Mostanában eléggé sok(k) mindent hallottam a motorodról. Eddig azt mondták a gyorsváltóval volt gond (vezeték szigetelés), most Te azt irod, hogy a PC5 lett kivéve, stb...
A kettőnek nincs köze egymáshoz, a PC5 nem kezeli/kezelte a gyorsváltót, stb...
Szóval nem nagyon tudom most mi van igazán
kétszer beszéltünk telefonon és mindkét alkalommal korrekt voltál, mindent elmondtál. az itteni írásokról nem akarok véleményt nyilvánítani.
én nem akarok kereskedni sem üzletet rontani, de a márkatársamnak segítek ha tudok
egyébként meg nem értem mit mondasz
Ma hivták fel a figyelmemet erre a topikra és hogy olvassak bele.
Nekem nagyon is tetszett Ago a hozzáállásod és a PC5-el is elégedett voltam, fingom sem volt hogy mi történt amitől egy hónap mulva nem dolgozott a motor legfelül.
Utolag tudtam meg hogy PC5 ki lett véve és igy fel tud pörögni a motor. Hétfőn tesztelem a Szlovakiaringen és ha megvan a passzolo gyorválto szenzor akkor nagyon szeretném ujra visszatenni mindent.
Az tény hogy tul sok helyen volt már a motorom de nem tudom ezt sehogy kikerülni hiszen egyik mühely ezt csinálja, a másik mühely mást. Ago téged kérdeztelek válto szétszedés ügyben is de mivel nem ment ezért lett az M3
Az biztos hogy elég messze állok attól hogy szeressem ezt a zixxert mert tul sok örömöm eddig nem volt benne pedig már eddig is többet költöttem rá mint a gixxerre 2 év alatt
már a gyorsváltók miatt szarrá ment több fogaskerék és 2 léptetővilla a váltoban, aztán ezek miatt a fogaskerekek miatt tönkrement már az olajpumpa
szóval vagy peches vagyok, vagy nem valo alám ez a gép
De nem szeretném ha emiatt kellene vitatkoznotok, mert én elégedett voltam a commanderrel és Ago tulórázásával is, igaz számomra nem derült ki hogy mi volt ingyen és mi nem, mert annyit szoktam fizetni amennyit kérnek.
peace
Ago ha megvan végre az igazi sensor akkor jövö héten visszatehetnénk mindent, mert nem akarom kidobni a commandert.
Tisztelt AGO MOTORS!
Fél éve vagyok egy 2001-es évjáratú Honda CBR 929 RR tulajdonosa.A motort gyári kipufogó rendszerrel vásároltam.Nem vágyom versenypályára ,viszont egy sima kipuf.dobcserét tervezek amint sikerül anyagi szempontok alapján nekem megfelelő darabot találni.Magyar gyártó termékén gondolkodom.Úgy gondolom,hogy ha nem tizedmásodpercekért küzdök és nem kívánok "felvágni" senki előtt,hogy nekem ilyen meg olyan méregdrága dob van a gépen ez a megoldás is tökéletes lesz.Nyilván a gázáramlás másabb mint egy yoshiban és társaiban.De hanghatás szempontjából pont nem sokat vehet észre az ember szerintem.Gyári levegőszűrő párti vagyok.Előző motoromon egy SV 650s en is gyári szűrő volt és egy hazai tuning dob.dobcsere után érezhetően jobbat ment alulról is.Nem torpant.Vége is több lett.Annyit csináltattam még,hogy kicsit több benzint adtak neki valami kütyűt rácsatlakoztatva 5 perc alatt.Plusz tíz százalék azt hiszem.A mostani Cbr-nél dobcsere után egy fékpadi beállítás szóba jöhetne még a közeljövőben reményeim szerint.Mennyi tartalék van egy 929-ben és mi a tapasztalat mit érdemes kihozni belőlle.Tapasztalatokat szivesen olvasnék eddigi cbr 929 beállításról.Nem túl sok ilyen motor van az országban.És a sima dobcsere beállítás nélkül valóban idézhet-e elő komoly károkat a motorban.Szelepek,bármi más.A választ előre is köszönöm!Karcsi
Ne kímélj! Egyébként 2006-os Zizihez is jó a PC V? Én abban a hiszemben voltam, hogy ehhez az évjárathoz egyedül a PC III jó. Köszönettel fogadok minden gyakorlati tapasztalatot a ZX-14R-el kapcsolatban! A kérdésem akkor hozzád is intézem: Bazzaz, vagy PC?
