Szia Ago! Jelentkeztek már az amerikaiak a Bazzaz gyorsváltómmal kapcsolatban? (munkaidőbe sose jut eszembe, hogy felhívjalak) Már rohadtul tud hiányozni...
Szeritnem ez nem I-es, hanem inkább II vagy III-as, de mivel az Arrow saját matricával forgalmazta, így nem tudom megmondani, csak ha rákötöm egy számítógépre.
Ha jól emléxem, akkor ez egy PCIII Serial, mivel csak azt forgalmazta saját néven az Arrow, de zaért ezt ne vedd 100%-osnak.
A különbségek a többi között:
II. csak kézzel állítható 500rpm-enként
IIISerial: kézzel és paddal is állítható 500rpm-enként 9 gázálláson
IIIUSB: kézzel és paddal is állítható 250rpm-enként 9 gázálláson
V: kézzel és paddal is állítható 250rpm-enként 10 gázálláson, modulárisan bővithető
Én bizots PCV-t vennék. Modernebb, fejleszthető modulokkal, kisebb, stb...
Müködésileg a PCIIIUSB és a PCV között nem fogsz érezni különbséget.
A PC már meg van és csak a beszerelése érdekel?! Mert más az ár, ha tőlünk vásárolod és más ha máshonnan.
Teljesítmény növelésre még esetleg egy gyújtás-modul jöhet szóba, de ne várj el tőle "oriási" növekedést.
A további lépés már blokkba belenyulással járna.
Szia Ago!
TL1000R .-be szeretnék PC.-t, találtam a neten használtat, ha jó
ezzel lehet valamit még kezdeni?
Gondolom a képen egy I.-es van, esetleges különbségek a III.-as
és I.-es között?
Válaszod előre is köszönöm...
Érdeklődtem mér nálad a Power Commander után, a Yamaha Road Star Warrioromba.
A következő kérdésem lenne, hogy a PC III. USB v. a PC V. injektorvezérlőt ajánlod leginkább?
Elsődleges cél, az egyenletes járás, másodlagos teljesítménynövelés.
Ennek a beszerelése mennyi pénzt és mérést igényel?
A teljesítménynövelésnek mi lenne a köv. lépcsője. Van rajta egy nyitott rendszer, K&N szürő.
Köszi
Köszi a választ! Újat én is tudok rendelni, csak elég horror az áruk ezeknek a szaroknak. De azér írhatsz egy árat, hátha rámszakad az ég, és akkor tudom, hogy ott ennyiért van.
Huh mi van itt
igaz szeretek a központi téma lenni, de hogy rajtam minek veszekedtek?
Nagyon sokan nyultak már a motorhoz, ennek az az oka hogy mindenki szivesen segit, és soxor a pályaszélén nem válogathatok és főleg nem utasitok el segiteni akarást.
igen, szinte mindenkiben megbizok, szinte mindenkinek elhiszek mindent amit elég meggyözöen állit. Lassan persze rájövök hogy evvel azt érem el hogy mondjuk a 6 jóakaró segitőkész szerelő a többi 5 munkáját és tanácsait kezdi el kritizálni, ezt nekem nem tul nagy öröm végig hallgatni, pedig a kritikát is ugyanolyan meggyözöen adja mindenki elő mint a tanácsokat.
Az én véleményem persze teljesen más az eddigi segitőimről, egy angol ur kivételével egyik segitő szándéku szerelőben sem csalodtam, beleértve Agot. Mindenki maximális erőfeszitéssel segitett és mindenki egyformán azt szerette volna ha végre tökéletes lenne a motorom, végre elégedett legyek vele és tudjak ujra fejlődni.
Az hogy a motoron lassan teljesen tönkrement a válto belseje még megoldásra vár, szerencsére itt a szezon vége és nem kellet ma sem emiatt 260 nál elszállnom egy megszorult válto miatt a Slovakiaringen.
A Pb javitás ma sem sikerült 2:17-3 at mentem a mai versenyen, a videon majd rajta lesz hogy milyen komoly hibája van a váltonak belül
Végre Dynojet sensor volt a gyorsválton, és visszakerült az Ago féle térképpel a PC V. is, mindez Álmosnál, nála volt a héten a motor és nagyon átnézte kivül belül, és tip top sminkelve kaptam vissza gépet, uj öhlins olajjal az első villában..
