Van rá pár lehetőség. Kérdés mit szeretnél és a mi a végcél.
Ha olyat szeretnél, ami univerzális és rakod a többi motorodba, nem kell vezetéket átalakítnai, akkor a legjobb választás az, amit kiszereltél a 10-esből.
Szívesen segítek, de ne tőlem vedd meg, ne velem szereltesd be, ne velem állíttasd be, mert nem szeretnék újra baszogatás tárgya lenni...
nem teljesen ugyanaz a két dolog.mivel összeforrasztani 2 vezetéket az kb 1 perc,tehát ha kimarad az hanyagság.ezt meg lehetett volna tenni és ezt Ago el is ismerte.13 kapcsolóköröm és ugyanennyi furat bereszelését azért ne tegyük ezzel egyenrangúvá.
de ugy érzem kb mindegy mit irok mert mindenben látsz kivetnivalót.egy a lényeg:tőlünk ugy ment ki a motor hogy működik azóta is.mi van veled Tibor? dilisebb vagy a megszokottnál-pedig azt már megszoktuk jah.én ezért egy forintot nem kértem.
jaaah, dolgozom... itthon... csinálom a versenyautót...
A tegnapi utolsó teszt nem volt valami biztató.
Vagy jól ment a csiki-csuki részeken, de nem tudtam vele egyenesen menni és padló gázt tolni neki. Vagy kibaszott jól ment az egyenesben, de nem fordult és néha úgy lecsúsztam az ivről, hogy még a kanyart is gond volt bevenni....
nekem más a véleményem. Egy motor gyárilag sosem jó, főleg nem versenyzésre és főleg nem akkor ha rá van aggatva mindenféle.
A te megjegyzéseddel akkor ezt is így érted, hoyg nem kell rá:
- jobb futómű
- jobb fék
- jobb kipufogó
- jobb gumi
- jobb üzemanyag ellátás
- stb
- stb
- stb
A te motorod mennyire gyári? Nehogy utána nézzek a képek között, hogy rajta van-e még a gyári "porszívó" kipufogó...
Ezzel semmi gond csak ha jól rémlik te tettél szemrehányást az Agónak, hogy miért tekerte össze a vezetékeket? A tulajdonos kérésére, hogy mehessen a versenyen.
Te most mit csináltál? Barkácsoltál a tulajdonos kérésére, hogy mehessen a versenyen.
ugy értem hogy ne kelljen hozzányulni sok dologhoz.nem szeretnék póverkomondort sem mást..csak felfelé irányú gyorsváltót hogy ne kelljen elcsapnom a gázt.
én elmondtam Gabinak hogy mit javaslok ,de nem szívesen értek vele egyet.ő azt mondta menni szeretni igy megcsináltuk.az olajpumpa azóta ki lett cserélve.megkérdezheti a 6.szerelő ki volt az a barom,de legalább el lehet mondani hogy a tulajdonos kérésére történt mindez.mondjuk neked könnyű,mert nincs alternatíva ...hiába mondják hogy a mekibe akarok menni ha egyszer a sín adott
én ezt erre értettem"....Sok helyen volt a motor, mindenki mindenkinél mindet jobban tud...."
nem tudtunk mi semmit jobban...visszaállítottuk az eredeti állapotot...semmi különös...és utána nem állt fenn a hiba a 3.fokozattal,,ezt bizton állíthatom mivel magam próbáltam.
a legnagyobb hiba elmondom mi volt.....hozzányulni ahhoz a jó motorhoz.persze ez csak az én véleményem....
Azért ne lepődj meg ha az a cserealkatrész csak akkor kerül bele abba a motorba ha már összeakadt a váltó. És akkor a 6-ik szerelő majd megkérdezi, hogy ki volt az az állat aki reszelgette ezt a kapcsolókörmöt.
Én legalább 6 "céget" tudok, akik rövid időn belül szerelték.
Ha te vagy az a 6 "cég", akkor tényleg csak ti nyultatok hozzá.
