Számít, bár tudni kellene hogy mennyire rövid a bekötőcső is.
Ha nem túl rövid, akkor mondjuk erre a motorra én inkább egy 280-290-es tennék fel. A 200 kicsit kevés. A 450 meg baromi hosszú. Az a busa, 1250 bandit, fz1 hossz.
Szia Ago. A kérdésem az lenne feléd, hogy mennyire számít bele a motor teljesítményébe a kipufogó hossza? Pl.:450mm vagy 200mm a dob hossza. Motor: K5 1000. Mindenkitől elnézést hogy ide írtam
Koszi a valaszt, idokozben megoldodott a problema.
Viszont ha itt vagy, akkor kerdeznek is rogton egyet: PC-t beallittatni lehet hozzatok vinni barmikor? Igazabol azert kerdezem, hogy a hidegebb kulso homerseklet beleszol-e valamennyire a beallitasba, vagy nem kell foglalkozni vele?
Ha üzemanyag jellegű a probléma, akkor sok minden megoldhatja. pl. Dynojet Power Commander, Bazzaz Z-Fi vagy akár egy HealTech Suzuki FI Tuner.
Ha több pénzt akarsz rákölteni, akkor Power Commander, ha kevesebbet, akkor HealTech Suzuki FI Tuner. Ez utobbi a legjobb ár/érték arányú készülék most.
Operációs rendszer vizsgálat (oszcilloszkóppal).
Szóval, az operációs rendszer nem stabil és ezt szeretnénk kiküszöbölni powercommanderrel.
Lehetséges?
Azt nem mondom, hogy nem ajánlott igy vakon...
Sokan felteszik, berakják a sportlégszűrőt és évekig mennek úgy vele...
Azt nem mondom, hoyg jót tesz így a motornak....
Számít, bár tudni kellene hogy mennyire rövid a bekötőcső is.
Ha nem túl rövid, akkor mondjuk erre a motorra én inkább egy 280-290-es tennék fel. A 200 kicsit kevés. A 450 meg baromi hosszú. Az a busa, 1250 bandit, fz1 hossz.