A II-esnél még ez volt elvileg a plusz felszereltség: rozsdamentes acél - sárvédő, csomagtartó és sisak zár (ezeket nem értem hogy, hogy sisaktartó...), zárható tanksapka.
OKÉ Mr. Lexikon
Mondd azt, hogy nem fejből vágsz minden adatot!
Arra lennék kíváncsi, hogy van-e valakinek itt gyakorlati tapasztalata a típussal. Ha igen szívesen meghallgatnám. Első ránézésre egyben van, pont annyi munkát remélek rajta, amennyit szívesen megcsinálnék. Igaz, az árát sem tudom még, de már megkérdeztem többek között azt is.
A Sachs volt a fő beszállító.
Az ő blokkjaik kerültek a Hercules, KTM motorokba. A Hercules-ek közül az Ultra, és az Ultra LC volt a legbrutálabb motor. Nagyon kevés készült belőlük. Elől dupla tárcsafék! (Bár ezt némelyik Zündapp-nál is meg lehet valósítani, csak a másik oldalra is kell egy nyereg - a kialakítása megvan)
Máshol is hírdette, ott 85e volt.
Az árról nem faggattam, előbb látni/hallani akarom.
Hétvégén is mindegy volt az ár, miután szembesültem az ezer problémával.
Hát igen azért mondtam hogy lenne mit csinálni főleg beszerezni lenne nehéz a dolgokat szerintem.
De a blokk biztos röpitené rendesen
A cobrásal nem esett szó arról hogy menyibe?
Ezek a blokkok eléggé azonosak, szerintem több gyár használta ugyan azt, majd valaki megmondja melyik volt az eredeti, de szemmel láthatóan a sachs, herkules, zündapp, ktm stb azonos blokkokat hazsnált.
Figyelek ám, köszi az infót!
Nézegettem már, de nem tudom mit gondoljak róla.
A leírás szerint kupplungozni kellene, aztán az első fék is bajos, abból meg kettő is van. Semmit nem tudok a típus alkatrész ellátásáról. A blokk azonban nagyon szimpatikus, talán ilyen volt a hétvégén megnézett KTM Sachs-ban is. Az nagyon csendes és nagyon forgós volt...
A II-esnél még ez volt elvileg a plusz felszereltség: rozsdamentes acél - sárvédő, csomagtartó és sisak zár (ezeket nem értem hogy, hogy sisaktartó...), zárható tanksapka.