Mint látod 10 ezerből nagy csodát ezen a típuson nemlehet elérni.Én
csak Úgy szeretem "mondani" hogy nem restaurálva meg felújítva lett hanem a célom az volt hoyg ne korodáljon tovább!
A kék-szürke egy Steyr Daimler Puch A.G. Graz puch ds 50.
A másik meg egy Puch MAXI G4.
NEM autómata hanem manuális négygangos!
NAgyon teteszik a BMW-d mehetek vele egy kört?Ha igen ingyen a tiéd az összes puch om(2).
A piros körlámpás Monza eladó 30 000Ft, kell még vele foglalkozni, Cobrák közül a sárgát használom, a többi szétszerelve, alkatrészenként eladó, Monzához van egy 6 sebességes blokkom is henger nélkül.
Sziasztok, nekem van sok eladó alkatrészem M50Jet-hez, Monza 4sl-6sl-hez, Daytonához, Cobrához. Van egy eladó Monzám is egyben, ha valakit érdekel motor vagy csak alkatrész, írjon a locsi.istvan@gmail.com -emailcímre.
Az a gond vele, hogy amíg gondolkodtam, az eladó szóban odaígérte másnak. Hétfőn tudom meg, hogy komoly-e a vevő szándéka és van-e esélyem megvenni.
Őszinte leszek, nagyon tetszik a gép.
Bukok az ilyen ritka motorokra.
Nagyon szép állapotban van, szinte teljesen eredeti. Jobb hátsó indexbúrája törött. Azt hiszem más hibája nincs.
Ritkasága miatt nem ajánlom hegyi, illetve napi használatra, elég kevés készült belőle.
6 sebesség, 6,25 lóerő, 90-95 km/h max sebesség.
Túlzottan is jó.
csak Úgy szeretem "mondani" hogy nem restaurálva meg felújítva lett hanem a célom az volt hoyg ne korodáljon tovább!