Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hacsak nem Agonál hamarabb lesz karácsony
sajnos ez van
éreztem, de most már papírom is van róla
találtam már 20 le-t, télen megoldjuk,
csak kéne egy jó rendszer rá, mondjuk egy bódis 4:1-ben, az rögtön dobna rajta még 15 le-t
s akkor jöhetne még egy proptech elektronika...hmmmm
Kevés a póni?
Ago

svalami karácsonyi akció mostanában?
vagy karácsonykor?
Úton van a cucc, amit beszéltünk...
Kössz!
akrapovicsman,

Az is csinálja, meg a sima váltás is.
Pl ha a ringen nézed a gyorsváltós V2-ket (főleg a ducati), az is "pukkan" 1et....
Köszönöm
Hali!
Egy kérdésem lenne: több versenymotornál (supersport, supermoto) észleltem azt a jelenséget, hogy felfelé váltáskor durran egyet a kipufogó. Ezt milyen kütyü avagy beállítás okozza? Valami gyújtáselvevős gyorsváltóra tippelek...
KawaBBusa,

Szinte kizárt mostanában....
Talán egy új van a polcon...
Exup,

Létezik, különálló egység, ami szinte minden motorba jó: 125.000HUF-tól (elektronika, kapcsoló)

először nevetünk
aztán félünk
mert jön egy kawasaki
Ago,

szólsz ha találnál a polcon elfekvő pc-t zx14-hez

köszi
Szia AGO!
Olyan kérdéssel zaklatnálak hogy gsxr-750 k1hez létezik e gyorsváltó,és ha igen milyen költségekkel kell számolni.
Elöre is köszi.
ZsOcA600,

kb mindennel együtt 2-3 órát vesz igénybe.
Szia Ago!
Barátkozok egy ideje a power commander témával, és szerintem jó helye lenne egy kütyünek a gsxr 600-amba. A gond, hogy én szegedi vagyok, ti pestiek, és nem tudom hogy kellene megoldani... Mennyi idő a beszerelés, beállítás kb. ? Mennyire érezhető a teljesítménynövekedés? Bár tudom, ez nem teljesen ép eszű kérdés Üdv: Zsolt
Csörgök ma :)

Köszi
FireBlade,

Meg.
Szia AGO :)

Neked megvannak a térképek valahol amiket csináltál a motorokra?
Nincs mit. A 3000 az nagyon sok. Érdemes mindig betartani a 2000et mert nagyon visszafogja a koszos szűrő a motort, na meg ezáltal, még túl dús üzemanyagot kap, ami megint nem jó....
Köszönöm a választ, már kb 3000-et mentem szűrőtisztítás óta, lehet, hogy itt lesz a megoldás, sőt ha több levegőt kap még a durrogás is mérséklődhet.
Elsőre válasz: Igen, visszaáll minden gyári beállításra (sportlégszűrő esetén nem ajánlom, mert akkor üzemanyag szegény lehet a keverék, illetve nyitott rendszernél se)

Másodikra válasz: A leállást eltekintve teljesen normálisan működik, a "durrogás" természetes dolog beállított PC-nél. Nézd meg ezt a videót, amit a motoromról csináltam Ago-nál (1,25től nézd). A leállás nekem akkor volt alapjáraton, mikor már közeledtem a 2k KM-hez és tisztítani kellett a sportlégszűrőt. Légszűrő tisztítás után nekem elmúlt.
Sziasztok! Van egy r6-os yamahám, 2005ös, és van benne egy PC3, ki szeretném belőle szerelni, ez házilag megoldható? Jól tudom, hogy össze dugom a gyári csatlakozókat és meg tovább a gyári paraméterekkel? Ha így van akkor gondolom megoldható 2-3 órás melóval.
A másik problémám, hogy ha jól bemelegszik a motor alapjáraton néha megáll, és durrog is néha ha nagyobb tempóról motorfékezek, és utána gyorsítani kezdek. Ezt okozhatja a PC?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Még annyi eszembe jutott hogy a csatlakozo kontakthibás lett volna akkor egyböl irta volna hibakodot.