Kicsit tisztába probálom elötte tenni a dolgokat.
Ha csak az injektort szeretnéd hangolni, akkor a Power Commander a jobb választás.
Ha szeretnél hozzá még pluszba gyorsváltót meg kipörgésgátlós is, akkor viszont a Bazzaz, de az jóval drágább projekt.
Mondjuk meg kell néznem, hogy Z-Fi TC létezik-e a te motorodhoz. Irtál évjáratot?!
magadhoz mérten is korrekt válasz volt bár nem vártam válaszra ,mert nem vártam magyarázatot.Nyilván hibázik az ember néha még akkor is ha jó szándékkal jár el.Tudom a pontos előéletét a járműnek.Néhány dologgal magam sem értek egyet,de nyilván a tulaj is csak jobbat szeretett volna,kiküszöbölendő az általa észlelt hibákat.Persze ettől a nyilatkozatodtól még nem tartozol a kedvenceim közé ,de mindenestre látom ,hogy tudsz nem kioktatóan is beszélni valakivel és vállalod ha valamit hibázol.Ez tisztességes.mert aki dolgozik...hibázik....
szerintem ezt ne is feszegessük tovább,a lényeg eddig tartott
Igen, tudom melyik motorról van szó.
De van ennek a dolognak egy másik oldala is. Az ügyfél - akiről szó van - vásárólt valahonnan Power Commandert, meg hozzá egy gyorsváltó kapcsolót, amivel működni fog az egész. A mi dolgunk annyi lett volna, hogy beszereljük és beállítsuk a motort.
A szerelés ott kezdődött, hogy tájékoztattuk az ügyfelet, hogy amit vásárolt, az abban a konfigurációban nem fog működni. Mivel a motorral menni akartak versenyre, ezért egy másik konfigurációba kellett ezek után beépíteni a dolgokat a motorba. Persze a beszerelés egyáltalán nem ment gondok nélkül, mivel az elötte benne lévő elektronika (Interceptor vagy mi) miatt pár dolgot megváltoztattak a motor gyári kábelezésén, amit elsőre ki kellett deríteni és visszaállítani az eredeti állapotra.
Ezek után végre sikerült beszerelni és beállítani a motort több óra elcsúszással.
A gyorsváltó beszerelése és kipróbálása után kiderült, hogy az ügyfél által vásárolt gyorsváltó kapcsoló nem megfelelő ehez a konfigurációhoz, de mivel az ügyfél nagyon szerette volna ezt használni a versenyén - ingyen a rendelkezésére bocsájtottunk egy másik ÚJ gyorsváltó kapcsolót addig, míg meg nem érkezik helyette egy megfelelő. Persze ezt majd nekünk használtként kell értékesíteni, amin mi fogunk bukni. Azt is vállaltuk, hogy az általa megvásárolt gyorsváltó kapcsolót térítésmentesen kicseréljük, amint megérkezik a következő szállítmány.
Mivel az általunk ingyen vállalt 1-1.5 órás munka közel 4-5 órát vett igénybe, több ízben ingyen illetve kölcsön adtunk új termékeket azért, hogy a következő versenyen megfelelő technikai háttérrel tudjon indulni, mivel az időelcsúszás miatt a többi ügyfél ott várakozott és mivel az utolsó pillanatban is fellépett gond a gyorsváltó kapcsolóval, amit ideiglenesen kellett megoldani, azért volt az, hogy ez nem forrasztva, hanem csak összesodorva és leszigetelve lett megcsinálva.
