Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudom miért érzed ilyen furcsának.
Szerintem egész jól meg van csinálva a karbi fölötti tartó. Én most szedtem szét ripityára egy motort.
Merevítő: tény, hogy könnyen leszedhető, de azért 3-3 csavar tartja mindegyiket. Simsonék se oldották meg jobban az endurónál.
Ezeknek a Zündiknek a blokkfelfogatását furcsálom... Gyárilag olyan mintha úgy lett volna beledobva házilag egy másik blokk. A karbi résznél lévő lógó tartókra gondolok. Kicsit fura. Megelől a bölcsőváznak álcázás amit ki is lehet venni de valamennyire gondolom merevít...
Nem. Mert öreg benzint töltött bele. Nem akar pöffenni sem a 3 éves benzinnel.
45, ha jól emlékszem.
Elvileg valami kecskeméti emberhez került. Ha valaki tud róla valamit, kérem jelezze!

Itt van róla 2 kép, amit küldött nekem. (fotózni ő se tud )
Igen, azt láttam pedig.
Mondjuk a megadott 5 000 000 Ft-ot sokalltam érte
Tudni, hogy mennyiért adta el?
Örömmel!
Szólj, ha bármibe segíthetek!

GTS 50 motorját 2,1 kw-ra írják, ami lóerőben 2,856.
Volt belőle 5 sebességes idomos, és 4 sebességes nem idomos. A 4 sebességes a narancsomra hasonlít.

Ha az Esztergomi GTS 50-en töröd a fejed, felejtsd el. Eladta már.
Görény módjára... Megegyezett velem kedden, hogy pénteken megyek érte. Csütörtökön meg eladta másnak.
OK
Akkor ezt most le kell dolgoznod
Mit kell tudni a Zündapp GTS-50-ről?
3 LE körül lenne a motorja?
Elnézést, nem flegmaságból írtam.
Slampixxx, zundappnak megírtam maiben részletesen, hogy mi a helyzet.
Egyébként pedig nem tetszett az előző hozzászólásod!
Te írtad:
"Sajnos még megnézni is problémás, közvetítőn keresztül tudok én is csak infót szerezni a gépről."
slampixxx, mit akarsz ezzel mondani?
Nincs kép.
Nem olvastad, hogy ő is csak közvetítőn keresztül informálódik?
ugy tudom a 80-asnak vastagabb a fötengelye,igy az 50-es lendkerék nem megy rá.van egy 125-ős blokkom is,annak lehet hogy u.a. a lendkereke,de azt vétek megbontani.elektronika ha van valahol,az aranyárban van.kivülröl milyen a gép?raksz fel képet? pár orára kilépek most.
Köszi zundapp!

Elektronikára, lendkerékre nincs ötleted?
Ez a két legnehezebb hiány.
Sajnos még megnézni is problémás, közvetítőn keresztül tudok én is csak infót szerezni a gépről. Így aztán vannak fals dolgok, pl. hogy 86-os. Most 82-t hallottam. Próbálok alváz/motor számot szerezni, hogy pontosan be lehessen azonosítani.
szerintem velem is cserélhetnél e-mailt,ne terheljük a forumot
bmw kolléga! lánckerék az van,de ha nem akarod megvenni a gépet,akkor engem is érdekelne.50-es 3-4 gangos blokkjaim vannak. ha gondolod,hivhatsz is:06205463242
Csá

Pit shop bojsz nak beindult már a KTm-je?
Jah első kerék le esetleg hátsó kerék vagy csomagtartó.
Én mentem már KS50 el de az nem ment úgy mint a Cobram...
A felújítástól alapvetően nem ijedek meg, csak éppen most végeztem a BMW-vel és kicsit szeretnék pihenni.
Nagyon megviselt, főleg anyagilag. Aztán még járatni sem tudom már idén. Most olyat szeretnék a srácomnak, amin viszonylag keveset kell dolgozni.
Ha nem riadsz vissza felújítástól, ezt is tudnám ajánlani.

Egyik felni kivételével (és a festést leszámítva) eredetinek tűnik a gép.

Itt van ez is, 80-as enduró. Teljesen eredeti állapotú. Csak az ülés bal oldalán van kisebb szakadás. Ára szerintem alkudható, régóta fent van.
Kicsit csodálkozott, mert végig az volt a fő mondása, hogy 90-ről árazta le már így is 79-re. Azt mondta, hogy neki is 79-ben van.
Így aztán meglepődtem, mikor azt mondta, hogy csak most 65!
Sajnos általában az első pillanatban elsöntöm, hogy kell-e, vagy nem. Sok szart vettem már amiatt, hogy rosszul döntöttem elsőre.
Most viszont azt hiszem ez volt a jó döntés.
Most már csak az kellene, hogy mondjatok valami jó eladő gépet helyette!
És milyen arcot vágott?
slampixxx, mail ment.
Add meg létszi az e-mail címed!
Vagy küldj nekem egyett te.