Hű de fasza zundapp!
Holnap, vagy holnapután hozom el.
Remélem a blokkot nem kell megbontani!
Éppen amiatt vettem meg, mert azt nagyon jónak találtuk.
Jó tudni, hogy van cucc hozzá.
A te blokkod is 6 sebességes?
Sehol sem találtam ezt a variációt. Szerinted ez 6,25 LE?
Inkább gyertek ti is a kiskunlacházi menetre.
Fiad addig remekül megtanul motorozni rossz időjárási körülmények között is, így a napsütétes idő már nem fog nehézséget okozni neki.
Nem Eplényig!
Csak a NYÍLT VASÚTI ÁTJÁRÓIG.
Ami Eplény és Gyrátót között van. Az kb. 2 km-re van Gyrátóttól.
Ne hűlyíts, hogy nem érted, ha szoktál arra járni.
Amúgy látott már valaki ilyen Cobrat? Nagyon durva... 2 vízcső nagy karbi valószínűleg Dellorto PHBH (Több YT videón láttam hogy ilyet felraktak Cross Cobrara.) Elől Dupla tárcsa. Szerintem formára sem csúnya.
2 Km Gyulafirátót-Eplény? Érdekes... Igen eplényben van az a nagy emelkedő a faluban ott még ha kamionok után kell araszolni 20 al a Cobra is megizzad. Ilyenkor kell pörgetni.
Gondoltam jó teszt a motorerőre, ha szinte végig emelkedik.
Persze eldőlne a Gyrátót vége táblától az Eplény előtti nyílt vasúti átjáróig. Az kb 2 km végig kisebb-nagyobb mértékben emelkedik.
A Gyulafirátóti lejtőtől kezdenénk? Amúgy nyáron sikerült majdnem mindíg nyélgázon felérni Cseténybe 40 perc alatt. Ami szerintem nem rossz. Csesznek is kb annyi volt. De ott volt előtte egy kanyar ilyen mellékúton nem a szerpentinesen mentünk lehet menni rendesen a kanyarban értsd úgy 80 al mehettem amikor hirtelen a kanyar után egy 90 fokos éles kanyar. Majdnem egyenesen elszálltam:D Szerencsére nem dobtam el a vasat csak kicsit sok gaz maradt a motoron utána.
SlickRick A KTM-Sachs-ról van szó, kép lejjebb.
50 cm3, 6 sebességes, csakk tippelek, hogy 6,25 LE
Mondjuk nézzük majd meg, hogy Gyulafirátótról ki ér fel előbb Eplényig. Az kb. 5-6 km és nagyrészt emelkedő, de biztos ismered.
Most adtál egy kezdőlöketet hogy most nekiálljak egy kameratartónak. És meg is mutatom hogy a Cobrák jól mennek. Csak ugye a KM mérő nálam is megállt (puch betegség)
A fényezéssel az a helyzet, hogy szinte minden műa. elem el van repedve itt-ott, ezért azt megheggesztetjük, aztán fényezés. Meg aztán szeretném, ha olyan lenne, amilyennek a srácom megálmodja.
Mivel eldőlt, szeretném mindenkinek megköszönni a segítséget!
Az átalakítást úgy értem, hogy átalakítjuk működőképessé és széppé. Fényezés, fék csinálás, első kerék csere (az eladó szerzett egyet), hátsó csillapító felújítás, gumik, bowdenek cseréje, elektromosság javítása, ülés kárpitozás, kipufogó cseréje, imeg ilyesmi
Úgyis unatkozunk, mert a BMW már két hónapja készen van, járatni meg nem lehet (kivéve ezt a hétvégét)
Puchinátor, kérlek hidd el nem áll szándékomban általánosítani.
Tudod, hogy milyen szerelmes voltam nemrég még a Daytonába.
Az valószínűleg egy jó példány volt. Azt hiszem úgy jártam, hogy éppen a KTM-ben van az a blokk, ami valamiért jobb állapotban van.
Ez csak szerencse kérdése. Ha ma az Imola szimpatikusan forgott volna, el is hozom, mert úgy mentem oda.
Hát igen ezek HASZNÁLT motorok.
NE egy makulátlan gép ami kiesett a salonablakon hanem vterán versenygépek amik már kaptak a pofájukra bőven.
Egy cobra is tépne úgy sőt még jobban mint egy akármi más csak ezt elkell hinni és szívvel lélekke időt pénzt nemsajnálva precízmunkátvégezni de gondolom ezt nem kell ecsetelni!
A puch jó motor a többiről nemtudokmitmondani.Gondolom hasonló szinten vannak a motorok mivel negyrészük megeggyezik.
Holnap, vagy holnapután hozom el.
Remélem a blokkot nem kell megbontani!
Éppen amiatt vettem meg, mert azt nagyon jónak találtuk.
Jó tudni, hogy van cucc hozzá.
A te blokkod is 6 sebességes?
Sehol sem találtam ezt a variációt. Szerinted ez 6,25 LE?