Jó estét!
Röviden beszámolok a legújabb csalódásomról, már ha valakit érdekel. Most jöttem meg a Puch Imola megnézéséből. Lehet, hogy a Puch rajongók ki fognak nyírni, de most kiábrándultam a típusból. Külsőleg sem volt OK, de a motor az nagyon nem jött be. Hiányzott a hátsó sárvédő, csak oldal támasz volt rajta. Eléggé ütött-kopott volt mindehol. Bemelegedés után sem volt hajlandó rendesen forogni, nagyon erőtlen volt. Azt mindenképpen szerettem volna, hogy a blokk megnyerje a tetszésemet, de nem így történt.
A hét eleji Cobra és most az Imola megnézése után sajnos a Puch elveszítette nálam az amúgy sem túl előkelő helyét.
A kudarcokon felbuzdulva - és emlékezve a KTM-Sachs remek blokkjára - azonnal felhívtam a KTM-Sachs tulaját, hogy holnap megyek a gépért. Sok sebből vérzik az a történet is, de véleményem szerint a blokk nagyon veri a PUCH-okat, beleértve az általam megnézett Cobrát is. Végül mégis úgy döntöttem, hogy megcsináljuk a fiammal (remélem Karácsonykor azért még nős leszek )
Már tervezzük is a dizájnt, ill. azt teljes egészében rábíztam a srácra, hiszen neki készül majd a gép.
Innen indulunk...
Történet:Megyek ma az erdőbe 15 cm sár rajta 5-10cm levél helyenként tocsák egyszer kicsúsztam úgy hogy a kipuf meg minden leért de valahogy vissza hoztam mondom milyen jó vagyok hogy megfogtam.Elmegyek 20 métert visszacsapom kettesbe megint kicsúszok de úgy hogy nyomtam egy három 360 vagy is inább olyan 450-et mert megpördültem teljesen és keresztbe álltam meg tehát1,5 ször megfordultam úgy hogy nem borultam fel
Kb 5 másodperc allat fel se fogtam mi történt.
Nem is tudtam hogy ezzel lilyet is lehet Én amikkor elmegyek csak úgy valamere mindig valami ilyesmi sül ki csak félő hogy egy idő útán nem lesz szerencsém Ha 1-2 hétig nem irok ako az intenziven vagyok
Találtam egy KS50 vagy 80 at "lepuchant" állapotban nekem túl messze van szerintem ennyit megér:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/zundapp/zundap
p_ks_50-80-3368224
Ez most nem "poén"
Üdv
Az az alig 3 ló valami zsivány adat.
Az a motor legalább 4 ill.5 lóerő már csak azértis mert 2,9 lóerő nem tenné lehetővé a 85 ös végsebességet.
Én most a valóságról beszélek nem a papírokról!
Az a váltó 1 ill 2 ngayon rövid 2 ben 30 ig kihúzható de komolyan még a falon is felmászik vele anniyra bivaly.
Egyesben siratótlehet mászni vele egyszerűen nincs közúton olyan domb ahol felkéne tolni!
Még 3. ban is egy 7-10 körüli lejtővel elbánik!
NAgyon eltalálták a váltóját.Az a váltó mint már írtam az ősidőkbe nyúlik vissza mert kb 1965-70 körül jötwk i vele még annó a DS-50 /4 gangosok.
MA haver ráült a puchomra oszt azt monda he nát ez erősebb a simsonomnál a simson mellesleg 60/4FMert hengerfej tuningfőtengely bla bla bla.
Az a vicces hogy Monza, Cobra stb nél egy egyszerű vékony fejű csavarhúzóval is lehet helyettesíteni a kulcsot. mivel az csak egy egyszerű vaslap. De szerencsére nekem megvan a Cobrahoz a kulcs...
Slamipixxx küldte nekem is a linkeket, talán van Monzához is is lesz ezen az oldalon, de az alapelv valószínü ugyanaz lesz. Én bekötöttem az enyémet, de feleannyit mutat, mint amennyit pörög, persze kb.
Ma énis beleraktam kb 27 kilómétert a gépbe!