Vettünk egy motort (FZ1) van rajta f.kijelző (asszem gipro x-type) nem volt benne az akksi és állítólag most azért nem működik. Gyújtás ráadás után visszaszámol és a L betű villog. Hogy lehetne ezt újra belőni?
Előre is köszi!
Még decemberben voltam nálad egy kék VFR800Fi-vel power commandert beszereltetni.Akkor maradt egy kis rángatás kis
fordulaton benne,amire a gyertyákat és az injector tisztítást
ajánlottad.Azóta ez megtörtént és ma idén először indítottam
a vasat,hibátlanul indul,megy és nem rángat,nem dadog 2000
felett.Ez egy injectoros v4 esetében asszem jó
Köszönöm még egyszer a segítségedet! Tökéletes lett a motor
és az a kb.20Le sem jött rosszul,amit adott a pc
1. A kaliforniai Power Commanderek-be nem lehet térképet cserélni, módosítani, stb.. és az a kaliforniai előirásoknak megfelelő. Ezen Power Commander-ek EX jelzéssel vannak ellátva
2. Az egy más kérdés, hogy a kaliforniaiak is tudják, hogy az EX-es PC-k csak abban térnek el a sima PC-től, hogy le van tiltva a módosítási lehetőség és kaliforniában is a simát rendelik meg
3. Ha megnézel egy PC dobozt, vagy a benne lévő dokumentációt, akkor rá van irva, hogy "racetrak use only" vagy "not use in highway" vagy valami ilyesmi. Szóval "hivatalosan" nem használható közúton.
4. Jelen pillanatban ha jól tudom, más gyártónak egyáltalán nincs is kaliforniai verziója a termékeinek (Bazzaz, Yoshimura, stb...), szóval akkor ha a Dynojet-et megbünteti, akkor precedencia elv alapján az összes gyártót is befogják perelni.
AZ ECU most lett frissitve szeptemberben....
Nem tudom milyen a szonda " kicsi, nagy, hoszú, rövid stb stb "
Ki kellene iktatni ? 2005 factory ha esetleg ez segít...
Vettünk egy motort (FZ1) van rajta f.kijelző (asszem gipro x-type) nem volt benne az akksi és állítólag most azért nem működik. Gyújtás ráadás után visszaszámol és a L betű villog. Hogy lehetne ezt újra belőni?
Előre is köszi!