Kaptam egy tippet egy Zündapp KS-80-ra.
A motor 1986-os, gyári teljes idomos. Az vele a gond, hogy anno a vámraktárban leloptak róla ezt-azt. Legalább 15 éve ebben az állapotában áll, így gondolom elég keveset mehetett.
Hiányzik:
- vezérlő doboz
- lendkerék
- kis lánckerék
- km óra spirál
Van arra esély, hogy ezeket a dolgokat beszerezzem emberi áron, vagy felejtsem el az egészet?
Túl egy csalódáson, meg 470 km-en, újra itthon. Motortalanul.
Mit mondjak, nem ez a gép az amit szeretnék.
A tulaj éppen semmit nem tudott az előéletéről, csak azt -hajtogatta, hogy ez így eredeti, meg hogy az osztrákok soha nem cserélnek blokkot. Ez mindegy is, mert úgysem kell.
Na lássuk sorban mi is volt.
Negatívumok
- A fényképre csak kicsit hasonlító küllem (le lett festve ez-az, de a müa elemek mind töröttek valahol)
- Első fék nincs (féktartály alján a gumi elporladt)
- Kormány többfelé elgörbülve
- Első kerékben iszonyat nagy nyolcas
- Hátsóban kicsit kisebb (persze azért matt ezüstre mindkettő lefestve)
- Kupplung bowden kuka
- Hátsó teleszkóp nulla
- Ülés felül is hosszában szakadt, de legalább levehetetlen
- Index nem működik (Állítólag akku kéne bele, de hol lehet? Valószínőleg a levehetetlen ülés alatt
- Összes pedál-váltó-fék gumi kuka
- Gázmarkolat és a párja is kuka
- Kipufogó horpadozott, kályhaezüstszerűen lefestve
Pozitívum
- Állati csendesen ment a motor és bemelegedés után nagyon szépen vette a fordulatot, nagyon forgott
Összefoglalva, blokk akárhogy is került bele, nagyon jó, azonkívül nagyjából minden rossz.
Most aztán ismét potenciális vevő vagyok valami jó kis gépre: Zündapp-Sachs-Puch vonalon.
Sok sikert!
Várjuk a fejleményeket!
Kérdezd ki az előéletét illetően a motornak, kérd el esetleg az előző tulaj elérhetőségét! Meg kell próbálni megkérdezni, hátha valakinél ott van még a vizes henger.
Köszönöm az ötleteket, holnap alkalmazom őket, ha kell.
Most elhúzok, mert reggel még Szfvárra is el kell mennem a szakértőmért. Majd 400 km-es túra lesz összesen.
Jó éjszakát!
Valahogy így gondoltam én is. Ma már vettem a biztonság kedvéért egy műa. tálcát, amit alá fogok rakni, hátha mégis.
Az komoly, hogy az első kereket sem kell kiszedni?
Mondjuk a Mazda nem kicsi.
DEHOGY CSUKTAM. . . Legalább szellőzik. Az volt a jó, hogy olyan volt a kialakítása hátul, hogy nem jött vissza a kipufogógáz. Egyébként úgy néz ki, mint amit be tudtam volna csukni? Viszont a Corollánál ezzel már problémák vannak, azért is van kiszedve az egyik képen a kerék. Nem lehet vele menni nyitott csomagtartónál.
A fehérnél nagyobb motor már nem fért volna be, még jó, hogy az a legnagyobb Zündapp. (háború után modellek közül) Bár végülis mindegy, mert azóta eladtam azt a kocsit.
Most mondjam azt, hogy a zöldből semmi nem folyt ki?
Zárd el a benzincsapot, döntsd el a motort, hogy kifojjon a karbiból a benzin.
Utánna a kocsiba úgy rakd be, hogy az olajbeöntő csavar fölfelé legyen.
Javaslok pokrócot, szivacsot, párnát, paplant vinni, mivel azon a KTM elég sok már a műanyag, és szerintem nem lenne jó, ha eltörne.
Érdekes...
Még soha nem akartam a méretet csökkenteni.
Mondjuk igény lett volna rá
Pláne nem gránáttal, vagy villáskulccsal. Ez perverzió, fúj!
Lenne valódi ötlet is?
Ha az oldalára borítom, mennyi lé folyik ki belőle 143 km-en?
Tényleg fiúk, praktikus kérdés.
Mazda 6 kombiba szerintetek be tudom gyömöszölni a KTM-et, vagy más 50 ccm-es gépet? Ha igen, mi a módszer?
