Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia!
érdekelne a dolog egy e-mail cimet adj légyszíves!
Az áttétel rövidítés a legolcsóbb és legjobban működő tuning. Garantáltan jobban fog menni. Viszont tapasztalatom szerint inkább a gyenge motoroknál számít sokat. Mondjuk 120LE alatt, ott is inkább a sor négy vagy "nyomatékszegény" gépeknél. V2-re lehet, hogy nem hat annyira.
Itt is az lesz. Csak nem most.
Törpöltem én is a 750-es szetten.

Motorcsere jobb ötlet volt végülis.
Mer kevés lett és nincs pénze nagyobbra vagy nem tudom.
Nem................de minek SV-be több?
Má 650-be.
Nem de úgy érzi majd. 20-30e-ből nem kapsz lóerőt.
Több lesz tőle a ló? ? ? ?
Áttételezd le.
Igen de szerintem az olyan motoroknál működik igazán ahol van fordulatszám is. R1-R6 ilyesmi.
még az ősszel mikor akartam venni sv-t akkor találtam egy angol fórumon valami ojant ahol a szívócsövek hosszával lehetett variálni a motort, lehet ijen készletet venni
Költsd inkább benzinre.
Ojan 20-30.000 böl egy 10 pacival töbet lehetne belöle kihozni?
Azt nem akarom most vetem az enyémbe ledes izzatok de nem valami jó mert nincsen rajta tompítót meg nem is világit annyira
Inkább felszívnám.
Után a vigyorognék mint a vadalma.
Van olcsobb megoldas is.
Hamár itt tartunk van rá mód.
De csak ha komolyan gondolod.

Nem olcsó de inkább drága.

Én beszereznék hozzá egy pár készlet váltót és kuplungot is.
ha 100le-t akarsz akkor vegyél 1000-est, ebbe még +30Nm is bennevan amit már eléggé meg lehet érezni
vagy ha olcsóbban akarod akkor lopd el a gábor vifferét most úgysincs othol
Nincs mit.
Értem oké köszönöm szépen a segítséget.
Egy kicsit komolyabb válaszra vártam azért írtam annyit mert nem tudom mit lehet kihozni egy ilyen motorból gondoltam tudtok segíteni.
A mocid szériában 72Le (elvileg). Full kipurendszerrel, PC-vel, légszűrővel összejön talán 80-82Le nagy szerencsével 85 is. Ha használt cuccokat sikerül hozzá szerezni akkor ez megáll talán 200-250e-ből.
700-as kittel láttam 100 lovasat de az már a motorod ára még egyszer (az eddigieken felül). Szóval ha +30Le akarsz akkor a megoldás az SV1000. Olcsóbban kijössz és üzembiztos lesz.
Olyan sajnos nincs!
Plusz 70 Ló a minimum:
légszűrő: hidegben +20 ló, melegben + 19.
Power Commander: + 30 - 300 ló.
Szétberhelése a gyári kipuffnak: + 40 ló.
Dynojet matrica: + 20 - 50 ló, mérettől, és elhelyezéstől függően.
300-as tiltás kiszedése az SV650-ből: + 40 - 70 ló.
Padozás: + 100 ló.
Ezek közül válassz!
Úgy egy olyan 20-30 Lo