Nem nagyon szeretnék vitatkozni, mert nem sok értelme lenne.... De lehet, hogy a Budakeszin lévő Istvánkó autós padjához hasonlóan vannak esetleg még más jó padok is, csak te nem ismered őket...
Úgy mellékesen:
- a mi padunk 5 féle kompenzációval tud számolni (eleve kompenzációval mérünk hátsó keréken is)
- a mi padunk veszteséget is tud MÉRNI kuplungig (bizonyos esetekben lehet értelme, de ha tudom mennyi a veszteség kuplungig, azzal nem sokat vagyok elöbbre)
- ezen kivül még sok dolgot tud, de felesleges felsorolnom....
igen, úgy ahogy írták, 1,15-el szorozza a keréken mért teljesítményt. De ez nem túl pontos így, már ami a főteneglyre kapott eredményt illeti, de összehasonlításhoz jó. Viszont ha te nem is AGO-nál mérettél, akkor meg végképp nincs értelme hasonlítgatni ezekkel az eredményekkel, mert padok között is lehetnek nagy különbségek!
sokszor a gyári telejsítményadatok sem igazak ám! szóval ebből nem fogod megtudni, hogy milyen állapotú a motorod, főleg, hogy át se lehet számolni jól.
Majd én válaszolok helyette. NEM LEHET ÁTSZÁMOLNI PONTOSAN FŐTENGELYRE! Mivel iszonyat sok dolgon múlik. Pl az, hogy milyen gumi van a motoron is számíthat akár 5LE-t is. Milyen olaj van benne szintén számíthat, lánc kopottsága meg még millió apróság. És akkor a méréskori környezeti viszonyokról nem is beszéltünk, amikkel motoros mérőpadon még nem láttam sehol, hogy kompenzálnák valamilyen szabvány alapján, mint pl Budakeszin az Istvánkónál, csak ott autókat mérnek. Szóval az a megegyezés szerinti 15% egy baromság véleményem szerint.
Sok helyen mérnek veszteséget teljesítményméréskor, tudom ezt meg Ago tartja hülyeségnek, nyilván mindenki a saját módszereire esküszik, de azt még mindig pontosabb megoldásnak tartom, mint "szorozzuk fel 1,15-el" megoldásnál. Amúgy meg tök8 mennyi főtengelyen, úgyis a keréken leadott teljesítmény számít, és mindig ugyan ott kell méretni, ha módosít valamit az ember rajta, ennyi.
-1, +2 van a motoron, de ez már szinte elhanyagolható a képletben.
Nekem az is elég, ha valaki mond egy kb. értéket, akkor már meg tudom nézni a Le ranglistához képest, hogy milyen a motor.
Befolyásolja valami, vagy csak felszorzom az átlagos 1,15 el?
Csak azért érdekel ennyire, hogy tudjam milyen állapotban van a motor, a többi hasonló motorhoz képest.
Csak úgy magamtól ide irogatni nem szoktam, de ha tudok, válaszolok a kérdésekre...
FZ6:
Maga az FZ6 nem egy erőgép. Általában a morok alsó/közép tartományban nem túl "jók". Valamennyit lehet rajta segíteni, ha kikerül belőle a katalizátor, kap egy jó kipuffot és be van hangolva hozzá az egész. Ha csak felekrül egy dob és kikerül a katalizátor, akkor alsó/közép tartományban mgé szarabb lesz.
Még lehet azt is csinálni, ha nem érdekel annyira a fogyasztás, hogy előre eggyel kisebb lánckereket raksz fel és akkor jóval dinamikusabb lesz a mocid...
A régebbi padok úgy tudtak csak jól mérni, hogy megkellett adni az áttételt, hogy jól mérjenek.
A modernebb padok már már más elven mérnek, ott nem kell megadni az áttételt.
Kedves ago motor-s!
