Hello Ago!
Van egy pc IIIr-em és nem tudom megnézni, h milyen térkép van rajta mert nem látja a laptopom. Amúgy egy cbr 954-hez való. Müködni biztos, h müködik mert ha bekötöm akkor másképp megy a vas.
Írd meg légyszí mit csináljak vele.
Választ előre is köszi.
Hello Ago!
A Warrior 2004-es évjáratú.
Ezek szerint mindegyik kipufogót meg kell furkálni? Mert ezen gyárilag nincsen lambda szonda.
Olyankor, hogy alakul az ár, ha én viszem az elektronikát?
Szervusz Ago. Nem akarok tolakodni, de a GSX-R1000 forumban lenne olyan tema, amihez azt mondjak hozza tudnal szolni. Erdekelne a hozzaszolasod. Udv: Capa
Szia Ago. Vártam a leveledet/jelzésedet a gyorsváltóval kapcsolatban. Mit mondtak az amerikaiak? Tudtak valami okosságot mondani, hogy miért döglött meg a 2.?
Ha mondjuk én venném ,akkor nem a PCIIIUSB-t, hanem a PCV-t venném, ami kb. 6000HUF-fal drágább. Kisebb, jobb, bővíthetőbb, modernebb, jobban eladható késöb, stb...
Ha a PCIIIUSB-t választod, akkor azokkal a gombokkal üzemanyagot tudsz állítani 3 tartományban +5% és -5% között.
Nem kell semmit se furni-faragni, mert a kipufogón keresztül tudunk mérni....
Nincs gond a 120huf összeggel,kb. ennyire is számítottam..magában csak az elektronika volt 80 asszem a shopotokban..
a kérdésem még annyi,hogy ennél is kell fúrni faragni lambda helyet a kipuffokba,vagy van gyárilag rajta?
Képet láttam a cuccról nálatok és volt asszem az elején 3 lehetőség (high,mid,low) ezek mire vannak?menet közben is tudom állítani magam ahogy szeretném?
Elnézést a laikus kérdésekért.. csak most ismerkedek a témával..
Szerintem mind1, melyiket rakod bele, főleg ha te is évente cseréled, mint én. Én NGK-t hazsnálok, viszont egy dologra figyelj oda. Hamisítják. Ami gyanusan olcsó, az lehet hamis NGK. A neten találsz összehasonlító képeket az eredeti és a hamisított között
Vagy nem irtad a warrior évjáratát vagy én nem olvastam el figyelmesen.
A Wariorral és az összes V2-vel csak egy "gond" van. A hengrek teljesen eltérnek egymástól, ezért én a legjobb eredmény elérése érdekében 2 térképesre, azaz minden hengert, mint egyhengeres motor végigállítok. Azon kívül, hogy ez joval több munkával jár van még egy feltétele. Minden egyes hengerben a kipufogógázt külön kell tudnom elemezni. Ez vagy úgy lehetséges, hogy 2-2-ben kipufogó van rajta, vagy pedig minden leöllőbe bele kell rakatni egy lambdaszonda helyet, mielött a padra kerül.
Ennek a költsége (PC+beszerelés+beállítás):140-150KHUF
Szia Ago
Egy kérdésem lenne Cbr600RR 2006-os ba eddig NGK gyertyát tettem de Densoval szerelik gyárilag .Gyertya csere elött álok Ngk vagy Denso gyertát tegyek bele?
Amugy évente cserélem a gyertyákat mert szoktam ringen meg utcán is menni.
Csak ebben az évben belett lőve rajta minden (powercommander)
Köszönöm elöre is.
Egy kis segítségre lenne szükségem.Van egy VFR800Fi motorom,amivel lenne egy kis probléma.A gond,hogy 3000 alatt lehetetlen szinte motorozni vele.Itt már kérdeztem a srácokat a VFT topicban és mindenki erről panaszkodott.. azt tanácsolták,szokjam meg.. én viszont inkább megoldást keresek.
Láttam nálad ehhez a típushoz power commandert és ezzel kapcsolatban érdeklődnék,hogy mit tudnál ajánlani hozzá?Nem a teljesítménynövelés a cél,hanem a simább egyenletesebb járás 3000 alatt.Ha ettől más érték is javul az már grátisz :)
Szóval várom az ajánlatod az alkatrészre és természetesen a beszerelésre is!Minimális belenyúlást szeretnék,a lehető leg "gyáribb" módszerekkel,ha lehet.
Van egy pc IIIr-em és nem tudom megnézni, h milyen térkép van rajta mert nem látja a laptopom. Amúgy egy cbr 954-hez való. Müködni biztos, h müködik mert ha bekötöm akkor másképp megy a vas.
Írd meg légyszí mit csináljak vele.
Választ előre is köszi.