Megtehettem volna az is, hoyg figyel, ez nem működik , én nem adok neked másikat, olda meg és kész.
Persze ettől mégg akár össze is forraszthattuk volna, valszeg meg is tettük volna - mint ahogy meg is tesszük - , ha ez a végleges megoldás lett volna.
A motor úgy jött már hozzán oda, hogy a váltójával már akkor gond volt, mivel az elötte bent lévő elektronika nem volt megfelelő ebbe a motorba. Ezt e-mail-okkal tudom igazolni, amit az ügyfél irt nekünk.
Az ügyfél minket is értesített a fent leirt "gondról", felajánlottuk, hogy megnézzük, de az ügyfél ezt nem vette igénybe. Az meg egy más kérdés, hogy az ügyfél szinte mindig máshova viszi a motort, nem tudjuk nyult-e hozzá valaki, bár nem értjük, hogy hogyan tudott a szigetelő szalag "lecsúszni". De asszem nem is érdekel...
Elfogadjuk, hogy hibáztunk a forrasztásban, de mivel ez egy előre megállapodott ideiglenes megoldásként készült, úgy gondoltuk, hogy megfelelő lesz.
Kawasaki zx 10 2011.elektronika +váltoelektronika került bele áltataltok.Padozás után 216 Le volt,úgy tudom.minden jo is volt ezzel .De egyszercsak meghalt a technika.11e ford.környékén leszabályozott sőt a váltással is gondok adódtak,mivel a motor pályán van használva,épp abban fordulattartományba van az ideális elváltás ahol beleugatott valami az elektronikába.A mért teljesítmény így 179Le -re csökkent az előtte általunk mért 210 Le helyett.Ezt egy kissé megsinylették a kapcsolókörmök is,de hogy mi volt előbb ennek megállapítása nem az én tisztem.Mindenesetre tény:a kapcsolórudazattól a váltóelektronikához érkező vezetékek 2x2 db össze volt sodorva és szigetelőszalaggal volt szigetelve,amely lecsúszott a kábelekről.A két összesodort de már félig szétcsuszkált vezetékek összeértek, igy azt imitálva, hogy valaki folyamatosan terheli a váltókart mintha váltani akarna.Magyarán a váltóelektronika életbe léptette a leszabályozást vagy megszakította a gyujtást vagy elvette az üzemenyagot-mittudomén hogyan műxik.Lehet nem szakszerűen fogalmaztam,de remélem érthető volt a hibaleírás.Amugy minden szép és jó volt a munka körül,de amikor ezt megláttam nem tudtam sirjak vagy nevessek.Így inkább kiszereltük az egészet a picsába,így újfent minden jól működik és a gyári értékeket teljesíti a blokk NO EZÉRT IRTAM A forrasztópáka szerepének fontosságát.no meg ugye bandázsszalagot is feltalálták már.
Ezzel nincs is baj, de már az első leveledkor azon gondolkodtam, hogy mi lehet az, ami elvesz LE-t, ha nem forrasztod. Amiket mi szerelünk "dolgokat", azok max "rácsatlakoznak" a vezetékre, tehát ha az nem forrasztva van, nem idézhet ezt elő, max az egység nem működik.
A másik, hogy sokszor jönnek hozzánk, hogy mi csináltunk valamit, amiről kiderül, hogy aztán nem is mi voltunk... ezért is érdekelne...
Eladó használt power commanderek a következő tipusokhoz: VFR 800 VTECH,GSX-R 750 K6-K7,HAYABUSA,ZX 636 05-06,Z-1000,CBR 1000RR,R6 03-05 45000 FT darabja.CSAK TELEFONON ÉRDEKLŐDJ 06705850436.
én se tudom mi van
sodrodok az árral
hétfőn slovakiaring utána kereslek