Légy szíves adjál életjelt magadról.Az előző 3359-es bejegyzést Neked is írtam egy kicsit,szeretettel.Mi már ismerjük egymást:sok évvel ezelőtt sportlégszűrő szivacsot adtál nekem ajándékba a 350-es tuning CZ-mhez.Azóta volt FZ6-om is.
Lenne kérdésem is.Az Fz6-on tuning kipufogóval el tudnánk-e érni,hogy alul nyomatékosabb legyen.Bármilyen vicces,de 4000-5000-es fordulaton az FZ6 annyira nyomatékszegény,hogy a 350 CZ-t sportosabbnak éreztem.
Az is lehet,hogy annyira halk és semmilyen hangot ad ki 4-5000 tájékán az FZ6,hogy ilyenkor ezért érzem gyengének.Talán egy sportkipufogó egy dögös hanggal feledtetni tudná ezt a benyomást.
Szerinted,mi lenne a legjobb megoldás,legátütőbb eredmény?
Széles utat és természetesen gumifákat!
Nem akarok belekotyogni,de szerintem hagyjuk az Ago motors-t érvényesülni,mert az olyan laikusokból /mint amilyen én is vagyok/ és féllaikusokból Dunát lehetne rekeszteni.Nincs is ezzel semmi baj,csak szerintem tök jó,ha egy ilyen fórumon igazi szakemberek is hozzá szólnak,és minél többször annál jobb.Ha ezzel esetleg ügyfelet is találnak,azt ne sajnáljuk Tőle,ennyire értelmetlenül ne legyünk már irigyek.
Most nézd meg:Ago motor-s aug. 20.-a óta nem írt,és én mindjárt rosszul leszek .Nem hiszem,hogy jobb lesz itt a fórumon,ha Ő nem ír,épp ellenkezőleg.
Széles utat,és gumi fákat.
Érdeklődnék, hogy a teljesítmény mérésnél a keréken mért teljesítményt 1.15 -el kell szorozni, hogy a tengelyen mértet megkapjuk, a nyomatéknál is így kell?
- akartuk forgalmazni, de nem tartott rá igényt a "tulajdonos"
- mást is injektormódosító készülékeket is forgalmazunk, nem csak PC-t, mi elmondjuk melyik mire jó, előny, hátrány és az ügyfél majd dönt. (PC, Bazzaz, Fi Tuner, DFC, CMD, Memjet, stb..)
- igen, van hozzá kábel szett is, ami még drágábbá teszi
- szinte minden pontban jobb a PC, talán egy dolgot kivéve, hogy nem logol, de ezt egy átlag felhasználot nem érdekli
- azért tegyük hozzá, hogyha jól emléxem még mindig soros portos a motty
- nem az én forumom, de mivel év vagyok az, aki a PC kérdésekre tud választ adni, és kb ez a dolgom, igy sokat irok ide
- nyugodtan csináltathatsz egy Motty forumot, hidd el nem fogok oda irni, hogy a PC sokkal jobb, mint te ide..
Engem csak az idegesit h Mo.-n már majdnem minden többe kerül mint más Európai országokban. kioktatni sem akarok senkit,csak azért érdekelne engem is h miért is van ez?Mikor haza jövök ,érdekes módon ,tele van az autóm,mosóportól,a lekvárig,motoros kabáttól,az akra rendszerig és estig sorolhatnám.
Nem nagyon szeretnék vitatkozni, mert nem sok értelme lenne.... De lehet, hogy a Budakeszin lévő Istvánkó autós padjához hasonlóan vannak esetleg még más jó padok is, csak te nem ismered őket...
Úgy mellékesen:
- a mi padunk 5 féle kompenzációval tud számolni (eleve kompenzációval mérünk hátsó keréken is)
- a mi padunk veszteséget is tud MÉRNI kuplungig (bizonyos esetekben lehet értelme, de ha tudom mennyi a veszteség kuplungig, azzal nem sokat vagyok elöbbre)
- ezen kivül még sok dolgot tud, de felesleges felsorolnom....