Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nyilván nem mindegy a kipufogó sem,stb
de mire kell számítani beépítés után?mi fog változni?nyilván nem lesz plusz valahány lóerő,de érzettre mit lehet észrevenni?
eléggé nyitott a cső és K&N sportszűrő van még hozzá
igen én!bár még nincs nálam!
viszont a nyáron szeretném majd beáltatni
csak még össze kell szednem a dellát!
köszi a választ!
3 perccel hamarabb végigér.
ddt500,

te, és mennyi a combinónak a gyorsulása az új zöldhullám segítségével?!
103,7Le lesz keréken.
Fülöp Gábor,

Előre sosem tudni és aki azt mondja, hogy ennyit vagy annyit, akkor az hazudik.
Eladó használt Power Commander-ek

PCIIIUSB: Ducati 1098 (2007-): 45KHUF
PCIIIUSB: Kawasaki ZX-6R/Zx-6RR (2005-2006): 45KHUF
PCIIIUSB: Suzuki GSX-R750 (2000-2001): 45KHUF
PCIIIUSB: Suzuki GSX-R1000 (2003-2004): 45KHUF
PCIIIUSB: Yamaha Mayesti 400 (2004): 45KHUF
PCIIIUSB: Triumph RocketIII (2004-): 45KHUF
szia

szerinted mit lehet kihozni egy F4i-ből a PC-vel?
peto88,

R6-ban nincs környezetvédelmi tíltás.

PC beállítás 1 térképes módban: 48KHUF

ui: te vetted meg a pék sanyi PC-jét?! :)
sziasztok!olyan kérdésem lenne hozzátok hogy egy yamaha r6r 2007 -hez van e környezetvédelmi iktató meg hogy mibe kerül?

másik:ha egy motorba be van szerelve a power commander és csak beállítani kéne az menyibe kerülne!
előre is köszönöm a választ
RRX954,

Power Commander beszerelve, fékpadon beállítva: 120.000-130.000HUF
szöszyárpy,

A HealTech Suzuki FI Tuner szereléssel, fékpadi beállítással: 75KHUF
A Dynojet Power Commander Szereléssel, fékpadi beállítással: 120.000-130.000KHUF.

Sportlégszűrő: 19.000-20800HUF
Környezetvédelmi tiltás kiiktató: 20.000-22.000HUF

AGO
Köszönöm a választ.

Melyik mennyibe kerülne nálatok?
Gondolom ezt akkor mérőpadon be is állítjátok az mennyi plusz költséget jelent?és még gondolom egy sport szűrő is kellene a vasba ha már hozzányúlok az van nálatok? 18 körül már kapni azt hiszem...

Várom válaszod Üdv.:Árpy
Sziasztok!
2003 Honda CBR 954 RR -re kérem írja le valaki mibe kerülne egy fogyasztás ÉS VAGY teljesítménynövelés/optimalizálás alkatrésszel és beállíttatási díjal.
Mint írtam, az AutoTune a PCV-höz való kiegészítő modul (nem a PC3USB-hez)

CND-vel ugyanazok a tapasztalatok, mint a PC-vel, bár a PC-t inkább optimális működésre szoktuk állítani, nem pedig fogyasztásra és így is van fogyasztás csökkenés.
Van a polcon CMD...
Bocsánat, AutoTune ra gondoltam!
Csak olyan logikusnak tűnt számomra, hogy a wbc a pc beállítására van kitalálva. A pc be megérkezik minden olyan infó, amire a wbc nek szüksége van! De tévedtem!
CMD vel kapcsolatosan milyen tapasztalataitok vannak? Ilyen üzemanyag árak mellett, a fogyasztás fontos szempont lett. Lehet vele számottevő fogyasztás csökkenést elérni. A számottevőnél ilyen 5-10% ra gondolok!
Gyalu,

Én tudom, hogy a WBC is tud logolni, sőt, főként az a feladata.
Viszont a memóriája korlátozott ellentétben az LCD-100 SD kártya lehetőségével.

A DataHub-ra még lehet csatlakoztatni egy külső kapcsolót, amivel térképet lehet váltattatni a PC3USB-ben akár menet közben is.
Az LCD-100 "végtelen" mennyíségű térképet tud tárolni, amit a
menűből kiválasztva letölthető a PC3USB-be.

Nem tudom, mi az a FIne Tune amire gondolsz!?

Van az AutoTune, de az csak a PC5-tel tud kommunikálni.
Nem tudok róla - vagy nem emléxem -, hogy lenne olyan ketyere, ami a PC3USB-t tudja motorozás közben azonnal vezérelni.
Elég régen szereltem HUB-ot, de nem emléxem, hoyg megoldható lenne:
Olyat tud még, hogy sebesség, fokozat vagy valamilyen nyomás alapján (turbó, nitro, stb..) alapján vezérelje a PC3USB-t vagy a IM-t (Ignition Modul).
Tamás007,

Jaaah.. ingyen van.... akkor még szép, hogy jó...
De maga a WBC is tud logolni. Akkor csak a kijelző az amit csatlakoztathatok a datahubra? Jah meg a 9 voltos tápot.
Akkor a Fine Tune ami tud kummunikálni a PC vel? Gyakorlatilag szabályozni?
Ago ! Tudom hogy R1, csak a K5-re is kb. ilyen hosszú összekötő cső van. Csak a szemléltetés végett. Az ára:0 Ft. , mert ajándék lenne. Ezért gondolkodok rajta. Telón keresztűl nem volt "olyan" hangos.
Gyalu,

Sajnos sok jót nem tudok neked mondani!
A PC3USB és a WBC nem tud egymással kommunikálni, hiába van Data Hub-od.
A Data Hub arra lenne jó, hogyha vennél hozzá egy LCD-100-as kijelzőt és akkor a Data Hub-on keresztül kitudja jelezni az LCD-re a PC3USB és a WBC által mért/használt adatokat, illetve a LCD-100 képes ezen adatokat rögzíteni a belerakható SD kártyára.

Van bent polcon egy original dobozos DATA-HUB-om, de nem néztem még meg milyen leírás is van benne...

Üdv
AGO
Tamás007,

Ezen a képen egy Yamaha van, nem pedig a K5 1000, így igazán csak erről tudok "véleményt" mondani.

Ezen eléggé hosszú a bekötőcső, szóval nagy gond nem lesz vele. Ha jól látom egy 60-as (vagy 70-es) kilépővel van, szóval készülj fel, ha nem adnak hozzá hangtompítót, akkor brutál hangos lesz. Szerinte nincs elképzelésed mennyire lesz hangos.

Nekem egy Bódis GP1 (290/60-as) van rajta. Ha lenyelezem, akkor még a bankok/boltok/autók riasztói.

Nem tudom mennyiért jutsz hozzá ehhez a dobhoz, de azért gondold meg a Bodis GP1-et esetleg. Kapsz hozzá hangtompítót, E-legal-t, ha gond van vele, javítják... és kb 100KHUF-ból kijönne!
Üdv!

Lenne egy szakmai kérdésem! Adott egy Power Commander PC III. USB és egy Wideband Commander. A PC be van kötve a motorba.
A kérdés az lenne, hogy párhuzamosan be kell kötni mellé a Widebandot, vagy ez a két egység képes egymással kommunikálni valami módon? Mind a kettőn van Data Hub csatlakozó, amiről túl sok leírást azért nem lehet találni:(

Válaszod előre is köszi!
Ago! Erről a kipufogóról lenne szó. Nagyban csökkentené a lóerőt és/vagy a nyomatékot? Commandert hozzáállítanád persze :)