Jó reggelt Puchinátor!
Ne is mondj ilyeneket! Valaminek csak jónak kell lennie alapból azon a motoron. Bele sem merek gondolni.
Tudod még friss a BMW-s élményem. Az úgy kezdődött, hogy minden felújítása után (már mevolt a veterán vizsga, műszaki) elvittem BMW guru barátomhoz, hogy ezt a kis csörgést ott 2800-as fordulat környékén vizsgálja már ki. Amúgy ment mint a barom.
300e forinttal későbbfúrás, új szelepe-himbák, dugók stb. után vagyok...
Üdv
Szép ez a motor!
Egyébként hogyha a blokk széen jár veszi a fordulatot indul pöccre nem biztos hogy hibátlan ezért is kell felújítani.
Nekem is volt olyan a motorom (DS-50) hogy levolt törve a perselyből szemét nemrávaló gyűrűk voltak rajta és ketyegett mint a doxa.
Az jó jel ha szépen műkszik de volt már olyan motorom amiben nem volt simering és szépen ketyegett!
Szóval volt KTM 50 PL, de képet még sehol sem találtam róla.
De ez a kapcs. rajz bizonyítja. Meghát ott a motor maga, de ott azért még a motor adattáblája miatt nem tiszta minden.
Azon ugye ez van: Sachs 50/6 SWD
Hát ez nem vizes...
Akkor SlickRick-el lehet hogy meggyűlik a bajom.
Nehezebb a KTM, ráadásul én jelenleg 85 kg vagyok.
SlickRick, neked mennyi a súlyod? A különbözetet el kell vinned magaddal, hogy reális legyen a verseny.
tartalékba csak 4 gangos van,beépitve van 6 gangosom is,vizes és levegös is. 6,25 paci,böven elég az,majd meglátod. simson,puch csak a visszapillantotükőrben,kivéve a cobrát.a ktm kb.5-10 kiloval nehezebb mint a cobra!
Ne is mondj ilyeneket! Valaminek csak jónak kell lennie alapból azon a motoron. Bele sem merek gondolni.
Tudod még friss a BMW-s élményem. Az úgy kezdődött, hogy minden felújítása után (már mevolt a veterán vizsga, műszaki) elvittem BMW guru barátomhoz, hogy ezt a kis csörgést ott 2800-as fordulat környékén vizsgálja már ki. Amúgy ment mint a barom.
300e forinttal későbbfúrás, új szelepe-himbák, dugók stb. után vagyok...
Szép ez a motor!
Egyébként hogyha a blokk széen jár veszi a fordulatot indul pöccre nem biztos hogy hibátlan ezért is kell felújítani.
Nekem is volt olyan a motorom (DS-50) hogy levolt törve a perselyből szemét nemrávaló gyűrűk voltak rajta és ketyegett mint a doxa.
Az jó jel ha szépen műkszik de volt már olyan motorom amiben nem volt simering és szépen ketyegett!
Lehet valakinek nem tetszett azokkal.
Itt a blokk stimmel, de a fejidpm és az eke hiányzik.
Megnyugtattak, mert ezen még több munka lenne.
Mázlista vagyok!
Azt jelentheti, hogy Puch Lealázó
Bocs
http://www.bikepics.com/member...
Képekkel
De ez a kapcs. rajz bizonyítja. Meghát ott a motor maga, de ott azért még a motor adattáblája miatt nem tiszta minden.
Azon ugye ez van: Sachs 50/6 SWD
Hát ez nem vizes...
Talán most.
Én a megbízhatóságira nemtudom hogy mennék e. Féltem azért mert onnan hazajönni nehéz lenne...
Biztosan leadok pár kilót mire elkészül...
Nehezebb a KTM, ráadásul én jelenleg 85 kg vagyok.
SlickRick, neked mennyi a súlyod? A különbözetet el kell vinned magaddal, hogy reális legyen a verseny.
Blokkcsere volt? Vagy mi?
Itt még mindig 80-asnak, 5 sebességesnek írja eredetileg.
emzoli írta valamelyik nap, hogy terveznek a kiskunlacházi gokart pályán egy megbízhatósági versenyt. Valamikor tavasszal.
Én biztos ott leszek!