A kérdésem az lenne, hogy mondjuk a héten szerdán beférnék-e egy 2007-es CBR600RR-el egy PC beszerelés/behangolásra? Illetve van-e PC-d hozzá raktáron?
Eladó Power Commander 3. 1999-2003 as milléhez-tuonohoz vagy falcohoz!
Vadiuj sosem volt beszerelve! dobozzal CD vel kábelekkel eladók minden gyári csomagolásban!
Érdeklődni telon 06303753803
vagy dobjatok mailt az: af-1futura@freemail.hu ra!
Köszönöm válaszod.
Szakemberhez fordultam, ő csinálgatta, csak nem nagyon akar megjavulni a dolog...a pénz meg...megy...
Azért nem fordultam eddig máshoz, mert valahogy gondoltam, hogy nem szívesen jelentkeznének"erre a csodás feladatra" .
Még csak egy utolsó kérdésem volna.
A motor visszahívásos a TPS sensor miatt, érdemes kicseréltetni, illetve okozhatja ezt a jelenséget?
Nincs is jobb, egy toldozott/foldozott/hekkelt Power Commanderrel "szórakozni".....
Ha a TPS jel vezeték (szürke) nincs csatlakoztatva, akkor azon a vezetéken nincs jel és ezért valamekkora "zajjel" van rajta, ami valamekkora gázállást "szimulál".
Hogy az mekkora, az sok mindentől függ ("zajjel" mértéke, TPS max/min jelszint beállítása, stb...)
Szóval amekkora a jelszint, akkor gázállásnak érzékeli a Power Commander és ahhoz a gázálláshoz tartozó értékeket veszi módosító értékeknek.
Ez általában 2-5% között szokott lenni, de befolyásolja sok tényező...
De mivel te "állítólag" törölted/kinulláztad az alsó gázálláshoz tartozó értékeket, így kb nem csinál semmit....
Már ha a leírt dolgok igazak....
De szerintem nem igazán az a "jó" megoldás, hogy lépésről lépésre próbálkozol, hátha....
Eléggé sok mindentől függ, hogy egy Power Commander jól működjön.
Lehet valami szakemberhez kellene fordulni, aki már látott esetleg ilyet és tudja mit kell csinálni. Annak kb pár perc alatt kiderültek volna ezek a dolgok.
De félreértés ne legyen, nem jelentkezni szeretnénk ezért a "csodás" feladatért...
Sajnos nem oldódott meg a probléma, kinulláztam a térképet, és még rosszabb lett mint volt...
A Commander nem gyári csatlakozós, hanem csak rá van forrasztgatva.
Kaptam egy olyan infót, hogy a szürke kábel megy a TPS sensorhoz, és talán az nem érintkezik rendesen.
Megnéztem, hát ez biztos, hogy nem érintkezik rendesen!
Attól függetlenül megy a motor, reagál a gázadásra, csak néha bedadog.
A kérdés az volna, hogy mehet TPS sensor rákötés nélkül a motor a commanderrel, illetve, hogy produkálhat-e ilyen jellegű hibát?
Olyan kérdésem volna, hogy hogyan tudom a PC3 ról letölteni a térképet?
Tudom nem szerencsés egy másik motornak a térképét feltölteni, de megpróbálom, hátha javul valamit a motor.
Azt tapasztaltam, hogy 5000 es fordulat közelében sok üzemanyagot kap, és dadog, de ez is inkább alacsony fordulaton való járatás után jön elő.
Feltettem a szoftvert, meg is tudok nyitni mapokat, de azt nem adja, hogy hogyan tudom lementeni az eredetit.
Szeeva Hát kivettük a cimbi hondájábol és ahogy ő bontotta az övét ugy az enyémet is és ugyan ugy épitettük átt az enyémbe,csak ez enyém nem csinált semmit,olyan volt mindtha nem inditota volna el a szivatyut,szépen viszadugdoztunk minden stekket és gyönyörüen járt ujra de elötte járt a másik moci,
Firmware frissítés közben elcsesztem a PC3-am. Alacsony FW-ről akartam frissíteni és .... Jelenleg valószínűleg a Bootloaderben döglődik: Laptop felismeri USB-n, viszont Serial nem látszik és az eszköz nem kommunikál. Ki tudjátok ütni és esetleg befrissíteni?
Vagy esetleg hangolásnál megoldható, mivel szerintem a térkép is ugrott?
Szeva Ago Van a polcon egy 2002-es honda cbr 600 F4 i power comanderem,egy jóbarátomtol kaptam,ugyan olyan F-s hondábol vettem ki évjárat minden stimmel és a cimbi gépében üzemelt az enyémbe már nem vélemény? Ja és ha bontobol veszek egy másikat ujra szinkronba kell hozni az egész mocit ugye?
