Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A Simson-os MZA-t gondoltam.
Muhi megtervezné nekem a tuningot is, meg a kipufogót is.
Nikasilost tényleg nem lehet tuningolni?
Milyen MZA kipufogó? Gyárt Zündappra is? Felömlőt meg nehéz módosítani ha még nikasilos a henger. Az egyedit csak megtervezni nehéz legyártani könnyű. Kell hozzá egy vaslemez. Itt 1500 forint 2m2 utána kell egy nyomtató azzal kinyomtatod a sablonokat mivel van hozzá egy program utána hegeszted és kész.
Konkrétan még nemtudom.
Felömlő módosítás talán.
Meg egy MZA kipufogó. Bár erről nem tudom, hogy visszafogná-e..... Most nincs rajta semmilyen kipufogó, kellenne rá valami.
Gondolkoztam még egyedin, de az nem valami olcsó.
Jah. Amikor megállsz akkor tekergeted a bajszát. Amúgy neked mi lesz átalakítva rajta?
Versenymotorokra minek alapjárat?
Nemtudom akkor lehet én is beszállok az 50 Módosítottba. Csak akkor nem tudok túrázni. Mivel akkor fel kell raknom a 30 as BVF karbit. Meg akkor kell neki az MZ gagyirezó. Meg terveztem fűkasza gyújtást. A 30 as karbinak megvan a hátránya. alapjárat nincs úgy 3000 ig halott a motor. De utána veszettül húz.
Az lehet, de én pl. most építek egy kicsit módosított Zündapp-ot...
Az már nem széria. Lehet még magammal sem állnék ki.

Én így gondoltam:
50 ccm széria, 50 ccm módosított. 50-80 ccm széria, 50-80 ccm módosított.
Kategóriák? Hátt... Elvileg a legtöbb embernek itt a fórumon 50 es a masinériája...
Kategóriákat kell csinálni. Csak úgy van értelme.

Bár versenyen kívül végülis bárkivel lehetne gyorsulni.
Elhiszem. De akkor az a verseny Simson legyen 50 köbcenti ne 60 meg ilyesmi mert az nem ér. Meg elvileg normális könyökcsövet is akarok rá rakni mivel az sem valami egyenes...
Elvileg a Simsonja lever mindenkit.
Természetesen mindenkinek ott a helye, a verseny az verseny. (Meg persze találkozó) És amúgyis, küzdjön a nyugati és a keleti blokk is.
Addig gyorsan felújíttatom a Sebring csövet a gépre. Mert nagyon össze van horpadva. De szerencsére csak a hátsó kivehető része. Valami olyanra gondoltam hogy szétvágom kiveszem a véget belőle meg a járatokat. Elmegyek vele kipufogóshoz és valahogy újjáépíttetem. Hátulja mondjuk saválló csőből. Utána jöhetne a szép mattfekete gyári fényezés.
Úgyvan. Akkoris tavasszal össze kellene hozni valami találkozót. Emzolinak nincs semmi ilyesfajta motorja de ő is jöhetne. Aztán megismételhetnénk ezeket a próbákat
Igenigen.
50 méterig a Zündapp vezet.
Végre találtam ezekől valamit azért érdekes hogy a sima gyengébb és nem Sebring Cobra 100 méteren elveri a KS50TTWC t. De 50 méteren a Zündapp nyer.
A google fordító lefordít mindent. És azt írja hogy 10.000 km alatt nagyon megbízható volt a levegős Cobra.
Kár hogy nem tesztelték a vizes Cobrat. Az elvileg negyed vagy fél lóval több. Azthiszem inkább negyeddel. De ha jobb idő lesz én is beszerzek egy Cateye órát és csinálok egy onboard videót hogy tényleg megy 109 et. (Ennyi eddig a biztos) Az ultra LC ről meg nekem egy nagy motoros lexikon azt írja hogy élérte a 100km/h s álomhatárt:D
Ez jó ötlet!
Ez csak ilyen kismotorokra vonatkozna?
Mert ugye van már a kunmadarasi 24 órás...

Kategória megkötésre ötlet: 50 ccm széria, 50 ccm módosított. 50-80 ccm széria, 50-80 ccm módosított.


Merre lenne megrendezve?
Én biztos jönnék de olyan gépm úgyse lesz amivel szívesen indulnék!
http://www.youtube.com/watch?v... Hát igen GP 50
Jövőre igazán eljöhetnétek páran racsnizni, fasza lenne, ha egy pályán menne a korabeli nyugati és keleti teknyika.
Tervben van egy vagy 100 körös (kb60Km) vagy 2 órás megbízhatósági verseny, valamikor a tavasz elején(márc eleje)
Akár arra is.
Ez nem egy rajongói oldal?
na,ugye mondtam hogy 90-95 a vége a gépeknek! tolmács nincs az oldalhoz,vagy tudsz hollandul?
EZT AZ OLDALT ERŐSEN AJÁNLOM MINDEN ITT LÉVŐNEK !

Összehasonlító teszt a nagy márkák között: Zündapp, Kreidler, Puch, Sachs, Hercules, KTM, Honda CB.
Igen, a 2 évvel ez előtti versenymotoroban egy herkules elsőteló pár van dupla nyereggel.