Letöltöttem a számítógépre egy pc III programot,aztán rádugtam egy 9V elemre és sikerült megnéznem az adatokat. Remélem akkor így jól működik,vagy más problémák is lehetnek ?
A helyzet az, hogy vettem egy cb900f hornetet, amibe te tetted a PC-t. A teljesítmény ranglistádon ez a gép az első. Biztosan nem emlékszel már rá de érdekelne, hogy a PC-n mi az a három kis gomb. Low; MID; HIGH. Mire jó? A motort egy Áron nevű kölöktől vettem. Előre is köszi.
Két dolgot kell megnézni (kipróbálni)
1. számítógéppel hozzáférhető-e a memóriája?
2. motorra rádugva működik-e? mondjuk ezzel lehet gond, mert találkoztam már olyannal, hogy nem indult be vele a motor, mert amin volt annak a beállításaival (térképével) nem lehetett beindítani. Én iylen esetben egy nulltérképpel szóktam tesztelni.
- 1-el több gázállás (15%)
- Külső kapcsolóval váltható két térkép között
- Szerintem gyorsabban is működik
- kisebb méret
- Jobban eladható használtan
- Modulárisan bővíthető később (felső injektorsor vezérlő, autotune modul, többfajta gyorsváltó, stb...)
- későbbiekben akár fokozatfüggő térképek, stb...
Nálunk az új nem sokkal drágább, szóval biztos a PCV-t venném.
Sőt, sok esetben tartalmazza a O2 eliminatort is, szóval ha azzal együtt nézed az árát, akkor még olcsóbb is.
Az én motoromban ha jól emlékszem most 56 térképpel megy a PCV.
A HealTech FI Tuner Pro a legkedvezőbb ár/érték arányú készülék jelen pillanatban a piacon.
Ez a készülék maximum -10% és +15% között tud üzemanyagot korrigálni (ha jól emlékszem fejből), ami a motorok többségénél ha nem is elég, de annyira közel hozza a jó beállításhoz, hogy megfelelően fog működni a motor.
Ha ezzel a kitétellel okés neked, akkor válaszd a HealTech Suzuki FI Tuner Pro-t.
Van olyan ügyfelünk, aki Fi Tuner-rel versenyez...:))
Ha 100%-osan tökéletes motort akarsz és rászánod a több pénzt, akkor PCV.
Helló Ago! Rendeltem tőled Pipercross légszüröt,HealTech környezetvédelem kiiktatót rákerültek a vasra egy Yoshimura dobbal együtt(ami miatt lejött a katalizátor is ). Igy néha befullad a motor ha egy fordulaton tartom a gázt. Az lenne kérdésem h. elég ha csak a HealTech Suzuki FI Tuner kerül bele vagy kell a Dynojet Power Commander? Mi a különbség a kettő között? Áprilisba szeretném vinni hozzád! Előre is köszönöm!
Ha jól emlékszem, akkor az csak az alapjára keverékképzéshez van.
És ha megnézed, akkor ott nincs gázállás adat, szóval nem gázálláshoz tartozik.
Ha átmész az R6 fórumba, ott jó pár "barom" elállította, aztán egy csomó baja lett. Vissza meg nem tudták állítani, mert nem írták fel.
Ahhoz, hogy vissza lehessen állítani, hengerenként kell nézni a keverék képzést, viszont erre nem alkalmas a gyári kipufogó.
üdv mindenkinek!nem tudom mennyire tartozik ide de egy kérdésem lenne ha tudja valaki talán tud választ adni!egy yamaha r6r diagnosztika menu mellett van egy olyan hogy Co annak mi a szerepe?
nem akarom babrálni csak érdekelne mi célt szolgál?nekem olyan érzésem van hogy bizonyos gáz állások függvényében lehet a benzin levegő keveréket állítani.jól gondolom!
Eladó Yamaha R6R 2006-2007-hez Power Commander III 418-410, Yamaha R1 2004-2006-hoz Rapid Bike 3 tuning elektronika, Kawasaki ZX6 2005-2006-hoz Power Commander III 4 térképes rendszerrel, Kawasaki Z1000 2003- Power Commander III 210-410, Kawasaki ZX10 2004-2005 Power Commander III 212-410.
Csak telefonon érdeklődj!
06705850436
Eladó Suzuki GSXR 750 2006-2007-hez Power Commander III, Aprilia RSV 1000 2006-hoz Power Commander III 908-410, Suzuki Hayabusa-hoz Power Commander III 312-310, Suzuki SV 650 2003- Power Commander III 313-410, Honda CBR 1000 RR 2004-2007-hez Rapid Bike 3 tuning elektronika.
Csak telefonon érdeklődj!
06705850436
Letöltöttem a számítógépre egy pc III programot,aztán rádugtam egy 9V elemre és sikerült megnéznem az adatokat. Remélem akkor így jól működik,vagy más problémák is lehetnek ?