A váltot is átfésülte, lefényképezte és persze csoválta joggal a fejét.
Tisztában vagyok avval hogy legtöbben kiröhögik amit most irni fogok: tul sok szeretni valót még nem találtam ebben a motorban pedig már kétszer annyit költöttem rá mint a gixxerre
de bárki aki ráül, érdekes modon mindenki el van a motoromtol ájulva. Az eddig lenyügözött emberek: Csabcsi, Golyó, Crazy, Bérczi Dave, Malcolm, Álmos.
Szeretnék én is beállni ebbe a sorba......
És elég sok segitőkész szerelő segitene ebben ezért nem bánnám ha nem egymást marnátok.
peace
"....Beszéltem az egyik szerelővel, akinél most volt a motor, azt mondta, hogy úgy néz ki, mint egy 5-6 éves, agyonvágott pályagép.
Menetek megtépve, vezetékek össze-vissza vagdalva, csatik deformálva, váz lekopva....."
ezt megerősíthetem.én mindent visszaszigeteltem visszacsavaroztam,beszakadt balmenetes csavart kifúrtam,pótoltam.én ezért szeretek mindent magam csinálni:nincs kit okolni.és már attól is a hideg ráz ha valaki berakja helyettem a hátsó kereket...mert ugye én megyek vele.
Szerintem tök feleslegesen veszekedtek.
Mindenki megpróbálta helyrehozni azt, amit az első "hozzáértő" összegányolt.
Beszéltem az egyik szerelővel, akinél most volt a motor, azt mondta, hogy úgy néz ki, mint egy 5-6 éves, agyonvágott pályagép.
Menetek megtépve, vezetékek össze-vissza vagdalva, csatik deformálva, váz lekopva...
Gábor annyira akar mindig spórolni, hogy a végén sokszorosába kerül, mintha egyből megcsináltatná egy profival.
Mert neki nem volt jó a kipróbált, jól evált PC/gyorsváltó/Ago kombó...kellett az Interceptor, mert "nekem lesz először ilyen Magyarországon, amit a BSB-ben használnak..."
Tessék, itt az eredménye.
De ez az ő problémája.
látom nem érteni engem
mondom másképp:megkért Gabi nézzem át,rakjam össze,keressem meg az okot.igy tettem.3x felutaztam pestre-ezért.3x3órát elbabráltam vele és tanultam közben ezt azt.pénz nem került szóba,szívesen segítettem.forrasztópáka rendelkezésre állt,nekem viszont nem állt rendelkezésre uj fogaskerékpár uj olajpumpa,tehát abból gazdálkodtam ami van.és jó lett.remélem igy érthető volt
kaptam viszont 4 kör lehetőség a motorral a ringen és egy köszönömöt,ez pont elegendő volt
Micsoda pörgés a topic-ban!
Checa papa közben megnyerte a sb vb-t!
Ago köszi a PC szerelést, a Tunci nagyon jól ment a hringen!
Csörgök majd hétközben a fogyasztási aatokkal!
Csak hogy tiszta legyen. Ezután se fogom összeforrasztani azt a két vezetéket, amenniyben:
- csak egy futamra kell
- ha kb 5-6, más általokozott hibát kellett elöbb korrigálnom
- ha a 1-2 órás munka 5-6 órába telik és INGYEN végzem
- ha a máshol megvett alkatrésszel átbaszták és nem jó hozzá
- ha azért hogy tudjon menni egy versenyre adok neki kölcsön egy ÚJ ALKATRÉSZT INGYEN
- ha ezután majd visszaadja és csak használtként tudom eladni, akkor BUKOK rajta
- ha ingyen kicserélem neki egy másik új alkatrészre, amit persze megint csak lemondott és a nyakamon maradt
- ha egy másik új alkatrész cserét kért inkább INGYEN
Szóval ezek után leszarom, ha megint egy forrazstás miatt keresztre feszítenek.
Kicsit én voltam a fasz/hülye, hogy segíteni akartam... de nem azért, mert nem forrasztottam össze.
