Szia! Powercommander.com-on beírod a gyártmányt, típust, gyártási évet, és már ki is köpi hogy melyik kell hozzá! Más dolog, hogy a saját 600RR 2007-es motoromhoz PC III USB-t ajánl, erre én egy PC V-öt szereltem bele (többet tud, bővíthető stb...). Lényeg, hogy a csatikat lehessen csatlakoztatni (elvileg ha nem passzolnak, akkor levágni és összeforrasztani kell a gyári vezetékkel), és utána fékpadi beállítás. A típushoz tartozó, letölthető mapok nem teljesen pontosak minden géphez. Sok sikert kívánok!
Ugyanúgy fog működni, mint az övében, csak az a te motorodhoz nem igazán jó. Ha egy beállítás jó lenne egy másik motorhoz is, akkor nem kéne sose beállítani egy adott motorhoz, mert akkor a gyár megcsinálná egy olyan motoron és akkor mindenki csak használná.
Bár ha a te motorodnak is megegyezik a:
- benzinnyomása
- az injektor nyitási ideje
- szelephézag
- elektronikai alkatrészek szórása
- vezérlés
- légszűrő
- kipufogó
- stb..
Következő kérdésem lenne: van egy 2007' GSX 1400-am.A barátomnak ugyan ez volt (talán más évjárat) és megmaradt neki egy Dynojet Powercommandere+sportégszűrő amikor eladta.Szóval ugyanilyen motorhoz lett belőve a cucc.Ha ezt simán átrakom az enyémbe ugyanúgy fog működni vagy külön az enyémhez is be kéne állítani?
Igen tudom, csak ilyen lenne most 30eFt és ez barátinak tűnik. Arra gondoltam, hogy valahogy leszedhető róla a "palást" és rudazatba lehet rakni kis átalakítással.
Szerintem olyan módon, hogy a rudazatba szereld, úgy nem lehet.
A lineárist olyan motorokra "találták" ki, amelyek nem rendelkeznek rudazattal (Quad, atv, cross, stb..).
Köszöm szépen a segítségeteket!