Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ahogy láttam -nélküle sem
crazyJoe,

Egy forrasztópákától nem fog működni....
és egy forrasztópáka
mexx87,

SP gyorsváltó vagy SP gyorsváltó kapcsoló?!
De gondolom az SP gyorsváltó kapcsolóra gondoltál...

És akkor is inkább így helyes a kérdés: Az SP gyorsváltó kapcsoló tudja-e majd vezérelni a PCIII-at.
A válaszom igen, fogja tudni, csak nem fog működni rendesen.
Vagy kell hozzá egy gyújtásmodul, vagy egy gyorsváltó modul.
Köszi a segítséget!
Még egy kérdés.Ha Power commander III-at sikerül bele szerezni az tudja vezérelni az SP gyorsváltót,vagy kel még valami hozzá?
mexx87,

nem jó bele...
Sziasztok!
Meg tudná mondani valaki,hogy GSXR K4 1000 Power Commander III jó-e K5-6 1000-be?
Előre is köszi!
hát majdnem..de nem jómagam..
0 LE-re folytottad?
a minap ráleltem a világ legdrágább lefojtókittjére.szuperul működik,bár eredetileg épp ellenkező célra használták.nem is kellett mást tenni vele mint a vezetékeket forrasztás nélkül összesodorni.... ....és szig.szalaggal szigetelni
szabadalmaztatni kéne majd akkor ,amikor 100 le felett nem lehet forgalomba helyezni uj motorokat....
Állatanyó,

Király, bár nem tudom (gondolom webshop-ban rendelted) ki vagy, milyen fokozatkijelzőről van szó, de lényeg, hogy faxán müxik...:)))
Szia AGO!
Délután 1-kor megjött a fokozatkijelző ... be is neveltem.
Köszönet
FireBlade,

OK, örülök, hogy megoldódott....
Elfelejtettem, hogy az a lötyi ami az innyektó't tisztíccsa' tényleg csinált valamit, mert elmúltak az FI hibáim.
köszi a tippet :)
Marketing. Bár, valóban, elég egyszer pucolni 80ezrenként. Akkor veszel bele egy új blokkot, és, hogy tiszta lappal indíts, kipucolod. Majd a következő blokknál megint :)
átküldtem ha nem megy át szólj akkor az r6 fórumra küldöm neked..
andraskorosi@freemail.hu
ok
emailcímed?nem találom
Hi
ja varom a leveled az email cimemre
körfa
megjött a pc5 ha érdekel a története írj privátban elmondom
Szia! A gyorsváltókapcsolót kikötöttem, mert már nagyon bohóckodott (nem ment, illetve randomra szakította a gyújtást)... Mikor vihetem el a gépet egy ellenőrzésre, hogy valahogy kiderítsük miért szállt el a 2. kapcsoló is?
ez a felírat nekem is feltűnt már a dobozon... (bár mi csak személyautókba áruljuk) de mindenkinek a legkésőbb 10.000km-enkénti tisztítást ajánljuk
Bekerült a PC a '08-as Tuonomba egy K&N légszűrő társaságában mint azt Ago feljebb írta!
Kaptam vele egy új motort!
A rángatása alul elmúlt, és mintha seggbe rúgták volna. Nagyon jó a gázreakció, egyenletesen húz leszabályozásig!
Thx to Ago!
Igy utólag válaszolnék.

Nem "kötelező" a PC mellé a sportlégszűrő. A sportlégszűrők 30%-kal több levegőt engednek át, mihez több üzemanyagot is lehet adni.
Ez persze nem 10LE-t jelent...

Én azt szoktam javasolni, hogy azok vegyenek csak sporlégszűrőt, akiknek van idejük/kedvük/stb, hogy sűrűn (kb. 3000km-enként) tisztícccsssa.

Érdekes, hogy Menyus hozott egy K&N sportlégszűrőt, aminek a dobozán ez olvashatő: tisztítási ciklus: 80.000km...
Kell, mert annál nagyobb teljesítményt lehet kihozni. Kár azon spórolni, elnézve, mennyibe kerül egy sportlégszűrő és a "tuning" többi része...