Én alapvetően Agóval beszélgettem, neked kell belefolynod mindenbe. A véleményem meg olyan mint a segglyukam. Elvileg mindenkinek van egy saját. Annyit is ér.
semmiképp sem...de ugy érzed baszogatás tárgya voltál ,mert kaptál egy hibaleírást amit el is ismertél?azt hittem ezen már tul vagyunk.mert:aki dolgozik..hibázik...
nem ,nincs rajta-egy Twobro van rajta és egy K&N szűrő,jobb gumi természetesen kell,de ennél több módosítást nem szeretnék,nem volt eddig sem,illetve a 6 osomon át volt lemezelve az első futómű és radiális főfék került rá.de gyorsváltó kell mert ez lesz az 5.váltóhalál ha ezt is kinyírom...
Akkor jusson eszedbe...:)))
Megnézem, mert mintha jött volna...
Szeritnem ez nem I-es, hanem inkább II vagy III-as, de mivel az Arrow saját matricával forgalmazta, így nem tudom megmondani, csak ha rákötöm egy számítógépre.
Ha jól emléxem, akkor ez egy PCIII Serial, mivel csak azt forgalmazta saját néven az Arrow, de zaért ezt ne vedd 100%-osnak.
A különbségek a többi között:
II. csak kézzel állítható 500rpm-enként
IIISerial: kézzel és paddal is állítható 500rpm-enként 9 gázálláson
IIIUSB: kézzel és paddal is állítható 250rpm-enként 9 gázálláson
V: kézzel és paddal is állítható 250rpm-enként 10 gázálláson, modulárisan bővithető
Én bizots PCV-t vennék. Modernebb, fejleszthető modulokkal, kisebb, stb...
Müködésileg a PCIIIUSB és a PCV között nem fogsz érezni különbséget.
A PC már meg van és csak a beszerelése érdekel?! Mert más az ár, ha tőlünk vásárolod és más ha máshonnan.
Teljesítmény növelésre még esetleg egy gyújtás-modul jöhet szóba, de ne várj el tőle "oriási" növekedést.
A további lépés már blokkba belenyulással járna.
TL1000R .-be szeretnék PC.-t, találtam a neten használtat, ha jó
ezzel lehet valamit még kezdeni?
Gondolom a képen egy I.-es van, esetleges különbségek a III.-as
és I.-es között?
Válaszod előre is köszönöm...
Érdeklődtem mér nálad a Power Commander után, a Yamaha Road Star Warrioromba.
A következő kérdésem lenne, hogy a PC III. USB v. a PC V. injektorvezérlőt ajánlod leginkább?
Elsődleges cél, az egyenletes járás, másodlagos teljesítménynövelés.
Ennek a beszerelése mennyi pénzt és mérést igényel?
A teljesítménynövelésnek mi lenne a köv. lépcsője. Van rajta egy nyitott rendszer, K&N szürő.
Köszi
Mintha lenne polcon 2 garnitura új emlékeim szerint...
igaz szeretek a központi téma lenni, de hogy rajtam minek veszekedtek?
Nagyon sokan nyultak már a motorhoz, ennek az az oka hogy mindenki szivesen segit, és soxor a pályaszélén nem válogathatok és főleg nem utasitok el segiteni akarást.
igen, szinte mindenkiben megbizok, szinte mindenkinek elhiszek mindent amit elég meggyözöen állit. Lassan persze rájövök hogy evvel azt érem el hogy mondjuk a 6 jóakaró segitőkész szerelő a többi 5 munkáját és tanácsait kezdi el kritizálni, ezt nekem nem tul nagy öröm végig hallgatni, pedig a kritikát is ugyanolyan meggyözöen adja mindenki elő mint a tanácsokat.
Az én véleményem persze teljesen más az eddigi segitőimről, egy angol ur kivételével egyik segitő szándéku szerelőben sem csalodtam, beleértve Agot. Mindenki maximális erőfeszitéssel segitett és mindenki egyformán azt szerette volna ha végre tökéletes lenne a motorom, végre elégedett legyek vele és tudjak ujra fejlődni.
Az hogy a motoron lassan teljesen tönkrement a válto belseje még megoldásra vár, szerencsére itt a szezon vége és nem kellet ma sem emiatt 260 nál elszállnom egy megszorult válto miatt a Slovakiaringen.