Azt hiszem, hogy PCV van raktáron.
Szerdán késő délután/este van egy szabad hely...
A kérdésem az lenne, hogy mondjuk a héten szerdán beférnék-e egy 2007-es CBR600RR-el egy PC beszerelés/behangolásra? Illetve van-e PC-d hozzá raktáron?
KAWASAKI Er6n, Er6f, Versys-hez.
7o pénz.
7o/337-8289
Kawasaki Er6 n, Er6 f, Versys-hez.
7o.ooo Ft.
Vadiuj sosem volt beszerelve! dobozzal CD vel kábelekkel eladók minden gyári csomagolásban!
Érdeklődni telon 06303753803
vagy dobjatok mailt az: af-1futura@freemail.hu ra!
Yamaha tipus betegsége a TPS szenzor hibája.
Elég sokban cserélték, de nem hinném, hogy ez okozza a gondot.
Szakemberhez fordultam, ő csinálgatta, csak nem nagyon akar megjavulni a dolog...a pénz meg...megy...
Azért nem fordultam eddig máshoz, mert valahogy gondoltam, hogy nem szívesen jelentkeznének"erre a csodás feladatra" .
Még csak egy utolsó kérdésem volna.
A motor visszahívásos a TPS sensor miatt, érdemes kicseréltetni, illetve okozhatja ezt a jelenséget?
Nincs is jobb, egy toldozott/foldozott/hekkelt Power Commanderrel "szórakozni".....
Ha a TPS jel vezeték (szürke) nincs csatlakoztatva, akkor azon a vezetéken nincs jel és ezért valamekkora "zajjel" van rajta, ami valamekkora gázállást "szimulál".
Hogy az mekkora, az sok mindentől függ ("zajjel" mértéke, TPS max/min jelszint beállítása, stb...)
Szóval amekkora a jelszint, akkor gázállásnak érzékeli a Power Commander és ahhoz a gázálláshoz tartozó értékeket veszi módosító értékeknek.
Ez általában 2-5% között szokott lenni, de befolyásolja sok tényező...
De mivel te "állítólag" törölted/kinulláztad az alsó gázálláshoz tartozó értékeket, így kb nem csinál semmit....
Már ha a leírt dolgok igazak....
De szerintem nem igazán az a "jó" megoldás, hogy lépésről lépésre próbálkozol, hátha....
Eléggé sok mindentől függ, hogy egy Power Commander jól működjön.
Lehet valami szakemberhez kellene fordulni, aki már látott esetleg ilyet és tudja mit kell csinálni. Annak kb pár perc alatt kiderültek volna ezek a dolgok.
De félreértés ne legyen, nem jelentkezni szeretnénk ezért a "csodás" feladatért...
A Commander nem gyári csatlakozós, hanem csak rá van forrasztgatva.
Kaptam egy olyan infót, hogy a szürke kábel megy a TPS sensorhoz, és talán az nem érintkezik rendesen.
Megnéztem, hát ez biztos, hogy nem érintkezik rendesen!
Attól függetlenül megy a motor, reagál a gázadásra, csak néha bedadog.
A kérdés az volna, hogy mehet TPS sensor rákötés nélkül a motor a commanderrel, illetve, hogy produkálhat-e ilyen jellegű hibát?
Átírtam 5000 alatt a pluszokat 0 ára, a negatívokat hagytam, remélem megszűnik a probléma.
Olyan kérdésem volna, hogy hogyan tudom a PC3 ról letölteni a térképet?
Tudom nem szerencsés egy másik motornak a térképét feltölteni, de megpróbálom, hátha javul valamit a motor.
Azt tapasztaltam, hogy 5000 es fordulat közelében sok üzemanyagot kap, és dadog, de ez is inkább alacsony fordulaton való járatás után jön elő.
Feltettem a szoftvert, meg is tudok nyitni mapokat, de azt nem adja, hogy hogyan tudom lementeni az eredetit.
Köszi
Jaaah.... 10-re megyek, de nem tudom meddig....
Lehet, hogy csak délig, de lehet tovább...
A PC-nek 99%-ban nincs köze az AC pumpához...
mi az, hogy nem üzemel!?
Keresek power commandert HONDA CBR 929RR motorhoz.
Valakinek van eladó?
Firmware frissítés közben elcsesztem a PC3-am. Alacsony FW-ről akartam frissíteni és .... Jelenleg valószínűleg a Bootloaderben döglődik: Laptop felismeri USB-n, viszont Serial nem látszik és az eszköz nem kommunikál. Ki tudjátok ütni és esetleg befrissíteni?
Vagy esetleg hangolásnál megoldható, mivel szerintem a térkép is ugrott?
Köszi
Rena
Sikerült utánanézni?!
Megvan még?!
A telefonon 13:00 után vagyok általában csak elérhető!