Mindenképp tervezek valamit és valószínűleg az FI tuner lesz, hacsak nem találok használtan egy jó PC-t.Már csak a fogyasztás csökkenés miatt is megéri, az erőtöbblet meg plusz öröm. Ha netán találok pc-t úgy is vállalod a beállítást? Egyébként én balatoni vagyok de Bp-n laktam és elég sokat járok fel. Olyan június körül gondoltam ezt a kis beavatkozást, egyelőre tájékozódom. Amint megvan a pénzem erre úgyis felhívlak.
Hogyne emlékeznél Ago! Az enyémbe pont egy éve tetted be az FI-Tunert!
Eredmény:
1: 1,5-2 l fogyasztáscsökkenés
2: egyenletesebb a teljesítményleadás (eltűnt 5000-es fordulatnál az a megtorpanás ami volt előtte)
3: Jól néz ki a Healtech matrica a vázon (+10LE)
Ár/érték arányban a HealTech Suzuki FI Tuner Pro a legjobb jelen pillanatban a piacon. SV1000-be nem emlékszem, hogy raktam volna bele, de 2 hete két TL1000R-be is építettem.
De ha szakmailag nézem és egy 2 hengeres motort célszerübb hengerenként beállítani, ezért jobb megoldás lenne egy Power Commander.
Mivel tudom, hogy a Power Commander beállítással nagyságrendileg drágább, ezért jó megoldásnak tartom az FI tuner-t is.
Ha a Power Commander-t egy térképes beállítással állítjuk be, akkor nem nagy különbség lenne az FI Tuner Pro eredménye között, főleg nem utcai hazsnálatban...
Hello Ago.
Köszi a választ. Hallottam már a suzuki tunerrről is hogy van, de konkrét tapasztalatot még senki sem mondott. Egyébként jól hangzik az ajánlatod beállítással együtt. Esetleg van tapasztalatod sv 1000-el is? Az enyémen nyitott dobok és k&n sportlégszűrő van sima fékpadi hangolással. Még egy kérdés: mi az amit változna a tunerrel? Jobb teljesítményleadás? kisebb fogyasztás? erősebb blokk? üdv. Gaben
Ellenőrzésre nagyon nincs szükség, mivel nem volt még olyan motor, - főleg nem z750-ből -, ami jó lenne.
A motorok "sajnos" gyári állapotukban sem igazán "megfelelőek".
köszi a választ ago
csak egy raptor dob van egyenlőre
igazából ilyen hogy elektronikai módosítás érdekelne hogy van-e ilyen vagy hasonló nem vágom ezeket a dolgokat hogy mi merre meddig
eléggé nagy a választék, csak a pénztárcád szab határt..:)))
1 lehetőség általában:
Kipufogó (rendszer)+sportlégszűrő+Power Commander:
Nem tudom ebből mi van meg és milyen...
Elsődlegesen 5-10LE növekedés max, viszont főként a motorozhatósága változik a motornak (linearitás, felpörgési idő, dinamika, stb..)
2. lehetőség:
Blokk átdolgozás+ csatrotnák+szelepfészkek, hengerfej tőmítés, grammozás, kiegyensúlyozás, stb.: ez 250-300HUF-tól
Esetleg ZX-9R-es vezérműtengely berakása, stb...
3. lehetőség:
pl. kompresszor vagy turbó (ez kb 50% LE növekedés). Ez azért már 1-1.5 milliós tétel.
Eredmény:
1: 1,5-2 l fogyasztáscsökkenés
2: egyenletesebb a teljesítményleadás (eltűnt 5000-es fordulatnál az a megtorpanás ami volt előtte)
3: Jól néz ki a Healtech matrica a vázon (+10LE)
Ár/érték arányban a HealTech Suzuki FI Tuner Pro a legjobb jelen pillanatban a piacon. SV1000-be nem emlékszem, hogy raktam volna bele, de 2 hete két TL1000R-be is építettem.
De ha szakmailag nézem és egy 2 hengeres motort célszerübb hengerenként beállítani, ezért jobb megoldás lenne egy Power Commander.
Mivel tudom, hogy a Power Commander beállítással nagyságrendileg drágább, ezért jó megoldásnak tartom az FI tuner-t is.
Ha a Power Commander-t egy térképes beállítással állítjuk be, akkor nem nagy különbség lenne az FI Tuner Pro eredménye között, főleg nem utcai hazsnálatban...
Köszi a választ. Hallottam már a suzuki tunerrről is hogy van, de konkrét tapasztalatot még senki sem mondott. Egyébként jól hangzik az ajánlatod beállítással együtt. Esetleg van tapasztalatod sv 1000-el is? Az enyémen nyitott dobok és k&n sportlégszűrő van sima fékpadi hangolással. Még egy kérdés: mi az amit változna a tunerrel? Jobb teljesítményleadás? kisebb fogyasztás? erősebb blokk? üdv. Gaben
óóó...jaaaahhh.. sőne méttyen, grósze bűze...
A legjobb ár/érték arányú készülék most a HealTech Suzuki FI Tuner Pro. Nálunk ennek az ára fékpadi beállítással 75.000HUF
Ha jobbat akarsz, akkor mindenféle képen a Power Commander hengerenkénti beállítása a javasolt. Viszont ez majdnem a duplájába kerül...
Esetleg valakinek van tapasztalata bármiféle injektor térkép optimalizálóval suzuki sv 1000-el?
Ellenőrzésre nagyon nincs szükség, mivel nem volt még olyan motor, - főleg nem z750-ből -, ami jó lenne.
A motorok "sajnos" gyári állapotukban sem igazán "megfelelőek".
Szóval akkor Power Commander beállítással.
k&n
de ezek után egy fékpadi ellenőrzés nem kellene?
csak egy raptor dob van egyenlőre
igazából ilyen hogy elektronikai módosítás érdekelne hogy van-e ilyen vagy hasonló nem vágom ezeket a dolgokat hogy mi merre meddig
eléggé nagy a választék, csak a pénztárcád szab határt..:)))
1 lehetőség általában:
Kipufogó (rendszer)+sportlégszűrő+Power Commander:
Nem tudom ebből mi van meg és milyen...
Elsődlegesen 5-10LE növekedés max, viszont főként a motorozhatósága változik a motornak (linearitás, felpörgési idő, dinamika, stb..)
2. lehetőség:
Blokk átdolgozás+ csatrotnák+szelepfészkek, hengerfej tőmítés, grammozás, kiegyensúlyozás, stb.: ez 250-300HUF-tól
Esetleg ZX-9R-es vezérműtengely berakása, stb...
3. lehetőség:
pl. kompresszor vagy turbó (ez kb 50% LE növekedés). Ez azért már 1-1.5 milliós tétel.
az volna a kérdésem hogy 06-os Z 750-en milyen teljesítménynövelést tudnál ajánlani vagy csinálni?
Új van raktáron mind PC3USB, mint pedig PCV is.
Lehet enyhén akciósan eladó a PC3USB. 70KHUF.
K6-os 600-as Gsx-r -hez keresnék power commandert, használtat vagy valami akaciósat, valaki tud esetleg ?