Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó reggelt Puchinátor!
Ne is mondj ilyeneket! Valaminek csak jónak kell lennie alapból azon a motoron. Bele sem merek gondolni.
Tudod még friss a BMW-s élményem. Az úgy kezdődött, hogy minden felújítása után (már mevolt a veterán vizsga, műszaki) elvittem BMW guru barátomhoz, hogy ezt a kis csörgést ott 2800-as fordulat környékén vizsgálja már ki. Amúgy ment mint a barom.
300e forinttal későbbfúrás, új szelepe-himbák, dugók stb. után vagyok...
Üdv
Szép ez a motor!
Egyébként hogyha a blokk széen jár veszi a fordulatot indul pöccre nem biztos hogy hibátlan ezért is kell felújítani.
Nekem is volt olyan a motorom (DS-50) hogy levolt törve a perselyből szemét nemrávaló gyűrűk voltak rajta és ketyegett mint a doxa.
Az jó jel ha szépen műkszik de volt már olyan motorom amiben nem volt simering és szépen ketyegett!
Fejidom és eke nem számít.
Lehet valakinek nem tetszett azokkal.
Szagot kaptam.
Itt a blokk stimmel, de a fejidpm és az eke hiányzik.
SlickRick, köszi a képeket!
Megnyugtattak, mert ezen még több munka lenne.
Mázlista vagyok!
Valójában a Pro Lever lesz az...
Pro Levert jelent amúgy.
Nem lengyel.
Azt jelentheti, hogy Puch Lealázó
Bocs
Most jutott eszembe hogy tudok ilyen fejidomot.
Rákerestem Google ban és találtam is. Azt írja gyors és nagyon ritka motor.
http://www.bikepics.com/member...
Képekkel
Szóval volt KTM 50 PL, de képet még sehol sem találtam róla.
De ez a kapcs. rajz bizonyítja. Meghát ott a motor maga, de ott azért még a motor adattáblája miatt nem tiszta minden.
Azon ugye ez van: Sachs 50/6 SWD
Hát ez nem vizes...
Ez valami lengyel?:D (A PL miatt :D)
Kész a kameratartó. Csak nem tudom hogy fog e látszódni valami is az útból mert a Cobra műszerfala elég magas... Legfeljebb csak hang lesz meg ilyesmi
Szóval van egy kapcs. rajz, amit nem tudtam beilleszteni.
Talán most.
Egyetlen közvetett bizonyítékom van az 50-es PL létezésére, mégpedig ez a kapcsolási rajz. E szerint volt ilyen. KTM 50 PL "fedőnéven"
Az akkor elég sok idő:( Mind1 valami csak lesz addig.
Én a megbízhatóságira nemtudom hogy mennék e. Féltem azért mert onnan hazajönni nehéz lenne...
Akkor majdnem jó. Addigra remélem én már kevesebb leszek
Biztosan leadok pár kilót mire elkészül...
Rakok neked fotókat a vitatott modellekről.
82 kg vagyok+ még a táska amit viszek szeszám ivóvíz stb.
Akkor SlickRick-el lehet hogy meggyűlik a bajom.
Nehezebb a KTM, ráadásul én jelenleg 85 kg vagyok.
SlickRick, neked mennyi a súlyod? A különbözetet el kell vinned magaddal, hogy reális legyen a verseny.
Kiváncsi vagyok mi a bűbánat ez a KTM...
Blokkcsere volt? Vagy mi?
Itt még mindig 80-asnak, 5 sebességesnek írja eredetileg.
Ez az Zündapp, amit elvileg nem akartál elhozni.


emzoli írta valamelyik nap, hogy terveznek a kiskunlacházi gokart pályán egy megbízhatósági versenyt. Valamikor tavasszal.
Én biztos ott leszek!
tartalékba csak 4 gangos van,beépitve van 6 gangosom is,vizes és levegös is. 6,25 paci,böven elég az,majd meglátod. simson,puch csak a visszapillantotükőrben,kivéve a cobrát.a ktm kb.5-10 kiloval nehezebb mint a cobra!
slampixxx, az mi az?