Az áttétel rövidítés a legolcsóbb és legjobban működő tuning. Garantáltan jobban fog menni. Viszont tapasztalatom szerint inkább a gyenge motoroknál számít sokat. Mondjuk 120LE alatt, ott is inkább a sor négy vagy "nyomatékszegény" gépeknél. V2-re lehet, hogy nem hat annyira.
még az ősszel mikor akartam venni sv-t akkor találtam egy angol fórumon valami ojant ahol a szívócsövek hosszával lehetett variálni a motort, lehet ijen készletet venni
ha 100le-t akarsz akkor vegyél 1000-est, ebbe még +30Nm is bennevan amit már eléggé meg lehet érezni
vagy ha olcsóbban akarod akkor lopd el a gábor vifferét most úgysincs othol
A mocid szériában 72Le (elvileg). Full kipurendszerrel, PC-vel, légszűrővel összejön talán 80-82Le nagy szerencsével 85 is. Ha használt cuccokat sikerül hozzá szerezni akkor ez megáll talán 200-250e-ből.
700-as kittel láttam 100 lovasat de az már a motorod ára még egyszer (az eddigieken felül). Szóval ha +30Le akarsz akkor a megoldás az SV1000. Olcsóbban kijössz és üzembiztos lesz.
érdekelne a dolog egy e-mail cimet adj légyszíves!