Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most tökéletesnek mutatkozik de hogy medig lesz ilyen
Tuti kilehetne belőle hozni sokal többet ez gyári 48,8ccm, 2f,18as karbi.
NA há tök zsír
CSá ha már megúntad hogy szarulmegy a monza-d akkor küld el póstán a hengert megreszelem aztán megrakétásodik!
Inni meg ásványvíz!
Jó tőlem lehet nálam is!Elviszlek olyan helyekre hogy beszarsz!
Kaja meg nyárs meg kóbi.
Én mindíg kannába tankolok aztán ottonbekeverem!
FElrázom aztán mehet a tankba kicsi fimolt minfíg teszek bele hogy jó fekete legyen a főtenegyl meg a hengerfej meg dugó.
Szerintem is így kéne előszőr azt a találkozó dolgot.
Mondjuk nálad. Főleg az evés ívás részét
Jó lett a gép
Nem tudom konkrétan mi baja volt de mindent kipucoltam 2 szer azt jó lett.
Mentem is a kútra teliküldtem 98 al megy mint atom.
Gyújtást egy fél napig álligatam hogy tökéletes legyen így fél melegen pörgött 11et üresbe.10 ig ki lehet húzni.
Mentem is az erdőbe ,,endurozni".
Há már olyan tökéletes lett féltem nem kell már semmit se csinálni megyek egy ösvényen kb 5-el egyszer csak megakadok mondom mi a ........ nézem a fék pedál behajlott a kipuf alá(egy tuskó volt a bűnös)
Nem érdekes 5 perc allat kihajlitom majd csak maradjon tuti.
És van valami közdarabod vagy átalakító vagy miféle dolog?
JA az jó rajtam egy terepjáros majdnem átment de legyorsultam a kurvaannyát!
Lehet hogy nem tetszett neki hogy pirosnál túráztattam a gépet.
NEmbaj otthagytam.
21 es
30-as karbi?
A gyári mekkora(23)?
Ígyis használható.
De igen, ezzel kb ennyi a tervem.


Tök jó volt, tegnap este elmentem motorozni. Elengedett egy terepjárós, majd mellém jött, dudált, azt intett, hogy zsír a moci.
Két lámpa múlva beakartam menni a belső sávba, lesek hátra, hogy mivan. Látom jön valaki. Aztán megint hátra lesek, akkor látom, hogy a terepjárós az, és befékezett, hogy bejöhessek.
JA értem szeretnél bele pár pacival többet hogy használhatóbb legyen!
Szia
Ebay jó dolog a ds -ek is 500 700 körül mennek!
Ebből a Zündapp-ból nem szeretnék egyenlőre versenygépet faragni.
Ezt utcára szánom, enyhe módosítással.

Szeretnék majd később profi versenygépet is, de azt majd egy másikból. Abból viszont megpróbálok kihozni mindent.
mobile.de oldalon hírdettem meg.
Bár fent volt az eBay-en is.
Forintba kb 180E-be adtam (euróba kb 700). Útiköltség nélkül. Bár ez az összeg NAGYON kevés volt érte, mert 1000 euró környékén még mindig csak 50-eseket árulnak...
A 125-ös meg nagyon ritka.
mzoli szavaival élve a tuning nagyon összetett dolog nemcsak belenyúlkálok a blokkba itt ott hanem mindent megkell tervezni!
Szerintem a zündappodból félelmeteset kilehetne hozni csak előzetes gyakorlás nélkül nemállnék neki egy zündappnak pláne.
A tali jó dolog lenne de elsőszörre nem kéne megváltani a világot hanem csak bemutatkozás gépnézegetés meg evésivás szinten!
És hogy adtad el prágába a motort? Hol hírdetted meg? És mennyiért?
Nem fogok egy henger miatt, meg 4000 Ft miatt leutazni Szegedre.

Kb. 200 üzletet bonyolítottam már le az interneten úgy, hogy nem is találkoztam a vevőmmel.

Mikor kivittem Prágába eladni a 125-öst, előre elutaltattam az útiköltséget. Probléma mentes volt minden. (azon kívül, hogy egy doboznyi alkatrészt itthon hagytam, amit most 8E Ft-ért küldhetek ki neki)
Igen. De akkoris személyesen jobb.
Miaz, hogy hogy adom át a pénzt?
Ember, a XXI. századba élünk. 2 perc átutalnom Budapestről Washington-ba...
Megtervezést vagy úgy, hogy elküldöm neki, vagy megmérek dolgokat, és ő abból ki tudja számolni.
Kipufogót így nem beszéltem meg vele.
És hogy tervezi meg? Hogy adod át neki a pénzt stb? Elküld a kipuffhoz legalább egy papírsablont? El kell küldened a hengert vagy micsoda?
3000 a kipufogó, 1000 a tuning.
Igen mivel az keménykrómos és nincs benne hüvely. A kipufogót mennyiért tervezi meg rá?