Milyen MZA kipufogó? Gyárt Zündappra is? Felömlőt meg nehéz módosítani ha még nikasilos a henger. Az egyedit csak megtervezni nehéz legyártani könnyű. Kell hozzá egy vaslemez. Itt 1500 forint 2m2 utána kell egy nyomtató azzal kinyomtatod a sablonokat mivel van hozzá egy program utána hegeszted és kész.
Konkrétan még nemtudom.
Felömlő módosítás talán.
Meg egy MZA kipufogó. Bár erről nem tudom, hogy visszafogná-e..... Most nincs rajta semmilyen kipufogó, kellenne rá valami.
Gondolkoztam még egyedin, de az nem valami olcsó.
Nemtudom akkor lehet én is beszállok az 50 Módosítottba. Csak akkor nem tudok túrázni. Mivel akkor fel kell raknom a 30 as BVF karbit. Meg akkor kell neki az MZ gagyirezó. Meg terveztem fűkasza gyújtást. A 30 as karbinak megvan a hátránya. alapjárat nincs úgy 3000 ig halott a motor. De utána veszettül húz.
Elhiszem. De akkor az a verseny Simson legyen 50 köbcenti ne 60 meg ilyesmi mert az nem ér. Meg elvileg normális könyökcsövet is akarok rá rakni mivel az sem valami egyenes...
Elvileg a Simsonja lever mindenkit.
Természetesen mindenkinek ott a helye, a verseny az verseny. (Meg persze találkozó) És amúgyis, küzdjön a nyugati és a keleti blokk is.
Addig gyorsan felújíttatom a Sebring csövet a gépre. Mert nagyon össze van horpadva. De szerencsére csak a hátsó kivehető része. Valami olyanra gondoltam hogy szétvágom kiveszem a véget belőle meg a járatokat. Elmegyek vele kipufogóshoz és valahogy újjáépíttetem. Hátulja mondjuk saválló csőből. Utána jöhetne a szép mattfekete gyári fényezés.
Úgyvan. Akkoris tavasszal össze kellene hozni valami találkozót. Emzolinak nincs semmi ilyesfajta motorja de ő is jöhetne. Aztán megismételhetnénk ezeket a próbákat
Kár hogy nem tesztelték a vizes Cobrat. Az elvileg negyed vagy fél lóval több. Azthiszem inkább negyeddel. De ha jobb idő lesz én is beszerzek egy Cateye órát és csinálok egy onboard videót hogy tényleg megy 109 et. (Ennyi eddig a biztos) Az ultra LC ről meg nekem egy nagy motoros lexikon azt írja hogy élérte a 100km/h s álomhatárt:D
Jövőre igazán eljöhetnétek páran racsnizni, fasza lenne, ha egy pályán menne a korabeli nyugati és keleti teknyika.
Tervben van egy vagy 100 körös (kb60Km) vagy 2 órás megbízhatósági verseny, valamikor a tavasz elején(márc eleje)
Akár arra is.
Muhi megtervezné nekem a tuningot is, meg a kipufogót is.
Nikasilost tényleg nem lehet tuningolni?