aha,értem.
köszi az infókat:)
és akkor ha rákerül a nyitott leömlő is,úgy nem ajánlatos használni,még nincs beállítva pc vel? valami bajt okoz ez azon kívül,hogy nem tökéletes a keverék?
akkor jelenleg a gyári beállításokkal van a befecskezés,nyitott kipufogóval,és sportlégszűrővel.gondolom ez igy nem a legjobb.
Lehet ettől valami baja a motornak? ha lecserélem a gyári leömlőket teljesen nyitottra,akkor az még rontana a helyzeten?
Akkor egy power commandert kell beszereznem,és gondolom padon beállíttatni. PC nélkül akkor semmi lehetőségen nincs az állításra.
Azt irtad, hogy az előző tulaj "hozzáállította" az ECU-t a cuccokhoz.
Hát azt hiszem valaki valakit átvert...
A Honda ECU-ja nem irható, ha csak nem HRC ECU.
Szóval innentől válaszoltam a további kérdésedre is. Kellene bele valami kiegészítő electronika (Power Commander, Bazzaz, etc...)
Hali Ago Motors.
Olyan kérdésem lenne,hogy jelenleg a motoromon gyári leömlők vannak,és sport dob (+sportlégszűrő) .Elvileg ezekhez hozzá lett hangolva a motor,még az előző tulajnál.
Ha szeretnék rá komplett rendszert tenni,mivel a gyáriban benne van a katalizátor,akkor ezután gondolom újra bekéne állítani a motort,ezt csak úgy lehet megtenni,ha power commandert rakok a motorra,vagy anélkül is hozzá állítható az ECU? mármint nem én akarom itthon,hanem ha elviszem egy komoly szervizbe,pl hozzátok,ott ez megoldható ? kb mennyibe kerül egy ilyen beállítás?
előre is köszi
üdv :Tomi
hát kiindulva abbol hogy meddig jön fel a dugó a hengerben, szerintem milliméteres távolságok lesznek még igy is az a néhány század egy pici süritésnövekedést fog szerintem maximum eredményezni, de ha jobban belegondolunk annyi kell is , a többi alkatrészt átvizslatva, azt kell mondanom hogy 40ezernél semmi különösebb elhasználodási nyomok nincsenek a blokkon meglepően újszerünek hat a belseje, annak ellenére hogy az utolsó tizezret elég durván verdestem bele. Jó motor ez nem bántam meg, és mostmár belülröl is láttam, és megnyugtat a tudat hogy egészen egyben van.
Azért majd szereléskor órázzátok ki, hogy valóban nem üt-e bele a szelep a dugóba, ha véletlenül mégis úgy lenne, akkor lehet egy vastagabb talptömítést tenni bele, ha nincs egyben a forgattyúsház a hengerrel. Sajna a Kawasakihoz nem értek...
leszedettem gyönyörü szép lett a sikom, és tényleg pár századot szedtek le belöle, a tömités is picivel vékonyabb mint ami benne volt (gyári Kawasaki egyenesen jappánból) remélem, nem fogja megverdesni a dugó a felsö részt.
igazábol csak annyit szeretnék leszedeetni amennyivel az a karc veszélytelenné vélik, néhány század lehet, valószinüleg növekedni fog a kompresszió, ami igazábol nem lehet olyan jelentös ekkora méreteknél. engem az érdekel hogy ez századmilliméterben mekkora maximum amit még simán elbirna a hengerfely mindenféle gond nélkül., mert remélem nekem kevesebbet kell szedetni hogy okésl legyen.
A motor eléggé sokat elbír, de kérdés más elbírja-e?! Én ha már csinálnám, akkor olyan 13.5 körülire vinném fel a kompresszió viszonyt.
De ennek mindenképpen feltétele, hogy le kell ellenőrizni a szelep dugó távolságot, hogy a minimális távolságon kivül legyenek, nehogy össze akadjanak.
Vagy kevesebbet szedsz le, vagy feljebb marod azokat a szelepeket, amivel gond lehet...
Előre sosem lehet megmondani. Nincs két egyforma motor, nincs két egyforma LE növekedés sem. Aki előre megmondja, az szerintem vagy hazudik vagy sosem csinált még motort. De ez csak az én véleményem. Biztos más már ránézésre megtudja mondani, én nem...
Ami biztos: erősebb lesz, nyomatékosab, jobb gázreakció, jobb felpörgési idő, lineárisabb, stb...
szia agó, bird mester tanácsára kereslek téged. Sajna a zx12es hengerfejemáe egx pici karc került a sikjára és elég rossz helyre a 2henger gátjára. A kérdésem hogy tapasztalatotok alapján mennyi a máx érték amit büntetlenűl leszedethetek sikolással amit még a motor elbir. Válaszodat elöre is kőszi.
Hello Ago!
Kb hány LE lehet nyerni egy ilyen egy térképes beállítással? Hogy ha van hozzá sport légszürő sport dob power commander és környezetvédelmi tiltás kiiktató. A gyárihoz képest?
Összedugtam, utánna járt a motor és úgy próbáltam.
A kupak valószínű sosem volt rajta bár ezt nem tudom biztosan mert úgy kaptam tartozás fejében és persze nincs hozzá meg az adapter. Arra jutottam ,h egyszerűbb hozzád beugrani és megnézned, mint a távgyógy amúgy sem láttalak már ezer éve.
A Power Commanderek egy részének az a baja, hogy nem tették rá a kommunikációs portra (soros, usb) a zárókupakot, igy az egy idő után eloxidálódik és nem lehet kommunikálni a PC-vel.
ettől függetlenül még egy pár dolog lehet.
Megfelelő portot állítottál be a programban?!
Hogy probáltad a kommunikációt a PC-vel?!
Csak úgy összedugtad?! Járt a motor?!
Használtad a 9V-s adaptert?!
Persze, h van soros port és azt is megtudtam, h kétféle szabvány szerint kötötték. A kérdés az lenne , h szerinted lehet rossz a commander, mellesleg a progit tőled töltöttem le.
köszi az infókat:)
és akkor ha rákerül a nyitott leömlő is,úgy nem ajánlatos használni,még nincs beállítva pc vel? valami bajt okoz ez azon kívül,hogy nem tökéletes a keverék?