Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igazad van.

A II-esnél még ez volt elvileg a plusz felszereltség: rozsdamentes acél - sárvédő, csomagtartó és sisak zár (ezeket nem értem hogy, hogy sisaktartó...), zárható tanksapka.
Slampixxx, az lehet, hogy ez Hercules K 50 Ultra II LC ?
Úgy láttam, hogy az Ultra II-nél volt csak a hátsó csomagtartó rendszer. Ja és mert 1979-es.
OKÉ Mr. Lexikon
Mondd azt, hogy nem fejből vágsz minden adatot!
Arra lennék kíváncsi, hogy van-e valakinek itt gyakorlati tapasztalata a típussal. Ha igen szívesen meghallgatnám. Első ránézésre egyben van, pont annyi munkát remélek rajta, amennyit szívesen megcsinálnék. Igaz, az árát sem tudom még, de már megkérdeztem többek között azt is.
Ez a Hercules K 50 Ultra LC.
Teljesítmény: 6,25, 7100-es fordulaton. (4,6 kW)
Gyárilag 85 km/h-ra van megadva végsebességre.

Mint a nevébe is benne van, nagyon ULTRA...
Ehhez mit szóltok?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/herkules/her
kules_50_ultra-3111922
A Sachs volt a fő beszállító.
Az ő blokkjaik kerültek a Hercules, KTM motorokba.
A Hercules-ek közül az Ultra, és az Ultra LC volt a legbrutálabb motor. Nagyon kevés készült belőlük. Elől dupla tárcsafék! (Bár ezt némelyik Zündapp-nál is meg lehet valósítani, csak a másik oldalra is kell egy nyereg - a kialakítása megvan)

A Zündapp-nak semmi köze nem volt a Sachs-hoz.
Máshol is hírdette, ott 85e volt.
Az árról nem faggattam, előbb látni/hallani akarom.
Hétvégén is mindegy volt az ár, miután szembesültem az ezer problémával.
Hát igen azért mondtam hogy lenne mit csinálni főleg beszerezni lenne nehéz a dolgokat szerintem.
De a blokk biztos röpitené rendesen
A cobrásal nem esett szó arról hogy menyibe?
Ezek a blokkok eléggé azonosak, szerintem több gyár használta ugyan azt, majd valaki megmondja melyik volt az eredeti, de szemmel láthatóan a sachs, herkules, zündapp, ktm stb azonos blokkokat hazsnált.
A Cobrással beszéltem már, valószínűleg holnap megnézem.
Az látszik hogy nem túl szép, de állítólag felújított a blokk.
Szia Eminem!

Figyelek ám, köszi az infót!
Nézegettem már, de nem tudom mit gondoljak róla.
A leírás szerint kupplungozni kellene, aztán az első fék is bajos, abból meg kettő is van. Semmit nem tudok a típus alkatrész ellátásáról. A blokk azonban nagyon szimpatikus, talán ilyen volt a hétvégén megnézett KTM Sachs-ban is. Az nagyon csendes és nagyon forgós volt...
bmwr100-nek ezen is kéne alaakitani de tuti repülne:
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/has
znaltmotorok/160614/SACHS_RS.html
Akkor "kanyarog" nem álla helyén ha:
A: faszul van összerakva
B: szarok a szilentek benne.
C: valami idióta túlfeszítette a láncot.

A simson nem MZ hogy elgorbítse a saját blokkfelfogatását, iylesmit még a 9-10 loerős cuccok sem csinálnak.
Jó a szilent.CSak blokkszéthúzásnál kell odafigyelnirá mert meglephet!
ha simsonba kanyarog a blokk akkor less meg egy 250 es TS MZ-t!
Aha értem.
Remélem beindul neki.Mesélte hogy segítesz neki!
NEKEM IS RAZ
Miben?
A simson korbára szilentezett mindenhol.
Persze, ettől még remekül ráz:)
egy kis sachs-ologia
az lehet hogy nem eszi a láncot,de a 99%-a el van ferdülve a blokk a vázhoz képest,ha elölröl sikba nézed,meglátod! hajrá szilentblokk
Felül gumi közé van szorítva, viszont hátul nem találtam gumit, csak a csavaros felfogatást.
Simsonnál kizárólag húzásra van igénybevéve két darab egyenes cső, az vázmerevítőnek tökéletes.
(a monza verhovina sytle vázát meg nem kommentálom)

Nem tom a Zündin hogy van, de simsonon a blokk minden irányban szilentben van rugalmasan felfogatva, nem véletlen, hogy nem eszi meg a láncot.
Ő róla még nem esett szó.

KTM 80 SW.
Kell vele foglalkozni, de szerintem alkudható is ebből az árból.