 henger esetén is ~1000Hz a frekvencia! Vigasztaljon, hogy előbb javítottam ki magam!
Felhívnám a figyelmed arra az apróságra, hogy a motor fordulatszáma Percenkénti fordulat, az akármi rezonanciája ami Hz ben értendő, meg másodpercenkénti egység:)

Az átlag 40 körüli városi ember nemigen hall már 13-14 ezer Hz felett.
Ebből és az imént vázolt perc/másodper differenciából következően a 24 ezret forgó motort még igen jól hallja az ember, mivel az 400 herces frekvenciának felel meg.
(ha az egyszerűség kedvéért feltételezzük, hogy a motor kétütemű és egyhengeres)

Visszafordítva uygan ez:

egy motornak, hogy az ember hallási tartományán kívülre kerüljön 840000 (nyolcszáz negyven) ezret kellene forognia.

ez a veszély nem fenyeget szerintem
És mekkora hülyeséget írtam! Hát nem másodpercenként fordul annyit, hanem percenként! hogyne lehetne hallani, ahogy sír! De hülye vagyok!
...percenként!
Gondolkodtam.. Ha a 250 sor 6 honda motorja beindul, akkor minden második fordulatra jut egy munkaütem, így elég 3-al szorozni a fordulatonkénti munkaütemek számát. Gyakorlatilag 5000fordulat felett már emberi fül nem hallja a valódi motorhangot, csak valamelyik alharmonikus rezonanciát. Az sem gyenge, hogy 20000-es fordulat melett 2.5 köbméter levegő megy át rajta! Iszonyú mennyiségek!
....költözni hogy miért nem küldi el a szövegeim másik felét?