Első kerék le, oldalára?
A festést már tavaszra hagyom inkább.
Menyibe is adta volna ezt?
Kaptam egy tippet egy Zündapp KS-80-ra.
A motor 1986-os, gyári teljes idomos. Az vele a gond, hogy anno a vámraktárban leloptak róla ezt-azt. Legalább 15 éve ebben az állapotában áll, így gondolom elég keveset mehetett.
Hiányzik:
- vezérlő doboz
- lendkerék
- kis lánckerék
- km óra spirál
Van arra esély, hogy ezeket a dolgokat beszerezzem emberi áron, vagy felejtsem el az egészet?
Túl egy csalódáson, meg 470 km-en, újra itthon. Motortalanul.
Mit mondjak, nem ez a gép az amit szeretnék.
A tulaj éppen semmit nem tudott az előéletéről, csak azt -hajtogatta, hogy ez így eredeti, meg hogy az osztrákok soha nem cserélnek blokkot. Ez mindegy is, mert úgysem kell.
Na lássuk sorban mi is volt.
Negatívumok
- A fényképre csak kicsit hasonlító küllem (le lett festve ez-az, de a müa elemek mind töröttek valahol)
- Első fék nincs (féktartály alján a gumi elporladt)
- Kormány többfelé elgörbülve
- Első kerékben iszonyat nagy nyolcas
- Hátsóban kicsit kisebb (persze azért matt ezüstre mindkettő lefestve)
- Kupplung bowden kuka
- Hátsó teleszkóp nulla
- Ülés felül is hosszában szakadt, de legalább levehetetlen
- Index nem működik (Állítólag akku kéne bele, de hol lehet? Valószínőleg a levehetetlen ülés alatt
- Összes pedál-váltó-fék gumi kuka
- Gázmarkolat és a párja is kuka
- Kipufogó horpadozott, kályhaezüstszerűen lefestve
Pozitívum
- Állati csendesen ment a motor és bemelegedés után nagyon szépen vette a fordulatot, nagyon forgott
Összefoglalva, blokk akárhogy is került bele, nagyon jó, azonkívül nagyjából minden rossz.
Most aztán ismét potenciális vevő vagyok valami jó kis gépre: Zündapp-Sachs-Puch vonalon.
De nektek lefotoztam az udvaron
Kivüli képet nem találtam.
Várjuk a fejleményeket!
Kérdezd ki az előéletét illetően a motornak, kérd el esetleg az előző tulaj elérhetőségét! Meg kell próbálni megkérdezni, hátha valakinél ott van még a vizes henger.
Most elhúzok, mert reggel még Szfvárra is el kell mennem a szakértőmért. Majd 400 km-es túra lesz összesen.
Jó éjszakát!
Mondjuk egy Citroen Xsara-ba meg nem.
De próbálkozni kell, kormányt elfordítnai, orral/seggel betenni...
Az komoly, hogy az első kereket sem kell kiszedni?
Mondjuk a Mazda nem kicsi.
A fehérnél nagyobb motor már nem fért volna be, még jó, hogy az a legnagyobb Zündapp. (háború után modellek közül) Bár végülis mindegy, mert azóta eladtam azt a kocsit.
Zárd el a benzincsapot, döntsd el a motort, hogy kifojjon a karbiból a benzin.
Utánna a kocsiba úgy rakd be, hogy az olajbeöntő csavar fölfelé legyen.
Javaslok pokrócot, szivacsot, párnát, paplant vinni, mivel azon a KTM elég sok már a műanyag, és szerintem nem lenne jó, ha eltörne.
Még soha nem akartam a méretet csökkenteni.
Mondjuk igény lett volna rá
Pláne nem gránáttal, vagy villáskulccsal. Ez perverzió, fúj!
Lenne valódi ötlet is?
Ha az oldalára borítom, mennyi lé folyik ki belőle 143 km-en?
Minek szétszedni?
A narancsom hibátlanul befért egy Peugeot 206 kombiba. (azt hiszem az volt)
Mazda 6 kombiba szerintetek be tudom gyömöszölni a KTM-et, vagy más 50 ccm-es gépet? Ha igen, mi a módszer?
Első kerék le, oldalára?
35 éves, 5 sebessség, és tudom, sokan nem hiszitek, de akkor is megy 105-öt...
Vagy legalábbis nyáron még ment.
Ebből pedig most építek egy Café Racer-t.
Tulajdonképpen minden, ami régi