az a gép az enyém,csak a slampi rakta fel,én megyek rajta. gyárilag 85 a vége,de modositottam áttételt,igy kb. 90 lett,ugysem használom 2 személlyel,ugy ahogy a gyárban tervezték. zundapp forever!
Zundapp, megnéztem már párszor a videót, nagyon tetszik a gép hangja. Mondjuk ebből ember meg nem állapítja, hogy mennyi is volt a valódi sebesség. Ha vita lesz, előkapom a GPS-t, az pontos. Azért azt seggel is megállapítom, hogy jól megy-e, még akkor is, ha régen mentem 50 cm3-es motorral.
Ha slampixxx gépénél jobban megy, akkor elégedett leszek
köszi az összefoglalót.
No de hány lóerős lehet a KTM, ha a valószínűleg eredetileg Sachs 50/6 SWD blokkon most léghűtéses henger van?
Eredetileg (vízhűtéssel) 8,3 LE
A tulaj szerint vele (116 kg ) meglépi a 100-at, de 65 kg-s barátjával 120-at is megy szerinte.
Ha ez igaz, akkor csak 8 LE körül lehet...
Azt megígérhetem, hogy holnap megmondom, mennyit megy 83 kg-os sofőrrel
az összes 50-es 5 gangos sachs,zundapp 6,25 le,és a cobra is. de sorrendbe a zundapp,sachs,és utána a cobra gyorsul legjobban.nem nagyok a különbségek e téren,de vázfelépités,stabilitás,motorozhatoság tekintetében igen.volt régebben imolám és daytonám,de a nem igazán nyerte el a tetszésemet.de nem folytatom,mert a puch-os kollégák fejbevernek
HA jól értem a dolgot akkor 80 as volt de 80as csak vizes volt!
NA ez meg nem vizes hanem levegős!
Nehéz elhinni hogy nem lötyög a forgattyúsházban a henger.
Üdv buta kérdés.
Elvonatkoztatok témától!
A simson s 51 blokkot ha 70 es hengert húzok rá akkor kikell marni a forgattyúsház azon részéből!
Na ha egy 80 as henger helyére 50 est tettek akkor az lötyög a forgattyúsházban.Illetve a tőcsavaroknak is stimmelnie kellhet.
Fiat 128 coupé?