A Pb javitás ma sem sikerült 2:17-3 at mentem a mai versenyen, a videon majd rajta lesz hogy milyen komoly hibája van a váltonak belül
Végre Dynojet sensor volt a gyorsválton, és visszakerült az Ago féle térképpel a PC V. is, mindez Álmosnál, nála volt a héten a motor és nagyon átnézte kivül belül, és tip top sminkelve kaptam vissza gépet, uj öhlins olajjal az első villában..
A váltot is átfésülte, lefényképezte és persze csoválta joggal a fejét.
Tisztában vagyok avval hogy legtöbben kiröhögik amit most irni fogok: tul sok szeretni valót még nem találtam ebben a motorban pedig már kétszer annyit költöttem rá mint a gixxerre
de bárki aki ráül, érdekes modon mindenki el van a motoromtol ájulva. Az eddig lenyügözött emberek: Csabcsi, Golyó, Crazy, Bérczi Dave, Malcolm, Álmos.
Szeretnék én is beállni ebbe a sorba......
És elég sok segitőkész szerelő segitene ebben ezért nem bánnám ha nem egymást marnátok.
peace
Menetek megtépve, vezetékek össze-vissza vagdalva, csatik deformálva, váz lekopva....."
ezt megerősíthetem.én mindent visszaszigeteltem visszacsavaroztam,beszakadt balmenetes csavart kifúrtam,pótoltam.én ezért szeretek mindent magam csinálni:nincs kit okolni.és már attól is a hideg ráz ha valaki berakja helyettem a hátsó kereket...mert ugye én megyek vele.
Mindenki megpróbálta helyrehozni azt, amit az első "hozzáértő" összegányolt.
Beszéltem az egyik szerelővel, akinél most volt a motor, azt mondta, hogy úgy néz ki, mint egy 5-6 éves, agyonvágott pályagép.
Menetek megtépve, vezetékek össze-vissza vagdalva, csatik deformálva, váz lekopva...
Gábor annyira akar mindig spórolni, hogy a végén sokszorosába kerül, mintha egyből megcsináltatná egy profival.
Mert neki nem volt jó a kipróbált, jól evált PC/gyorsváltó/Ago kombó...kellett az Interceptor, mert "nekem lesz először ilyen Magyarországon, amit a BSB-ben használnak..."
Tessék, itt az eredménye.
De ez az ő problémája.
OK. Bezséltem a másik sráccal és azt mondta, hogy neki 10lityit eszik.
mondom másképp:megkért Gabi nézzem át,rakjam össze,keressem meg az okot.igy tettem.3x felutaztam pestre-ezért.3x3órát elbabráltam vele és tanultam közben ezt azt.pénz nem került szóba,szívesen segítettem.forrasztópáka rendelkezésre állt,nekem viszont nem állt rendelkezésre uj fogaskerékpár uj olajpumpa,tehát abból gazdálkodtam ami van.és jó lett.remélem igy érthető volt
kaptam viszont 4 kör lehetőség a motorral a ringen és egy köszönömöt,ez pont elegendő volt
Checa papa közben megnyerte a sb vb-t!
Ago köszi a PC szerelést, a Tunci nagyon jól ment a hringen!
Csörgök majd hétközben a fogyasztási aatokkal!
Csak hogy tiszta legyen. Ezután se fogom összeforrasztani azt a két vezetéket, amenniyben:
- csak egy futamra kell
- ha kb 5-6, más általokozott hibát kellett elöbb korrigálnom
- ha a 1-2 órás munka 5-6 órába telik és INGYEN végzem
- ha a máshol megvett alkatrésszel átbaszták és nem jó hozzá
- ha azért hogy tudjon menni egy versenyre adok neki kölcsön egy ÚJ ALKATRÉSZT INGYEN
- ha ezután majd visszaadja és csak használtként tudom eladni, akkor BUKOK rajta
- ha ingyen kicserélem neki egy másik új alkatrészre, amit persze megint csak lemondott és a nyakamon maradt
- ha egy másik új alkatrész cserét kért inkább INGYEN
Szóval ezek után leszarom, ha megint egy forrazstás miatt keresztre feszítenek.
Kicsit én voltam a fasz/hülye, hogy segíteni akartam... de nem azért, mert nem forrasztottam össze.