Sajnos ez a durrogás nem annyira 1*ű. Sok mindentől függ, szelepek állapota, szelepösszenyítás, motorvezérlő elektronika, injektor rendszert, stb...
Normál esetben motorféken az ECU lekapcsolja az injektorokat és kb a forsulatszám tartomány fele alatt kezdi visszakapcsolni. Ekkor "kellene" lennie 1 vagy 2 durrogásnak.
A PAIR rendszer kiiktatásával lehet visszajön ez a pár durranás, de azt a részét nem értettem, hogy zárd el, de lukaszd ki?!
Az FI Tuner a "hibás"! (ha az be is lett állítva - optimális levegő üzemanyag keverék) Miután beépítették a motoromba nekem is megszűnt a gázelvételkori visszadurrogás! Valamit valamiért !
Bizonyos motorok nem adjak le 1.2.3.sebessegfokozatban a max loerot(kornyezetvedelmi, stb okokbol)Ez a kutyu ezt szunteti meg,tehet minden fokozatban johet a max kakao.Hat roviden ennyi.
Szia Ago!
Van egy gsxr 600 k3-as gépem.Van sportlégszűrő,kipufogó,FI tuner(te szerelted be).A problémám(ennél nagyobb sose legyen),hogy hiányzik motorféknél az a jó kis ropogás,durrogás,ami kurvára tetszik nekem.Eleinte azt hittem,hogy kipufogó függő,de próbáltam már annyi kidörrentőt,hogy belássam nem az számít.Most kaptam egy olyan tippet,hogy a Pair rendszert iktassam ki,esetleg kezdésnek csak szúrjam ki a csövet(hogy hol az még nem egészen tiszta),neked mi a véleményed erről?Ettől megjönne a durrogás?milyen hatása lehet még a kiiktatásnak?Válaszod köszönöm előre is.Üdv.
Azt nem tudom de a 10 évvel eredetileg nem a térkép készítésének idejére akartam célozni hanem arra, hogy a Te motorod kb. annyi idős lehet tehát valószínűtlen, hogy egy másik szabadon választott TL1000R-hez képest 1%-on belül ugyan azt nyomná az injektora.
Hát kb. Mióta nem gyártják a TL1000R-t? Gondolom az Agó-féle emberek küldözgetik a térképeket a központba. Ha kijött 98-ban a motor akkor 99-re biztos fent volt ez a térkép. De majd Agó megmondja.
De ha nem akkor is mindegy mert a lényeg, hogy nem a te motorodhoz készült. Hiába azonos a típus a szériaszórás akkora, hogy nem lesz tökéletes. De lehet mázlid lesz.
Miért hány bárral nyom a benzinpumpád? Az injektorok hozzák még a 10 évvel ezelőtti értékeket? A gyári szóráskép jó oldalán vagy? Mert ezeket mind nem tudni ergo úgy sem kapsz tökéletes eredményt. Az a térkép amit letöltesz arra a motorra volt jó amelyikre csinálták.
Sztem azt tettem fel csak az én olvasatomban a szűrő nem stimmel..mert egy sport szűrőből ugye több levegőt kaphat így lehetne neki több kaját adni. Lehet, h nem jól mondom, de így gondolom.
Sajnos ez a durrogás nem annyira 1*ű. Sok mindentől függ, szelepek állapota, szelepösszenyítás, motorvezérlő elektronika, injektor rendszert, stb...
Normál esetben motorféken az ECU lekapcsolja az injektorokat és kb a forsulatszám tartomány fele alatt kezdi visszakapcsolni. Ekkor "kellene" lennie 1 vagy 2 durrogásnak.
A PAIR rendszer kiiktatásával lehet visszajön ez a pár durranás, de azt a részét nem értettem, hogy zárd el, de lukaszd ki?!