Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Abba a BMW-be nem ilyen rádió való.
Üdv
beszéljek a tulajjal hogy tied legyenm a motor?

DE AKKOR EGY KÖR AZ ENYÉM!
SAjnos csak délután tudok neki írni!
hello! ilyesmi nem érdekel esetleg a bmw-d hez?
Ezeket a régebbi tipusokat a redőrők úgy sem ismerik, ha rákérdez a 120 as órára, meg kell mondani, hogy csak a 125 ös modellét kaptad a bontóban.
Nemrossz:D Nekem meg amikor megállított nagyon nézte a motort:D Nagy karbi 120 as óra nem valami kicsi motor hátul is lábtartók. Direkt a nyaktáblát fordítottam a közeg felé. Nagyon nézegette elengedett. Havert meg feljelentették:D
Nem volt ez annyira lestrapálva... De szép munkát végeztetek!
Szeretem a régi BMW-ket. 70-es, 80-as évekből.
Régóta szeretnék egyet kipróbálni, illetve birtokolni.
Hehe, egyszer elmentem a versenymotorral tankolni, mert másnap verseny volt.
Ahogy befordulok a kútra, ott áll a csíkoskocsi.
Ne volt már mit tenni, lámpa nuku, rajtszám, a motor nyilvánvalóan nem széria módon szól, hát beálltam tankolni, azt jóvan.
Jött oda a kékzubbonyos szaki, hogy mennyit megy.
Mondom, negyvenet.
Erre röhögött, kérdezi, tényleg menynit megy, megy e százat.
Mondtam neki, hogy annyit nem, de azért megyeget.
FAszi vissza a járőrkocsihoz

Tankoltam, fizettem, megtoltam, és amit szól 1-2 ben, elmentem kereket fújni.
Nézték erősen, fiatal fickók voltak.
Vágom a különbséget.
A BMW-m is innen indult:
Nekem van 4 és 6 sebességes Monza alkatrészem is: Egy 6 sebességes blokk, és egy 4 sebességes motor egyben.
Más egy ritka motort megtartani eredeti állapotban, és más felújítani, renoválni !

Az jó dolog, hogy vigyáz a cuccaira, tartsa meg jó szokását!
Gondolom volt kitől örökölni.
Ne viccelj, semmi gond.
Az én gondolatmenetem az, hogy nem érdemes leppukadt gépet venni, mert hamar felmerül az igény egy jobbra. Úgy gondolom a Daytona sokáig elég lenne neki. Azt meg ne is mondjam, hogy mennyivel nagyobb a presztízse amiatt, hogy ritka darab.
Amúgy meg hihetetlenül vigyáz a dolgaira a srác. Az esés persze más történet, ha ilyen lesz, majd renováljuk. Abban jók vagyunk.
Úgy beszélek, mintha lenne egy Daytonám, pedig most egyáltalán nem biztos. Azon kell drukkolnom, hogy az elsőszámú vevő ne tudja összeszedni a pénzt. Nem szép dolog, de ez van.
Én speciel úgy vagyok a Cobraval, hogy amikor megyek vele valahová megfogadom hogy neem nem húzom neki. De mire észreveszem városon belül jóval többel megyek a kelleténél és döntöm a kanyarokban... De legalább élvezem:D Igen multkor Színháznál mentünk haverral kicsit szórakoztunk (ő RG 80 al) Olyan 75-80 al mentünk el a rendőrök előtt. Nekem spec akkor még recsegősre is volt tömve a kipuff. Szóval villogó recsegő minden amit nem akarunk szerencsére nem mértek csak a záróvonalat átlépőket figyelték.
Neked is igazad van mondjuk az 50ccm belüli különbségekről.
De én se akarok örökre megragadni ezen a szinten
Eről beszéltem.Simán vehetsz neki sztem.
Pont neked magyarázunk erőről hány ló is figyel abba a kis aranyosba?
Oké, te tudod...
De nem mindegy, milyen 50 ccm! Más egy Simson, és más egy Puch/Zündapp/Kreidler!
Nem tudom fiad mennyire van van tisztába a motorozás "következményeivel", nem ismerem a őt, de: igaz, hogy lehet lassan menni, de ha (hamar) hozzászokik, egyre nagyobbat akar majd. Kevés lesz neki. Az is benne van, hogy túl erős lesz neki, nem fogja tudni kordába tartani.

Remélem azért nem az ellenséges szándékot látod az üzenetembe, nem ez a cél.
Hát enyém szar első kerék csapágyal meg szorulo km óra mérővel mutatot 70-et most nem tudom menyit mehet mert nem jó a km óra.
De lehet elvan kopva a gyűrű vagy kipuf vagy,vagy vagy.Egy csomó minden gyengítheti. Valaki tegyen fel monzáról képet ahol látszik az első kerék és berajzolom mi kéne nekem.
De gondolom így olyan 80 körül mehet az óra szerint de mint már boncolgatuk a gyárba szeretnek pontatlan órákat csinálni.
Na jó nem de amúgy miért mennek ilyen magas árakon a Szimók? Jó én legutóbb az SR emet 10 ért vettem festés ügyileg katasztrofálisan teljesen felújított blokkal. Csak újra kellett marnom a főtengelyben az ékpályát.
Nem igazán értem, miért probléma kezdőnek a Daytona?
Mégiscsak 50 ccm-ről beszélünk. Lassan csak lehet vele menni.
Azt az összefüggést végleg nem értem, hogy gyereknek nem való, mert ritka?
0 drága?
Annyi egy tyúkszaros szakad simson.
60 ezer kicsit drága...
Be kell picit állítgatni aztán jobban fog menni
egy kis polír ilyesmi máris javít. Elvileg egy 70 et mennie kell...
Budaörsi Monzáról mondta a tulaj a 60-at.
Mennyit kell tudnia egy jó Monzának?
Egy "gyereknek" hogy ajánlhatsz Daytonát? Mikor a németeknél sem találtam belőle?!
Bűn.


Én azt mondom, egy próbát megérne a budaörsi Monza.
Nitrohigítózd ki a kormot a kipuffból ne égesd mert elszineződik. Biztos jobb lesz.
Egy ilyen régi motortól nem. De ha a Daytonaról beszélsz akkor az kicsi. Minimum 85 öt menjen egy 6 sebességes. Inkább vegyél a srácnak egy Daytonát. Szebb gyorsabb jobb, ritkább kb ugyanannyit fogyaszt. Max 3.5 liter. És ha tényleg jó akkor egy RS apriliát is oda lehet vele verni ha gyári.