Ha nem te vagy az a 6 "cég", akkor meg akinek nem Inge, annak Helga...
ezt én is elmondtam csak nem itt....bár érdekes hogy Pistinél ez működik. Svédnél pedig a beállítással is napokat küzdöttek nem sok eredménnyel.no ezért nem szeretnék semmit belerakni az enyémbe.soha.csak sajnos a szarrá gyalázott bal lábam valahogyan késik és nem tudom megfelelően összehangolni a gázelvétellel.
kérdezek.:szerinted egy csak gyorsváltónak,egyirányúnak van e értelme mindeféle egyéb cucc behelyezése nélkül 2005 ös 10r-be?nem szeretnék hozzányulni a gyári dolgokhoz,viszont a váltót tönkretenni sem szeretném és az nekem híresen megy.szóval van e ilyen opció?
Gábor motorját az interceptor vágta haza. Találsz a jutyubon erre is oktatóvideót. Igen praktikusan "gyorsváltó probléma" címen fut. http://youtu.be/N-TyUXQbuFg
Forrasztás?! hegesztés volt, ívvel...
mert biztos ami biztos, 50mm-es vezetékkel lett felrakva - kaptuk a Magyar Villamos Művektől . Mondjuk lehet egy nagyobbacska falú most igy késöbb kap áramot, és a motor is vagy 40 kilóval lett nehezebb, de csak a bal oldalon. Mondjuk igy balra faxán fog kanyarodni...
ehhez azért hozzátennék...vagy elvennék....
amikor én láttam akkor ki volt belőle szedve a váltó...semmilyen összeszerelési sem szétszerelési rajz nem állt rendelkezésre,de szerintem erre semmi szükség nincs,mindent végig lehet követni ha odafigyelsz,ugyanis ez is ugyanolyan alkatrészekből áll mint bármely más váltó.néhány kapcsolókörmön igen erős kopás látszódott valamint az olajpumpa be volt kissé rágódva.ez megszüntethető illetve javitható a felület polirozásával ,de értelemszerűen nyomásveszteséget fog okozni,tehát meg kell találni azt a keskeny mesgyét amig az állapot javul és nem romlik.ezeket a javításokat el lehet végezni a kapcsolókörmökön is ,hozzáteszem nem egészséges,de uj alkatrész hiányában az egyetlen megoldási lehetőség..némi cicózást igényel ,de kivitelezhető és igy is történt.ezzel persze az ok még nem volt megszüntetve,tovább lett keresve.a már emlitett probléma ki is mutatta magát,ezt most nem részletezném.mivel a legegyszerűbb megoldásnak tűnt,hogy gyári állapotra állítjuk vissza a motort igy ki lett belőle szerelve minden olyan kütyü ami nem gyárilag lett beszerelve.egyrészt azért mert ezeknek a beállítására sem lehetőségünk sem tudásunk nem volt.valamint történt mindez csütürtökön és akkor még ugy volt talán lesz verseny szombaton amin Gábor mindenképpen menni akart.összeszerelés után azonnal padra lett rakva ahol látszódott hogy visszajött a gyárilag beletuszkolt teljesítmény.a hungaroringen ki is próbáltam a váltót és véleményem szerint nem sikerült rosszul...érezhető nehézség van 3.ból 4.-be váltáskor de ez még könnyen megszokható-persze ahhoz hogy ez megszűnjön kevés egy tűreszelő és a bal szemem-ehhez cserealkatrész kell.Tehát ha valaki elmondhatja azt hogy sokan szerelték már sokféleképpen akkor azok mi vagyunk.mi csak visszaállítottuk a gyári állapotot amivel Gábor ment egy eddigi legjobbját a Zixerrel a Hringen
Van rá pár lehetőség. Kérdés mit szeretnél és a mi a végcél.
Ha olyat szeretnél, ami univerzális és rakod a többi motorodba, nem kell vezetéket átalakítnai, akkor a legjobb választás az, amit kiszereltél a 10-esből.
Szívesen segítek, de ne tőlem vedd meg, ne velem szereltesd be, ne velem állíttasd be, mert nem szeretnék újra baszogatás tárgya lenni...